Erikoisjoukot Janne Lehtonen: ERO
Seiska kertoo: vaimo haki eroa yli 20v kestäneestä avioliitosta. Lehti kertoo, et uudempi ja ennenkaikkee nuorempi olisi nyt Jannella kierroksessa. Avaa kummasti näkökulmia fantsuihin koulutusoppeihin psyykkisestä vakaudesta ja pohjattomasta luottamuksesta ymsyms.
Kommentit (1936)
Jatkossa sitten oikeaa kohtaamista.
Etäisän näkökulma: meistä tuli lasten kanssa paljon läheisemmät, kun alettiin tavata vartavasten silloin kun huvittaa. Nähdään lyhyemmin mutta tiheämmin. Jutellaan paljon enemmän asioista. Ennen ne tuli luokseni ja linnoittautui huoneisiinsa, nyt käydään syömässä, kahviloissa jne. ja kohdataan oikeasti. Äitinsä pisti hanttiin myös ja yritti jopa lastensuojeluilmoitusta tehdä.
Yli 20v liitossa on enemmän kuin seksi...se on oikeaa rakkautta, oikeaa sitoutumista. Siellä luultavasti on toiminut arki, on toiminut keskusteluyhteys, molempien tavoitteiden ja urien tukemin, lastenhoito, kodinhoito... Kaikki...sitten mies pettää...ja täällä huudetaan ex ansaitsee parempaa..mitä se on sitten se parempi? Jos kailki muu vaikka toimi ja toimii ja tuli hairahdus....syrjähyppy on seksä, ei siinä ole oikeita tunteita, ei kiintymystä eikä rakkautta... toivottavasti palaavat yhteen ja heidän avioliittonsa vain vahvistuisi tästä. Todella kaunis tämä vaimo, arvostan miten kantaa itsensä tässäKIN tilanteessa.
Tämä sivuraide nainen, jolla pysyvä tekorusketus, ei ehkä nyt saanut mitä halusi. Hän on niitä naisia, jotka ulkonäöllään (siis miesten makuun hetken) saa yleensä miehiltä mitä haluaa, mutta nyt taisi jäädä yritykseksi. Miehet tuollaisiin naisiin ja heidän "tarinoihin" lankeavat, mutta onneksi jotkut niistä myös heräävät....
Minusta kyseisen herran kommentit, emojit tämän sivuraidenaisen insta postauksiin ei ole ok. Ne on noloja sekä minusta ne itsestään ovat jo pettämistä.
https://anna.fi/ihmiset-ja-suhteet/ihmissuhteet/mikropettaminen-ei-mene…
Ei kukaan normaali aikuinen ihminen kirjoittele tuollaisia työkaverinsa insta postauksiin. Niin noloa.....ja tuon naisen postaukset, yrittää välillä olla niin syvällinen 🙈
Vierailija kirjoitti:
Minusta kyseisen herran kommentit, emojit tämän sivuraidenaisen insta postauksiin ei ole ok. Ne on noloja sekä minusta ne itsestään ovat jo pettämistä.
Mutta niitä on kuitenkin kiva ja pakko käydä katsomassa?
Ei tietenkään ole pakko 🙄 Jos osallistuu tähän keskusteluun, on hyvä käydä katsomassa mistä puhutaan.
Ei se oo mikään työkaveri, ihan tosta pyörä porukasta teräspersikat tullu panokaveri :D
Joo tää on super huvittavaa, tekevät itse yhdessä näitä postauksia tai tää jumppapirkko. Molemmat tägätty ja tää heidän yhteinen yritys ja sitten molemmat käy laittaa ekan kommentin tai sen ainoan sydämiä ja muita merkkejä toisilleen 😂😂 tosi ammattilaisia 😎
Vierailija kirjoitti:
Yli 20v liitossa on enemmän kuin seksi...se on oikeaa rakkautta, oikeaa sitoutumista. Siellä luultavasti on toiminut arki, on toiminut keskusteluyhteys, molempien tavoitteiden ja urien tukemin, lastenhoito, kodinhoito... Kaikki...sitten mies pettää...ja täällä huudetaan ex ansaitsee parempaa..mitä se on sitten se parempi? Jos kailki muu vaikka toimi ja toimii ja tuli hairahdus....syrjähyppy on seksä, ei siinä ole oikeita tunteita, ei kiintymystä eikä rakkautta... toivottavasti palaavat yhteen ja heidän avioliittonsa vain vahvistuisi tästä. Todella kaunis tämä vaimo, arvostan miten kantaa itsensä tässäKIN tilanteessa.
