Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kuka maksaa mulle (transnainen) sukuelinkirurgian?

Vierailija
29.11.2024 |

Lukenut että moni maksaa omasta pussistaan mutta en ole selvitellyt vielä asiaa tarpeeksi. Olen menossa tähän toimenpiteeseen kyllä mutta mietin jo ennakkoon kuka maksaa mulle leikkauksen? Pitääkö se kokonaan maksaa itse? Korvaako kela mitään? 

Kommentit (55)

Vierailija
21/55 |
29.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ulkoisilla asioilla on(kin) nyt sitten noin  paljonväliä? Eikö se ole se sisäinen tunne, joka määrittää, kokeeko joku olevansa mies tai nainen? Mitä väliä sillä on, mitä siellä jalkovälissä on?

Tunne on tärkein. Ei se, miltä se keho näyttää olevan.

Sitähän te aina jankutatte.

Vierailija
22/55 |
29.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko transnainen nainen joka kuvittelee olevansa mies vai mies joka kuvittelee olevansa nainen?

Transnainen on biologinen mies joka kuvittelee olevansa nainen. Transmies taas biologinen nainen joka larppaa harhoissaan miestä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/55 |
29.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ranelle viisikymppiä ja kori karjalaa, niin pääset turhista ulokkeista. 

Vierailija
24/55 |
29.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onnea valitsemallasi tielle, nuo leikkaukset ovat edelleen varsin kokeellisia ja valtaosa niistä menee pieleen. Marginaali onnistuu niin, että siellä jalkojen välissä on toimiva elin.

Kyllä ne ovat toimivia ja turvallisia leikkauksia. Monet todella aidon näköisiä. Katso vaikka reddit r/transgender surgeries kuvia! 

Ei niilllä leikkauksilla aidon miehen tai naisen näköistä ulkonäköä tehdä. Yhdessä valokuvassa saattaa ehkä onnistua muistuttamaan miestä/naista, mutta livenä transihmiset eivät mene "täydestä". Biologinen mies on isompi, pidempi, lihaksikkaampi. harteikkaampi. aatoaminomenaisempi, karvaisempi, paksuihoisempi, isojalkaisempi, isokätisempi, isokorvaisempi, kapealanteisempi, isokalloisempi jne  kuin biologonen nainen. Kävelytyylikin on naisen lantiolla erilainen kuin miehen lantiolla. Luonnossa se ero vain näkyy,

Vierailija
25/55 |
29.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko transnainen nainen joka kuvittelee olevansa mies vai mies joka kuvittelee olevansa nainen?

Transnainen on biologinen mies joka kuvittelee olevansa nainen. Transmies taas biologinen nainen joka larppaa harhoissaan miestä. 

Aika monimutkaiseksi on mennyt sukupuolen määrittelyt.

Vierailija
26/55 |
29.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita vitonen kouraan niin vetäsen sahan käyntiin ja tehdään nopea kivuton leikkaus,terveisin metsuri  Masa.

Vierailija
27/55 |
29.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen transvolvo, juoksen autoteillä koska minun identiteettini on auto, volvo.

Vierailija
28/55 |
29.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onnea valitsemallasi tielle, nuo leikkaukset ovat edelleen varsin kokeellisia ja valtaosa niistä menee pieleen. Marginaali onnistuu niin, että siellä jalkojen välissä on toimiva elin.

Kyllä ne ovat toimivia ja turvallisia leikkauksia. Monet todella aidon näköisiä. Katso vaikka reddit r/transgender surgeries kuvia! 

Ne leikkaukset tekevät ihmisestä lopullisesti lisääntymiskyvyttömiä, ja hormoneja  yms lääkkeitä joutuu sitten syömään loppuelämänsä,  joten enpä ihan turvallisiksi sanoisi.

Vierailija
29/55 |
29.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö mikään muu auttaisi oloon kuin tuollainen raju ja kallis leikkaus missä on suuret riskit? Tutki ainakin myös leikkausta katuvien mielipiteitä, niitäkin on paljon. 

