Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Antti Luusuaniemi vaihtanut nuorempaan naiseen

Vierailija
28.11.2024 |

https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/fa1deddd-f10e-4ea6-915f-2f4f7b…

Antti Luusuaniemi vaihtanut nuorempaan ja paremman näköiseen naiseen. Mies on aina se joka valitsee, ei koskaan toisin päin. Ja mies vaihtaa yleensä nuorempaan viimeistään kun vaimon ikä alkaa nelosella.

Kommentit (348)

Vierailija
61/348 |
28.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Ja mies vaihtaa yleensä nuorempaan viimeistään kun vaimon ikä alkaa nelosella." Mun mies on 44 ja minä 47. Näin on ollut 25 vuotta. Terveisin KUUMAPUUMA

Meillä sama, mutten ole kuumapuuma yhtään, vaan ihan tavallinen hiirulainen. 

Vierailija
62/348 |
28.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Upea voimaantunut ja itsenäinen nainen! Eikun...Antti onkin mies. Sika! Naisvihaaja!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/348 |
28.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeksi, kun sanon nyt vähän rumasti, mutta tämä Ramsay on sellainen perinteinen feikki m*nahaukka. Toisaalta ovat varmaan oikein sopiva pari toisillensa häntäheikin kanssa. Ikävä vain, kun lapsia mukana. 

Vierailija
64/348 |
28.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Entinen vaimo tyylikkäämpi. Anne tasapaksu pullukka ja vaikuttaa itsekeskeiseltä.

Ei tuo Anne kyllä oo mikää pullukka. 

Vierailija
65/348 |
28.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehenä olen nähnyt jo vuosia suoraan Luusuaniemen läpi, että se on täys plluhaukka. Ihmetyttänytkin että kuinka niin moni nainen pitää häntä ihanana ja tavoiteltavana, muutenkin kuin ulkonäön vuoksi. Näytellyt roolit sekoittaneet naisten päät?

Vierailija
66/348 |
28.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä katsoin että siinä on fiksumpi kaunis nainen jäänyt rakentamaan itseään uudelleen. Toivottavasti ei harmita sitten myöhemmin. Turha alkaa arvostelemaankaan sen enempää, kaikessa on aina tarkoituksensa.

Vierailija
67/348 |
28.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehenä olen nähnyt jo vuosia suoraan Luusuaniemen läpi, että se on täys plluhaukka. Ihmetyttänytkin että kuinka niin moni nainen pitää häntä ihanana ja tavoiteltavana, muutenkin kuin ulkonäön vuoksi. Näytellyt roolit sekoittaneet naisten päät?

Ei ne kaikki tajua meitä ihmisiä. En huolisi tuota miestä mutta ei hänkään pitäisi minusta. Parhaassa tapauksessa jos hyväksyisimme toisemme olisimme samalla tasolla ja pystyisimme olemaan kavereita. Olisi minulle helposti ilkeä mutta kaverina sitä kestää koska se ei vaikuta. 

Vierailija
68/348 |
28.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lili on syntynyt 1988 eli on 36, Anne Ramsay 31, tuskinpa ikä on erityisesti vaikuttanut

Vierailija
69/348 |
28.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luusualla munansyyhyvaihe menossa !

Vierailija
70/348 |
28.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lili on syntynyt 1988 eli on 36, Anne Ramsay 31, tuskinpa ikä on erityisesti vaikuttanut

Oletettavasti käynyt perinteinen läähätysoppikoulu tälle miehelle ja näin se elämä kasvattaa meitä ihmisiä erilleen. Oppia ikä sitten kaikki. Näyttää vähän siltä tuo mies että naisista riittää vieläkin opittavaa. 

Vierailija
71/348 |
28.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luusualla munansyyhyvaihe menossa !

Perinteinen hattukeissi.

Vierailija
72/348 |
28.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus 2010-luvun taitteessa Luusuniemi viihtyi paljon Leppilammen kanssa Helsingin yöelämässä. Taitaa siinä olla veljekset kuin ilvekset. Ei ole kummallakaan suurempia näyttelijänlahjojakaan. Esittävät ikään kuin samaa hahmoa eri tuotannoissa. 

Vierailija
73/348 |
28.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piti sitten mennä saastuttamaan tuokin nainen. Nyt en enää ikinä pysty fantasioimaan Annesta istumassa naamallani kauniisti ulkonevien huultensa kanssa.

Vierailija
74/348 |
28.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luusuanniemestä on aina välittyny semmonen jännä laskelmoiva energia, vaikka mukavan rennon miehen maineessa yrittää kovasti olla. Ei jotenkin herätä luottamusta, niin ei ollut yllätys. 

Vierailija
75/348 |
28.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lusmuniemi

Vierailija
76/348 |
28.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luusuanniemi sopisi erinomaisesti ketuksi lastenteatteriin. 

Vierailija
77/348 |
28.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei yllätä, tuo mies on niitä jotka lipoo huuliaan ja saalistaa tilaisuuden tullen

Vierailija
78/348 |
28.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomasin somesta, että Anne Ramsayn ystäväpiiriin kuuluu henkilöitä, jotka tiedän vanhoista työkuvioista. Ei varmaan yllätä ketään, että ystäväpiirissä on tuttu kaava tämä, että p*nnaan varattuja vanhempia miehiä. 

Vierailija
79/348 |
28.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Ja mies vaihtaa yleensä nuorempaan viimeistään kun vaimon ikä alkaa nelosella." Mun mies on 44 ja minä 47. Näin on ollut 25 vuotta. Terveisin KUUMAPUUMA

Väitätkö tosissasi että teidät iät on olleet nuo samat jo 25 vuotta?

Vierailija
80/348 |
28.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama fiilis. 

Vierailija kirjoitti:

Luusuanniemestä on aina välittyny semmonen jännä laskelmoiva energia, vaikka mukavan rennon miehen maineessa yrittää kovasti olla. Ei jotenkin herätä luottamusta, niin ei ollut yllätys.