Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi huonosta ihosta saa huomautella?

Vierailija
29.11.2024 |

Taas kerran ihmettelin pikkujouluissa miten entuudestaan tuntematon ihminen kuvittelee että olisi jotenkin ihan ok huomauttaa että minulla on aknearpinen iho. Joo hän halusi muka auttaa ja ehdotti jotain ties mitä rolleria joka kuulma on tosi hyvä. Mutta kun minä olin käyttänyt pari tuntia meikkaamiseen ja ennen kaikkea siihen, että yritin tasoittaa ihoni siedettäväksi, niin eihän se mieltä ylennä että joku tulee kertomaan miten se silti on yhä ruma. Ei kai ylipainoisillekaan ole hyväksyttävää mennä antamaan laihdutusvinkkejä pyytämättä, miksi ihonhoitovinkit olisi jotenkin hyväksyttävämpää?

Kommentit (49)

Vierailija
1/49 |
29.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollainen ihminen vain näyttää typeryytensä ja huonotapaisuutensa. Itse olisin ihan suoraan sanonut, että on minusta loukkaavaa pyytämättä tulle kommentoimaan toisten ihoa ja neuvomaan. Että käytännössä pilasit mun juhlafiiliksen kertomalla että en näytä hyvältä vaan iho-ongelmani paistaa jopa juhlahumussa häiritsevästi jonkun silmään.

Vierailija
2/49 |
29.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tällä haukkujalla on pahempi ongelma kuin sulla, hän on sisäisesti ruma. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/49 |
29.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän se olekaan sopivaa, seuraavalla kerralla voi kysyä, että miksi hän kuvittelee voivansa tulla kommentoimaan pyytämättä kehoasi, se kun kuuluu vain sinulle eikä lainkaan hänelle.

Vierailija
4/49 |
29.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kuule, kyllä ylipainoisena saa laihduusvinkkejä pyytämättä. Itsellenikin hiljattain joku ihmetteli, että olen "vieläkin" pyöreä, kun nykyäänhän on niitä kaikkia lääkkeitäkin jolla laihtuu joten hän luuli ettei kukaan ole enää ylipainoinen. Ja hössötti siitä että pitää hakea resepti semmoisiin laihdutuslääkkeisiin, että julkkiksetkin niitä käyttää ja on muotia. Mä sanoin vaan että kiviäkin kiinnostaa ja lähdin pois.

Vierailija
5/49 |
29.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Tiedän ihan kertomattakin että olen possu ja naamataulu on kuin petolinnun perä. Ei sitä erikseen tarvitse kertoa."

Jep. Ihmiset yleensä ihan itse tiedostavat kyllä miltä milloinkin näyttävät.

Vierailija
6/49 |
29.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi kuule, kyllä ylipainoisena saa laihduusvinkkejä pyytämättä. Itsellenikin hiljattain joku ihmetteli, että olen "vieläkin" pyöreä, kun nykyäänhän on niitä kaikkia lääkkeitäkin jolla laihtuu joten hän luuli ettei kukaan ole enää ylipainoinen. Ja hössötti siitä että pitää hakea resepti semmoisiin laihdutuslääkkeisiin, että julkkiksetkin niitä käyttää ja on muotia. Mä sanoin vaan että kiviäkin kiinnostaa ja lähdin pois.

Miksi et ole kiinnostunut omasta terveydestäsi.

Vierailija
7/49 |
29.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noihin tilanteisiin tulevan varalle, opettele sellainen pitkä tuijotus kun vaan hiljaa katsot tätä neuvojaa kuin idioottia.

Vierailija
8/49 |
29.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ylipainoiselle on hyvä huomauttaa siitä että vois jotain itselleen tehdä, sehän on vaan välittämistä. Ei ole terveellistä olla ylioainoinen. Mikä tahansa vinkki minkä voi antaa, voi pelastaa sen ylioainoisen ihmisen hengen.

Lauhduttakaa hyvät ihmiset niin ette ole läskejä, ettekä vie itseänne ennenaikaiseen hautaan.

Toi ihohomma on sitten toki vähän eri asia. Siitä nyt kenellekään tarttis huomautella kun ei sille mitään mahda jos on nuorena erehtyny clearasilia käyttämään. Enempi siitä huomauttelu on sitä ärsyttävää jälkiviisastelua.

