Miten saada ihmiset MYÖS NOUDATTAMAAN noita uusia ravintosuosituksia?
Uudet suositukset on kyllä hyvät, mutta ahdistaa kovasti, kun jo tietää että valtaosa ei noita noudata tai ainakin lipsuu niistä vähän väliä. Tämä suositus olisi hyvä olla ollut jonkinlainen pakko jo tässä vaiheessa. Ehkä tulevaisuudessa suomessa tarvitaan koviakin rangaistusveroja esim. lihavalmisteille sekä prosessoiduille tuotteille.
Kommentit (99)
Pitää kieltää niiden tuotteiden myyminen, jotka ovat uusissa ravitsemussuosituksissa kiellettyjä.
Vanhojakaan suosituksia ei noudatettu. Miksi noudatettaisi uusiakaan.
Ihan hintoja ohjailemalla. Kasvisten hinnat alas ja lihatuotteet hintaa reippaasti ylös.
Miksi kukaan haluaisi pistää ilmastohörhöilyn oman terveytensä edelle?
Ei mitenkään. Suositus ei ole sama kuin pakotus eikä rangaistuksen alainen mitenkään jos sitä ei halua eikä tunne omakseen noudattaa. Noudata sinä ihan itse vaan jos sille tuntuu mutta muiden painostaminen ja pakottaminen on kuin kerjäisit kerjäämällä verta nenästäsi.
Ahdistaa miten toiset elävät? Kaikesta sitä ihmiset ahdistuvat! Elä niinkuin parhaaksi koet eläkä mieti muiden tapaa elää.
Itse olen noudattanut uusien suositusten tapaista ruokavaliota jo viimeiset noin 15 vuotta
Alkoholin myynti ja valmistus Suomessa pitää kieltää
Vierailija kirjoitti:
0/5
Jep, jonkun persun tekemä aloitus taas. Esittää mukamas kiinnostunutta ja välittävää, mutta kunhan tuttuun tapaan haluaa aiheuttaa eripuraa ja kahtiajakoa.
Lottovoitto tms. antaisi mahdollisuuden.
Kunnon medium häränpihvi valkosipuliperunoilla ja pippuri- tai sienikermakastikkeella, nam.
Punkkulla huuhdellaan alas
Noin typeriä "suosituksia" ei todellakaan kannata noudattaa.
Sun ahdistus liittyy kyllä henkiseen spedeilyysi.
Ei väkisin mitenkään. Kenenkään ei ole pakko syödä niin kuin suositellaan. Jokainen päättää itse miten syö ja on vastuussa terveydestään.
Miksi niitä pitäisi noudattaa, kun on todettu, ettei se puhdas kasvisravinto pidä ihmistä terveenä? Ihminen on sekasyöjä.
https://www.iltalehti.fi/terveysuutiset/a/b1948e7a-fd26-43eb-8e64-892ed…
Lääketeollisuuden ystävä Ursula Swabbe vaan haiuaa teidät sairaiksi. Mikään täällä ei ole suunniteltu sinun eduksesi, päin vastoin.
Vierailija kirjoitti:
Alkoholin myynti ja valmistus Suomessa pitää kieltää
Islamikin kieltää alkoholin.
Suositus ei ole sama kuin pakotus.