Suomessa ainakin Musta Orkidea on katunut leikkauksiaan ja kritisoi sitä, miten helposti niihin Suomessa pääsee,. Muutokset (lue: tuhot) kehossa ovat kuitenkin ikuisia ja peruuttamattomia.

Vierailija
30/55 |
29.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö mikään muu auttaisi oloon kuin tuollainen raju ja kallis leikkaus missä on suuret riskit? Tutki ainakin myös leikkausta katuvien mielipiteitä, niitäkin on paljon. 

mm. Musta Orkidea:

Vierailija
31/55 |
29.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Transmiehistä, joille siis on tehty rintojen pienennus tarvitsee  " Kirjallisuuden mukaan kuitenkin jopa 32-40 % tarvitsee myöhäisongelmien vuoksi jälkikorjauksia"

https://www.duodecimlehti.fi/duo12094

Vierailija
32/55 |
29.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo, minä tunnen olevani pingviini. Maksaisikohan yhteiskunta mulle sellaiset kivat räpylät vai joudunko ihan ite maksamaan?

Heitä se uimahalli ja naisten osasto -vitsi vielä.

Vierailija
33/55 |
29.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika paljon terveysriskejä. Alkavat yleensä 40 ikävuoden jälkeen. Sinä olet varmaan tosi nuori, koska olet noin naiivi.

https://riinakatainen.fi/hyvinvointi/transsukupuolisten-hormonihoidot-j…

Vierailija
34/55 |
29.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo, minä tunnen olevani pingviini. Maksaisikohan yhteiskunta mulle sellaiset kivat räpylät vai joudunko ihan ite maksamaan?

Heitä se uimahalli ja naisten osasto -vitsi vielä.

En ole kuullut sitä

, joten en tiedä mistä puhut.

Vierailija
35/55 |
29.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi ulkoisilla asioilla on(kin) nyt sitten noin  paljonväliä? Eikö se ole se sisäinen tunne, joka määrittää, kokeeko joku olevansa mies tai nainen? Mitä väliä sillä on, mitä siellä jalkovälissä on?

Tunne on tärkein. Ei se, miltä se keho näyttää olevan.

Sitähän te aina jankutatte.

Tässä on tosiaan iso ristiriita. Ensin  sanotaan, ettei niillä elimillä ole yhteään mitään yhteyttä sukupuoleen, mutta sitten yhtäkkiä onkin. Vielä niin paljon, että pitää oikein kirurgisesti saada se penis/vagina. Kummallista!

Vierailija
36/55 |
29.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea, ap! Älä kuuntele näitä transvihaajia, mene leikkaukseen jos uskot että se tekee elämästäsi parempaa.

Vierailija
37/55 |
29.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei niilllä leikkauksilla aidon miehen tai naisen näköistä ulkonäköä tehdä. Yhdessä valokuvassa saattaa ehkä onnistua muistuttamaan miestä/naista, mutta livenä transihmiset eivät mene "täydestä". Biologinen mies on isompi, pidempi, lihaksikkaampi. harteikkaampi. aatoaminomenaisempi, karvaisempi, paksuihoisempi, isojalkaisempi, isokätisempi, isokorvaisempi, kapealanteisempi, isokalloisempi jne  kuin biologonen nainen. Kävelytyylikin on naisen lantiolla erilainen kuin miehen lantiolla. Lu

Joo. Se on vähän surullista ja vastuutontakin että uskotellaan nuorille, että tuo ulkonäön muokkaus onnistuisi ihan varmasti ja helposti, kun käytännössä juuri kukaan ei kuitenkaan onnistu näyttämään biologiselta mieheltä/ naiselta kuin korkeintaan muutamassa valokuvassa.

Vierailija
38/55 |
29.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan tämä nyt järkyttävää, että nuoria silvotaan tuosta vain. Kaikkea hyvää Sametille!

https://uusitie.com/matkalla-mieheksi-sametti-oivalsi-olen-nainen/

Vierailija
39/55 |
29.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Transpoli :D

Vierailija
40/55 |
29.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lobotomia ei maksa mitään.