Vierailija
9/49 |
29.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on paikalla paljon sekä ulkoisesti että sisäisesti rumia ihmisiä jotka eivät voi hyväksyä sitä että joku haluaisi vaan olla avuksi.

Vierailija
10/49 |
29.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuollainen ihminen vain näyttää typeryytensä ja huonotapaisuutensa. Itse olisin ihan suoraan sanonut, että on minusta loukkaavaa pyytämättä tulle kommentoimaan toisten ihoa ja neuvomaan. Että käytännössä pilasit mun juhlafiiliksen kertomalla että en näytä hyvältä vaan iho-ongelmani paistaa jopa juhlahumussa häiritsevästi jonkun silmään.

Joo no sanoinkin, mutta kyllähän se tosiaan silti pilasi fiiliksen. Ei se takaisin sanominen sitä poista. Siksi ihmettelen miksi joku haluaa tehdä toiselle niin.

Vierailija
11/49 |
29.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siskoani seurakunnan lastenohjaaja luulotteli alkoholistiksi, samoin neuvolan terveydenhoitaja. Siskoni ei käytä alkoholia lainkaan mutta hänellä on ruusufinni.

Vierailija
12/49 |
29.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt on paikalla paljon sekä ulkoisesti että sisäisesti rumia ihmisiä jotka eivät voi hyväksyä sitä että joku haluaisi vaan olla avuksi.

Miten se on avuksi huomauttaa toiselle että hän on ruma? Minun ihoani olisi auttanut ainoastaan se, että en olisi yrittänyt saada lasta, ehkäisyn lopettaminen oli se mikä sai ihon kukkimaan eikä lapsihaaveiddn takia siihen voinut käyttää riittävää lääkitystä. 

Vierailija
13/49 |
29.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siskoani seurakunnan lastenohjaaja luulotteli alkoholistiksi, samoin neuvolan terveydenhoitaja. Siskoni ei käytä alkoholia lainkaan mutta hänellä on ruusufinni.

Luulo ei ole tiedon väärti. 

Vierailija
14/49 |
29.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eipä tuolta arvostelulta ole turvassa hoikkanakaan, oikeastaan päin vastoin, kun ehkä koetaan olevan sallitumpaa huomautella laihuudesta. 

Vierailija
15/49 |
29.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni on couperosa joka lehahtaa meikinkin läpi, itse asiassa meikki vain pahentaa sitä kun se lämmittää ihoa. Ja siitä tietysti pitää huomautella, talvet pahinta aikaa kun posket helottaa pakkasen takia tuntikausia duunissa, Vitut taa.

Vierailija
16/49 |
29.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten se on avuksi huomauttaa toiselle että hän on ruma? Minun ihoani olisi auttanut ainoastaan se, että en olisi yrittänyt saada lasta, ehkäisyn lopettaminen oli se mikä sai ihon kukkimaan eikä lapsihaaveiddn takia siihen voinut käyttää riittävää lääkitystä. 

Täähän se ois. 

Vierailija
17/49 |
29.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo no sanoinkin, mutta kyllähän se tosiaan silti pilasi fiiliksen. Ei se takaisin sanominen sitä poista. Siksi ihmettelen miksi joku haluaa tehdä toiselle niin.

Se vaan pitää hyväksyä että empatiakyvyttömiä k***päitä riittää. Saavat tyydytystä muiden häpäisemisestä. Seuraavalla kerralla sanot rauhallisesti esim: "Onko sulla jotenkin huono päivä vai käyttäydytkö aina noin törkeästi muita kohtaan?" Häpeä katsos sille kenelle se kuuluu, äläkä ikinä ota sitä itsellesi tuollaisissa tilanteissa. Arpesi eivät ole sellainen asia josta kukaan normaali ihminen välittäisi.

Eri

Vierailija
18/49 |
29.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

😂 Tuon parempaan sinä et pysty. 

Vierailija
19/49 |
29.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP on ylipainoinen, finnipulisonkinen & kaljuuntuva, eikä käy suihkussa.

Vierailija
20/49 |
29.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itselläni on couperosa joka lehahtaa meikinkin läpi, itse asiassa meikki vain pahentaa sitä kun se lämmittää ihoa. Ja siitä tietysti pitää huomautella, talvet pahinta aikaa kun posket helottaa pakkasen takia tuntikausia duunissa, Vitut taa.

Joo. "Miks oot noin punanen? Hahaha."

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän kahdeksan