Mitä sellaisia asioita luulitte lapsena, jotka eivät olleetkaan totta?
Minä esimerkiksi luulin, että jos ihminen on kehittynyt apinasta, niin se tarkoittaa näitä nykyään olevia apinoita. Esimerkiksi simpanssi, gorilla tai oranki, vaikka oikeasti ihmisillä on niiden kanssa yhteinen esi-isä eli apinat ja ihmiset ovat kehittyneet yhteisestä kantamuodosta. Jossain vaiheessa vain tapahtui niin, että ihmiset ja apinat alkoivat kehittymään erilleen siitä yhteisestä kantamuodosta.
Kommentit (105)
Luulin, että Audrey ja Katharine Hepburn ovat sisaruksia.
Luulin lapsena pitkään, että isä-ihmisillä on joku siemeniä täynnä oleva juuttisäkki jossain kodin nurkassa, josta sitten antaa siemenen äidille. Joku oli siis varmaan yrittänyt selittää minulle miten lapset syntyy, ja olin kääntänyt asian tällaiseksi mielessäni. :D
Uskoin kristinuskon on olevan totta, vaikka muistan ihmetelleeni monia asioita jo alle kouluikäisenä. Vaikka tajusin jo lapsena, että se ei ole, pääsin eroon kaiken näkevän, tuomitsevan ja rankaisevan Jumalan pelosta vasta yli 20-vuotiaana.
Evoluutioteoria on ihan hölynpölyä, ja puhua, että ihminen on kehittynyt, on ylipäänsä hölmöä, koska ihminen degeneroituu, rappeutuu ja huononee. Yhteiskunnallinen kehitys on ollut mahdollista, koska on syntynyt poikkeusyksilöitä, yli-ihmisiä, jotka on keksineet ja kehittäneet kaiken oleellisen, mutta ihminen degeneroituu. Ei tästä ole mitään epäselvyyttä empiirisen evidenssin perusteella.
Värisit varmaankin inhosta ja puit hanskat takaisin käsiisi.