Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi huonosta ihosta saa huomautella?

Vierailija
29.11.2024 |

Taas kerran ihmettelin pikkujouluissa miten entuudestaan tuntematon ihminen kuvittelee että olisi jotenkin ihan ok huomauttaa että minulla on aknearpinen iho. Joo hän halusi muka auttaa ja ehdotti jotain ties mitä rolleria joka kuulma on tosi hyvä. Mutta kun minä olin käyttänyt pari tuntia meikkaamiseen ja ennen kaikkea siihen, että yritin tasoittaa ihoni siedettäväksi, niin eihän se mieltä ylennä että joku tulee kertomaan miten se silti on yhä ruma. Ei kai ylipainoisillekaan ole hyväksyttävää mennä antamaan laihdutusvinkkejä pyytämättä, miksi ihonhoitovinkit olisi jotenkin hyväksyttävämpää?

Kommentit (49)

Vierailija
21/49 |
29.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi kuule, kyllä ylipainoisena saa laihduusvinkkejä pyytämättä. Itsellenikin hiljattain joku ihmetteli, että olen "vieläkin" pyöreä, kun nykyäänhän on niitä kaikkia lääkkeitäkin jolla laihtuu joten hän luuli ettei kukaan ole enää ylipainoinen. Ja hössötti siitä että pitää hakea resepti semmoisiin laihdutuslääkkeisiin, että julkkiksetkin niitä käyttää ja on muotia. Mä sanoin vaan että kiviäkin kiinnostaa ja lähdin pois.

Miksi et ole kiinnostunut omasta terveydestäsi.

Miksi sinua kiinnostaa muiden asiat? Keskittyisit omiis.

Vierailija
22/49 |
29.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itselläni on couperosa joka lehahtaa meikinkin läpi, itse asiassa meikki vain pahentaa sitä kun se lämmittää ihoa. Ja siitä tietysti pitää huomautella, talvet pahinta aikaa kun posket helottaa pakkasen takia tuntikausia duunissa, Vitut taa.

Sinunkin pitisi oppia puolustautumaan, sille kun et voi mitään että työkavereissasi on ääliöitä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/49 |
29.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi kuule, kyllä ylipainoisena saa laihduusvinkkejä pyytämättä. Itsellenikin hiljattain joku ihmetteli, että olen "vieläkin" pyöreä, kun nykyäänhän on niitä kaikkia lääkkeitäkin jolla laihtuu joten hän luuli ettei kukaan ole enää ylipainoinen. Ja hössötti siitä että pitää hakea resepti semmoisiin laihdutuslääkkeisiin, että julkkiksetkin niitä käyttää ja on muotia. Mä sanoin vaan että kiviäkin kiinnostaa ja lähdin pois.

Ylipaino johtuu kirjaimellisesti siitä, että tunget ruokaa heräämisestä siihen asti kunnes nukahdat. Linkittyy vahvasti matalaan älykkyyteen.

Vierailija
24/49 |
29.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

AP on ylipainoinen, finnipulisonkinen & kaljuuntuva, eikä käy suihkussa.

Joo kiitos. En tosiaan ole, kuten sanoin niin yritin saada lasta, siitä seurauksena akne. Itse mahdat olla melkoinen prinsessa.

Vierailija
25/49 |
29.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuollainen ihminen vain näyttää typeryytensä ja huonotapaisuutensa. Itse olisin ihan suoraan sanonut, että on minusta loukkaavaa pyytämättä tulle kommentoimaan toisten ihoa ja neuvomaan. Että käytännössä pilasit mun juhlafiiliksen kertomalla että en näytä hyvältä vaan iho-ongelmani paistaa jopa juhlahumussa häiritsevästi jonkun silmään.

Joo no sanoinkin, mutta kyllähän se tosiaan silti pilasi fiiliksen. Ei se takaisin sanominen sitä poista. Siksi ihmettelen miksi joku haluaa tehdä toiselle niin.

Lue erilaisista B-klusterin persoonallisuushäiriöistä niin ymmärrät paremmin miksi joku haluaa tehdä toiselle niin

Vierailija
26/49 |
29.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahinta mitä te rosonaamaiset kantturat voitte tehdä, on tukkia huokosenne joka päivä kahdella kilolla pakkelia. Eikö yläasteella jo selvinnyt tuo teille? Yleensähän kaverit antavat meikkausvinkkejä toisilleen ja sanovat myös jollekin ("huonoihoiselle"), jos tämä meikkaa liikaa. Lopettakaa se rasvoilla ja puutereilla naamanne myrkyttäminen, niin kyllä se siitä paranee, kun ei tukehdu kemikaalien alle joka päivä lähes 24/7. Liikuntaa ja terveellisiä elämäntapoja, niin ihokin paranee & närästys loppuu. Eli tupakka ja viinat pois myös, tytöt.

Vierailija
27/49 |
29.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ylipaino johtuu kirjaimellisesti siitä, että tunget ruokaa heräämisestä siihen asti kunnes nukahdat. Linkittyy vahvasti matalaan älykkyyteen.

Viestisi on osoitus siitä, että ylipaino ei ole pahin mahdollinen ominaisuus ihmisellä.

Vierailija
28/49 |
29.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikä johdu! Minulla on isot luut ja keho on säästöliekillä, joten en vain laihdu vaikken syö mitään.

