Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Työkaveri syyttää kiusaamisesta kun ei toimi hänen oikkujensa mukaisesti

Vierailija
10.04.2025 |

Meillä on töissä muutama kk sitten aloittanut uusi työntekijä, joka on todella raskas. Hän kyseenalaistaa aivan kaiken ja haukkuu kaiken mitä työpaikalla on tähän asti tehty. Hän tekee työt miten haluaa ja tekee vain niitä työtehtäviä, joita haluaa eli ei ole kovin hyödyllinen. Hän vaatii erityiskohtelua.

Olen alusta asti ollut koko ajan varpaillaan hänen kansaan, kun en koskaan tiedä, mistä hän suuttuu. En haluaisi olla hänen kanssaan missään tekemisessä. Viimeisimpänä hän hermostui kokouksessa, korotti ääntään, kiroili ja syytti minua kiusaamisesta. Tämä kiusaajaksi sanominen vei viimeiset voimat yrittää tulla hänen kanssaan toimeen.

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
10.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä mun pitäisi tehdä?

ap

Vierailija
2/17 |
10.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä mun pitäisi tehdä?

ap

Valitus on kirjattu. Ei tarvitse tehdä muuta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
10.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hyvä että kyseenalaistaa teidän pinttyneitä tapoja 🤣

Vierailija
4/17 |
10.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä mun pitäisi tehdä?

ap

Valitus on kirjattu. Ei tarvitse tehdä muuta.

Sairasloma on varmaan ainoa vaihtoehto.

ap

Vierailija
5/17 |
10.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kiusaatko? Ainakin tänne tulit heti haukkumaan.

Vierailija
6/17 |
10.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi että. Carmeeta.

Saicculomalle lomps.

Jaxuhalit, Ap. 

🥸

Vierailija
7/17 |
10.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostat ihan eräältä työpaikakiusaajalta jonka tunnen.. Vasta valitit tästä samasta töissä. 

Vierailija
8/17 |
10.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun miespuolinen työkaveri syytti minua työpaikkakiusaajaksi, kun en nauranut hänen vitseilleen. Itse olin nuori nainen, ja hän oli vielä ikäänkuin esihenkilöasemassa suhteessa minuun, ja ylipäätäänkin oltiin oltu ehkä muutama kerta vain samaan aikaan töissä. Olin aikamoisen hämmentynyt.

Vierailija
9/17 |
10.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No kiusaatko? Ainakin tänne tulit heti haukkumaan.

En  jaksa enää edes työpaikalle mennä kuuntelemaan sitä haukkumista eli jos tämä on kiusaamista, niin kai mä sitten kiusaan.

Vierailija
10/17 |
10.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulostat ihan eräältä työpaikakiusaajalta jonka tunnen.. Vasta valitit tästä samasta töissä. 

En ole puhunut tästä töissä. En uskalla sanoa mitään töissä. Jos sanon valkoista seinää valoiseksi, niin alkaa kinaaminen.

ap

Vierailija
11/17 |
10.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esimiehelle tietoa tuosta ja sitten toivot että muut työntekijät huomaa saman ja hänen työsuhteensa päättyy koeajalla. Työpaikalla ei nappailla rusinoita pullasta.

Näitä eriskummalisia persoonia tulee nyt vaan välillä vastaan kun ihmisten kanssa ollaan. Pilvesi hopeareunus on kuitenkin,että paljastui heti millainen tyyppi on oikeasti. Pahimpia ovat ne, jotka aluksi on niin ihania ja mukavia, ja tajuat vasta todellisuuden kun käännät selkäsi, ja tunnet viiltävää kipua lapaluiden välissä... 

Vierailija
12/17 |
10.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikku, oikku! XD

Vierailija
13/17 |
10.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun miespuolinen työkaveri syytti minua työpaikkakiusaajaksi, kun en nauranut hänen vitseilleen. Itse olin nuori nainen, ja hän oli vielä ikäänkuin esihenkilöasemassa suhteessa minuun, ja ylipäätäänkin oltiin oltu ehkä muutama kerta vain samaan aikaan töissä. Olin aikamoisen hämmentynyt.

Kuulostaa ikävältä. Ei kai kenenkään vitseille tarvitse nauraa.

ap

Vierailija
14/17 |
10.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Esimiehelle tietoa tuosta ja sitten toivot että muut työntekijät huomaa saman ja hänen työsuhteensa päättyy koeajalla. Työpaikalla ei nappailla rusinoita pullasta.

Näitä eriskummalisia persoonia tulee nyt vaan välillä vastaan kun ihmisten kanssa ollaan. Pilvesi hopeareunus on kuitenkin,että paljastui heti millainen tyyppi on oikeasti. Pahimpia ovat ne, jotka aluksi on niin ihania ja mukavia, ja tajuat vasta todellisuuden kun käännät selkäsi, ja tunnet viiltävää kipua lapaluiden välissä... 

En ole uskaltanut sanoa esimiehelle, koska pelkään että tämä uusi työntekijä saa tietää ja sitten vasta onkin h*lvetti irti. Tämä uusi työntekijä käyttäytyy kuin teini ja on 50+.

ap

Vierailija
15/17 |
10.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Semmosta siellä sotealalla on.

Vierailija
16/17 |
10.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä nyt kuitenkin kannattaisi alkaa turvata sitä omaa selustaa ja keskustella esimiehen kanssa. Seuraavaksi voi nimittäin tulla sinulle kutsu esimiehen juttusille, jos tämä toinen osapuoli lähtee sinne kertomaan, että kiusaat. Jos tieto uuden työntekijän ongelmista ei mene pomolle asti, voit olla kohta tilanteessa, että tuo tyyppi jää taloon koeajan jälkeen (jos sellainen edes on). Mutta sitä en kyllä menisi ääneen sanomaan, että ärsyttää, kun joku haluaa tuoda jotain uusia työtapoja. Se tuskin on pomosta huono asia sinänsä.

Vierailija
17/17 |
10.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokemusta on tällaisista tyypeistä. Yleensä puheet ja syyttelyt ovat suuret, mutta sitten oma tekeminen ei loista. Fiksu vaihtaa työpaikkaa ennemmin kuin jää kiusattavaksi

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän seitsemän