Kuinka salasuhteesi päättyi?
Olen kohta ollut kaksi vuotta salasuhteessa perheellisen miehen kanssa. Olen itse perheellinen nainen. Suhde alkaa olla nyt siinä pisteessä, että tietynlainen turhautuneisuus koko suhdetta kohtaan on päällimmäinen tunne, koska yhteistä tulevaisuutta ei meillä tässä elämässä tule olemaan. Pikkuhiljaa vahvistuu tunne, että tämä olisi nyt viimeistään viisasta lopettaa. Kuinka kauan teillä muilla on salasuhde kestänyt, ja mihin se sitten lopulta on päättynyt?
Kommentit (29)
Onko salasuhteessa enemmän suihinotto ja anaali yhdyntä muilla?
Mies haluaa tavatessa imettää itseään ja sitten naida eri asennoissa pyllyyn. Saan kyllä orkut kun tavataan
Mites teillä
Tavallinen tarina. Nainen haluaa lopettaa salasuhteen kun löytää vakavan parisuhteen/tulee raskaaksi tälle/menee naimisiin. Näitä on vuosien varrella ollut neljä kappaletta. Salasuhteet kestäneet 2kk - 1,5vuotta.
Itse naimisissa koko ajan, minua se ei häiritse, naisia jostakin syystä häiritsee jos aloittavat vakavan parisuhteen.
M46
Miksi edes lähdet leikkimään jos tiedät ettei ole tulevaisuutta? Tietääkö toinen osapuoli varmasti ettei koskaan ole mahdollista? Oletko silti antanut ymmärtää?
Oletko avoimesti puhunut tilanteen?
Kannattaa vastailla tänne täällä tulleisiin kysymyksiin!!!
Älä satuta ihmistä turhaan vaan ole aikuinen ettei satu sinua.
Vierailija kirjoitti:
Tavallinen tarina. Nainen haluaa lopettaa salasuhteen kun löytää vakavan parisuhteen/tulee raskaaksi tälle/menee naimisiin. Näitä on vuosien varrella ollut neljä kappaletta. Salasuhteet kestäneet 2kk - 1,5vuotta.
Itse naimisissa koko ajan, minua se ei häiritse, naisia jostakin syystä häiritsee jos aloittavat vakavan parisuhteen.
M46
Naiset on rajoittunutta porukkaa.
Naiset leikkii tulella. Sit kun alkaa polttelee jalkojen alla eikä enää keksi selityksiä niin haluaa lopettaa. Leikkii toisten tunteilla.
Itse aloitan tänää jonkinlaisen suhteen jossa kerron asiat /pelisäännöt heti selväksi.
Toivottavasti jäät kiinni kaikille.
M 47 ja sinkku
Pidin toista itsestäänselvyytenä, käyttäydyin häntä kohtaan kauheesti, oltiin sovittu asioita ja minä en käyttäytynyt ollenkaan niin kuin sovittu mutta odotin toiselta sitä käytöstä.
Hän alkoi käyttäytymään yhtä välinpitämättömästi minua kohtaan ja sain sen mitä ansaitsin. Huonon maineen ja eron.
Minä ehkä kysyisin näinpäin että kuinka salasuhteen saisi päättymään? Tässä nyt vuoden verran tapailtu n.2-3 krt./kk. Molemmilla omat perheet joita ei haluta rikkoa. Mitään kummempia tunteita ei kummallakaan ole. Meillä vain synkkaa seksi mieltymykset ehkä liiankin hyvin. Ja sen saamisen helppous jos vain on aikataulullisesti mahdollista. Viesti vain ni taas mennään. M45
Tee lopettaminen ainakin rehellisesti kasvotuste. Vaikutat käärmeellä, lierolle
Ole aikuinen edes hetken
Miksi et lopeta? Tietääkö toinen että sinulla oikea suhde? Miten pystyt satuttaa toista?
Eikö omatunto koputa? Onko sillä miehelläkin salasuhde vai vaan sinun puolelta?
Annatko ymmärtää että haluat jatkaa vaikka mietit tällaista? Laitatko sille illal viestin viimeisenä ja annat ymmärtää?
Päästä pois jos tuollainen ajatus. SANO SUORAAN.
Kuulostaa tutulle tarinalle