Ap

Vierailija
29/49 |
29.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pahinta mitä te rosonaamaiset kantturat voitte tehdä, on tukkia huokosenne joka päivä kahdella kilolla pakkelia. Eikö yläasteella jo selvinnyt tuo teille? Yleensähän kaverit antavat meikkausvinkkejä toisilleen ja sanovat myös jollekin ("huonoihoiselle"), jos tämä meikkaa liikaa. Lopettakaa se rasvoilla ja puutereilla naamanne myrkyttäminen, niin kyllä se siitä paranee, kun ei tukehdu kemikaalien alle joka päivä lähes 24/7. Liikuntaa ja terveellisiä elämäntapoja, niin ihokin paranee & närästys loppuu. Eli tupakka ja viinat pois myös, tytöt.

Ai että juhliin ilman meikkiä? Siitäpä se fiilis vasta nouseekin. Ja kyse tosiaan arvista, tulleet vuosia sitten. 

Vierailija
30/49 |
29.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikä johdu! Minulla on isot luut ja keho on säästöliekillä, joten en vain laihdu vaikken syö mitään.

Ap

Oikeana ap:na huomauttaisin että tässähän ei edes ollut kyse ylipainosta eikä sitä minulla ole. Jos hiukan edes viitsisit keskittyä tohon trollaamiseen.

Vierailija
31/49 |
29.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Läskihullu heräsi.

Vierailija
32/49 |
29.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moukkia riittää, niillä on yleensä alkoholiongelma ja varsinkin pikku hutikassa ovat tuollaisia kuspäitä. Kuvailevat itseään räväkäksi pikkumyyksi, ammatti on kynsiteknikko tai "hoitoalalla".

Vierailija
33/49 |
29.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Noihin tilanteisiin tulevan varalle, opettele sellainen pitkä tuijotus kun vaan hiljaa katsot tätä neuvojaa kuin idioottia.

Tämä on hyvä vinkki :)) mene ihan peilin eteen ja harjoittele. Olen itsekin käyttänyt sitä joskus ja onnistunut hyvin, en tosin katsonut kuin idioottia vaan olin ihan hiljaa vaisu hymy huulillani. Tehoaa paljon paremmin kuin suuttumus ja kohottaa sun omaa itsetuntoa!

Vierailija
34/49 |
29.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

😂 Ja rääkyminen sen kuin jatkuu! Säälittävän puolelle meni jo

Vierailija
35/49 |
29.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Etäpäivä koulusta ei tarkoita sitä, että notkutaan aikuisten keskustelupalstoilla lällättelemässä. 

Vierailija
36/49 |
29.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rumasti sanottu! Ylipaino johtuu monista eri asioista esim siitä, että jo lapsena on syötetty valkoista vehnäjauhoa, suolaa  ja sokeria ylenmäärin, kuten pullat, piparit, leipä, keitetty pottu, pastat, karkit ja unohdettu hyvien kuitujen tärkeys veren sokerin tasapainon (lihavuuden) yllä pitämisessä! Elimistö ikäänkuin huutaa sitä lisääja lisää, sitten alkaakin taistelu, että pääsee vihollisesta eroon.

Tsemppiä sulle!

Vierailija
37/49 |
29.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomannut saman, kun on krooninen vaikea ihosairaus, mihin ei varsinaisesti ole hoitoa, ainoastaan helpotusta. Ja vaan pahentunut iän myötä ja saanut uusia muotoja esim levinnyt pahiten kasvoihin. Saa jatkuvasti ihmisiltä huonoa kohtelua, ikäviä kuittailuja ja ihan parasta, että myös terveydenhuollossa on ikäviä ihmisiä sattunut kohdalle. Ja mieluiten sitä on kotona nykyään, koska ei kestä sitä tuijottelua ja "hyviä neuvoja". 

Vierailija
38/49 |
29.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Nyt kun jutellaan tästä, niin mulla olis sulle vinkata tosi hyvä self-help kirja siitä, miten ei tungeta omaa nenää sinne minne se ei kuulu. Mutta jos sua ei kiinnosta, niin voin kyllä vaihtoehtoisesti tirvaista sinua klyyvariin, silleen pikakoulutuksena, jos se opettaisi sinua vähän tavoille."

Vierailija
39/49 |
29.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi et ole kiinnostunut omasta terveydestäsi.

Eihän ylipaino kerro mitään siitä ettei muka ole kiinnostunut omasta terveydestä. Ylipainoinen voi syödä jopa terveellisemmin kuin hoikemmat mutta ei pysty säännöstelemään määrää kulutukseen nähden sillä terveellisestäkin ruuasta voi lihoa kun on liian hyvät ruokahalut siihen kulutukseen nähden. Hoikkana pysyvä voi taas syödä paljon epäterveellisemmin.

Ei se koko ja paino sano yhtään mitään kuinka terveellisesti elää.

Vierailija
40/49 |
29.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joillakin ei vain ole yhtään ymmärrystä siitä, mitä toisille saa sanoa. Itse olen pienikokoinen ja ikäistäni nuoremman näköinen. Mulle ihan suoraan ihmiset ovat sanoneet, että näytän pikkulapselta ja miehelleni heitellään pedofiilijuttuja yms.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi kuusi