Antti Luusuaniemi vaihtanut nuorempaan naiseen
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/fa1deddd-f10e-4ea6-915f-2f4f7b…
Antti Luusuaniemi vaihtanut nuorempaan ja paremman näköiseen naiseen. Mies on aina se joka valitsee, ei koskaan toisin päin. Ja mies vaihtaa yleensä nuorempaan viimeistään kun vaimon ikä alkaa nelosella.
Kommentit (348)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai yleensä vaihtaa? Heh.
No juu, suurin osa ei saa vaihdettua, mutta vaihtaisi jos olisi rikas tai julkkis ja Natalieita olisi kulman takana tarjolla.
No Natalie on kylläkin 36 v, saman ikäinen kuin Luusuaniemen vaimo. Eikä tämä uusi ole kuin 5 v vaimoa nuorempi. Ei ole vaan 31, vaimo on 44
Vierailija kirjoitti:
"Ja mies vaihtaa yleensä nuorempaan viimeistään kun vaimon ikä alkaa nelosella." Mun mies on 44 ja minä 47. Näin on ollut 25 vuotta. Terveisin KUUMAPUUMA
Miten on mahdollista, että olette olleet 25 vuotta saman ikäisiä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Ja mies vaihtaa yleensä nuorempaan viimeistään kun vaimon ikä alkaa nelosella." Mun mies on 44 ja minä 47. Näin on ollut 25 vuotta. Terveisin KUUMAPUUMA
Miten on mahdollista, että olette olleet 25 vuotta saman ikäisiä?
Säästä meidät noilta tyhmiltä lohkaisuiltasi.
Entinen vaimo tyylikkäämpi. Anne tasapaksu pullukka ja vaikuttaa itsekeskeiseltä.
On täysin luonnollista, että nuori nainen rakastuu itseään huomattavasti vanhempaan mieheen ja toisinpäin. Näin luonto on meidät tarkoittanut.
Vierailija kirjoitti:
olette olleet 44 ja 47 25 vuotta. vippaahan mullekkin toi repsu
Vierailija kirjoitti:
Ai yleensä vaihtaa? Heh.
Luettele suomalaisia julkkisnaisia jotka ovat vaihtaneet nuorempaan mieheen!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai yleensä vaihtaa? Heh.
Katri Helena.
Aira Samulin.
Erika Vikman ;)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai yleensä vaihtaa? Heh.
Katri-Helena 🤣
Mitäpä sitä kukaan toisten ihmisten suhteista tietää ja mitäpä se kellekkään kuuluu. Antti Luusuaniemi tulee kyllä viimeistään parin vuoden päästä dumpatuksi aika suurella todennäköisyydellä. Mutta mitäpä sekään kenellekkään kuuluu.
No jos nuorelle kelpaa kurppamuna niin mikäs siinä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai yleensä vaihtaa? Heh.
Katri Helena.
Aira Samulin.
Erika Vikman ;)
Jonna Järnefelt vaihtoi reippaasti itseään vanhemman miehen itseään nuorempaan Kristo Salmiseen.
Susanna Penttilä ei halua omanikäistä miestä. Hänellä vain nuoria komistuksia ollut. Ismo Leikolan ex-vaimo vaihtoi nuoreen komistukseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai yleensä vaihtaa? Heh.
Katri Helena.
Aira Samulin.
Erika Vikman ;)
Jonna Järnefelt vaihtoi reippaasti itseään vanhemman miehen itseään nuorempaan Kristo Salmiseen.
Eiköhän näin tee jossain vaiheessa kaikki joilla on reilusti vanhempi puoliso. Ja sinänsä ihan ymmärrettävää.
Frederik kertoi just jossain haastattelussa, että ottaisi Katri-Helenan jos Katri vaan kelpuuttaisi.
Vierailija kirjoitti:
Niinhän miehet tapaa tehdä viidenkympin pintaan. Jos puoliso ei oo ennestään miedtä 20 v nuorempi niin vaihtaa tuossa kohtaa reilusti nuorempaan. Ymmärrän kyllä. Ei rupsahtanut vaihdevuosimummelit jaksa tervettä miestä kiinnostaa. Suomalaisnaisista sitäpaitsi 99% on viiskymppisenä pahasti ylipainoinen, ilkeä ja katkeroitunut.
Ihmetyttää kyllä mitä luulevat itsestään miehet jotka ajattelevat näin, kuvittelevatko olevansa hyviäkin saaliita. Juuri tällainen ajatusmaailma on syynä sille miksi naiset eivät enenevässä määrin halua parisuhdetta miehen kanssa. Niin monelle miehelle nainen on vain esine joka kelpaa vain tietynlaisena ja tietyssä iässä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paremman näköiseen? No tuosta voi olla montaa mieltä.
Sanos muuta. Ihan kaunishan tuo vaimo on. Paremman näköinen kuin "nuorempi", joka melkoinen pullaposki. Tykkäsin tosin, kun oli Markon kanssa siinä Muutto vai remppa -ohjelmassa. Vaikutti mukavalta, vaikka käsikirjoituksen mukaan mentiinkin.
Aika iso asia muuttaa vieraaseen maahan, taisi kaivata kotikonnuilleen takaisin. Älkää nyt heti Antista mitään pettäjää tehkö.
Taitaa se Marko olla enemmän peniksellisistä viehättynny .
Ei ole paremman vaan lut...n näköinen tämä uusi .