Mitä joulupuu keräykseen 14-15v pojalle?
Otin lapun siitä kaupan joulukuusesta, missä oli: poika 14-15v. En nyt keksi, mitä ostaisin. =)
Kommentit (53)
Vierailija kirjoitti:
Voi älkää ostako mitään Finnkinon lahjakortteja, ne jää käyttämättä. Meillä on pojat niitä joskus saaneet, tyhjän panttina olivat.
Miksi ihmeessä?
Vierailija kirjoitti:
Olutta ja tupakkaa
Älä viitsi aliarvioida teinejä. Mulla on useampi nuori, myös kaksi poikaa, 14 ja 16. Kukaan ei ole kiinnostunut alkoholista tai tupakasta.
Ylipäätään näen työssäni paljon tämän ison kaupungin nuoria, ja ovat hyvinkin fiksuja ja hyvinkäyttäytyviä. Ja näen heitä nimenomaan siten, että jos olisivat päissään, niin huomaisin. Mutta eivät ole. Nuoret eivät myöskään tupakoi. Toki nuuska ja vape ovat ongelmia, mutta on paljon ihan raittiitakin nuoria
Suihkugeeli + dödö- lahjapakkaus, paikkakunnalle sopiva lahjakortti + karkkia, samoin paikkakunnalle sopivat leffaliput.
Vierailija kirjoitti:
Joulupuukeräyksen sivuilla mainittiin että lahjakortit ovat suosittuja. Riippuu millaisella summalla aioit osallistua, niin ostatko vain yhteen paikkaan lahjakortin vai useampaan. Esim. pizzeriaan tai hampurilaispaikkaan 20€ ja vähän isompi summa urheiluliikkeeseen tai nuorisomuotia myyvään liikkeeseen.
On kyllä hankala keksiä tuon ikäiselle, täysin tuntemattomalle mitään. Tai no, itse varmaan ostaisin jonkun ruuvimeisselisarjan.
Vaatteita tarvivat kaikki. Teinipojilla sukat kuluvat erityisen nopeasti.
Paikallisessa Joulupuukeräyksessä olikin viime vuodelta maininta, ettei lahjaksi hygieniatuotteita allergian takia.
Harmi. Olisin halunnut ostaa teinipojalle, kunnon tuoksusetin. :)
Meilläkään ei nuoret ole kovin innokkaita leffaan, eniten siksi,että siellä harvoin on mitään mikä heitä kiinnostaisi.
Eniten varmaan ilahtuisivat just hampparipaikan lahjakortista, eli Hese/mäkki/Burger king tai vaikka Subway. Joka paikkakunnalla nyt on pizzeria vähintään, ostaa vaikka sinne lahjakortin jos ei muuta paikkaa ole.
Myös s-kaupan lahjakortit on tykättyjä. Sehän on tavallaan käyttörahaa, etenkin vähävaraisessa perheessä nuorella ei ole kovin paljon rahaa käytössään,ja on varmasti mukava, kun voi kerrankin olla, kuten muutkin ja ostaa herkkuja kaupasta.
Mun teinit innostuu myös villasukista ja koska neulon itse, sujauttaisin sellaiset pakettiin myös. Yleisin koko on tuonikäisellä pojalla ehkä 42-44, eli jotkut kokoa 44 villasukat tai vaikka pörrösukat varmasti on ok, se pieni liikapituus ei niin haittaa, nehän kutistuukin pesussa hieman.
Meillä muuten pandan suklaakonvehdit on suosituimpia. Niitä toivovat joka joulu, eli se konvehtirasiakin on useimmiten tykätty lahja, toki muutakin pitää olla paketissa.
Vierailija kirjoitti:
Olen ostanut mm. Finnkinon leffalippupaketin, lahjakortteja Mäkkäriin ja Burger Kingiin, lahjakortin Henkkamaukkaan, Calvin Kleinin dödön ja tuoksun. Lisäksi aina rasian Fazerin sinisiä.
Ostan joka vuosi nimenomaan 15-16 vuotiaille.
Taidat olla joku puuma joka pimpppi märkänä ajattelee teinipoikia.
Vierailija kirjoitti:
Olen ostanut mm. Finnkinon leffalippupaketin, lahjakortteja Mäkkäriin ja Burger Kingiin, lahjakortin Henkkamaukkaan, Calvin Kleinin dödön ja tuoksun. Lisäksi aina rasian Fazerin sinisiä.
Ostan joka vuosi nimenomaan 15-16 vuotiaille.
Ihana sinä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi älkää ostako mitään Finnkinon lahjakortteja, ne jää käyttämättä. Meillä on pojat niitä joskus saaneet, tyhjän panttina olivat.
Miksi ihmeessä?
No ainakin meiltä on lähes 60 kilsaa matkaa lähimpään leffateatteriin. Millä alaikäinen tuon matkan yksin taittaisi kun täällä perferiassa eivät bussit edes kulje iltaisin.
- sivusta
Minä olen ostanut lahjakortin s kauppaan, vähän parempaa suklaata ja Aku Ankan taskupokkarin.
Olen ajatellut, että teini saa syödä suklaata ja lukea pokkaria aattoiltana ja haaveilla mitä ostaa sitten sillä lahjakortilla.
Miten olisi vuokrata aasialainen suttura hänelle?
Vie poika pippelin suurennusleikkaukseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi ihmeessä?
No ainakin meiltä on lähes 60 kilsaa matkaa lähimpään leffateatteriin. Millä alaikäinen tuon matkan yksin taittaisi kun täällä perferiassa eivät bussit edes kulje iltaisin.
- sivusta
Juu. Aivan totta. Enpä tullut ajatelleeksi.
Vierailija kirjoitti:
Minä olen ostanut lahjakortin s kauppaan, vähän parempaa suklaata ja Aku Ankan taskupokkarin.
Olen ajatellut, että teini saa syödä suklaata ja lukea pokkaria aattoiltana ja haaveilla mitä ostaa sitten sillä lahjakortilla.
Tämä on kyllä kiva ajatuskin. :) Minkä arvoinen lahjakortti olisi sopiva?
Meillä kohta 14 täyttävä poika toivoo esimerkiksi Motonetin lahjakorttia tai S-ryhmän lahjakorttia. Siis jos mietin sellaista, mikä sopisi mahdollisimman monelle (ja kyseessäoleva liike löytyy paikkakunnalta/ läheltä). Hopen kautta annoin viime vuonna mustan logopipon, ja varmistutin omalla pojalla että se on just sellainen, kuin "kuuluu nyt olla". Hesburgerin kortti varmasti on myös monelle mieleen. Ja karkkia mukaan. :)
Saippuasta? Palasaippua maksaa 80 senttiä ja kestää todella pitkään.
Toki teinipojalle voi ostaa lahjaksi jonkin hyväntuoksuisen miehille tarkoitetun suihkusaippuan, mutta se, että kodeissa olisi pulaa saippuasta on kyllä paskapuhetta.