Eihän se ole vain seksiä vaan uskottomuutta, ellei kyseessä ole avoin suhde tai yhteisellä sopimuksella myöhemmin avattu suhde. Tästähän meillä ei ole tietoa, eikä toki tarvitsekaan olla, onko heillä näin.
Mutta olemalla uskoton onnistuu viemään suhteessa luottamukselta pohjan ja voi saada vielä kumppanin itsetunnon ja omanarvontunnon pohjamutiin. Itselläni on yli 20 vuoden suhde takana ja kyllä pettäminen olisi väkivallan/päihteiden ohella niitä ainoita syitä, joiden takia lähtisin tästä muuten hyvästä ja toimivasta suhteesta.
Mua on petetty pitkässä avioliitossa ja aina olin sitä mieltä, että jos niin tapahtuisi, niin se olisi siinä. Mutta kun niin kävi niin asiat eivät ollutkaan niin mustavalkoisia. Oli pienet lapset jne. Ei anteeksiantaminen helppoa ollut, ei todellakaan. Se vaatii molemmilta osapuolilta paljon. Mutta se voi kaikessa kauheudessaan olla myös suunnan muuttaja. Ei kukaan voi sanoa, miten sellaisessa tilanteessa pitää toimia. Se on kunkin itse päätettävissä.
Mä luulen, että tällä pariskunnalla on ollut pettämistä, mutta miehelle tullut katumus. Mä toivon, että pääsevät sen yli, jos vaan haluavat. Ja että se Johanna jää nuolemaan näppejään yksin.
Yhdessä ovat siellä. Yhteisiä kuvia ja Jannen kainalossa.
Bebababy lajittelee instaan aktiivisesti kuvia ettei Janne vaan unohtaisi.
Tämä. Kaikki on aina helppoa ja mustavalkoista ennen kuin asiat kokee itse. Toki moni on heti kerrasta poikki, koska oon aina sanonu näin ,ettii uuden kumppanin ja yleensä eroaa siitäkin ja homma jatkuu....kun petetään menee rikki...paljon...mutta se voi olla parempi korjata se rikki mennyt kuin vaihtaa...kokemusta on, ja pettäjä ei aina oo jatkuva pettäjä vaan voi myös siitä oppia ja lopettaa, kokemusta tästäkin ja myös siitä että pettäminen jatkui ...vaikka se suhde jatkuu ei se tarkota sitä että se pettäjä heti saa vaan kaiken anteeks jne...mä näen tän naisen, kaikki me nähdään...hän avasi oman ignsä julkiseksi, että me kaikki voidaan nähdä miten vahva ja kaunis ihminen hän on ja arvot..ensimmäisenä lukee wife...hän taistelee ja mä oon ainakin teammiariitta ja mä toivon että tämmöset instabeibet tajuais myös olla vanhempia ja vastustaa houkutusta jos joku on varattu tai ainakaan alkaa koittaa ottaa omaksi jnk toisen kumppania...sen somekäytös on niin läpinäkyvää...jakaa koko ajan itsestään ja Jannen kanssa kuvia ja videoita...heiiii mä oon täällä ....
Vierailija kirjoitti:
Tämä. Kaikki on aina helppoa ja mustavalkoista ennen kuin asiat kokee itse. Toki moni on heti kerrasta poikki, koska oon aina sanonu näin ,ettii uuden kumppanin ja yleensä eroaa siitäkin ja homma jatkuu....kun petetään menee rikki...paljon...mutta se voi olla parempi korjata se rikki mennyt kuin vaihtaa...kokemusta on, ja pettäjä ei aina oo jatkuva pettäjä vaan voi myös siitä oppia ja lopettaa, kokemusta tästäkin ja myös siitä että pettäminen jatkui ...vaikka se suhde jatkuu ei se tarkota sitä että se pettäjä heti saa vaan kaiken anteeks jne...mä näen tän naisen, kaikki me nähdään...hän avasi oman ignsä julkiseksi, että me kaikki voidaan nähdä miten vahva ja kaunis ihminen hän on ja arvot..ensimmäisenä lukee wife...hän taistelee ja mä oon ainakin teammiariitta ja mä toivon että tämmöset instabeibet tajuais myös olla vanhempia ja vastustaa houkutusta jos joku on varattu tai ainakaan alkaa koittaa ottaa omaksi jnk toisen kumppania...sen some
Just näin! I hear you! Ja teammiariitta minäkin.
Janne näyttää vapautuneen onnelliselta Miariitan videoilla instassa. Samoi myös Miariitra hymyilee onnellisena Jannen kuvaamissa videoissa. Selkeästi rakkaus on ottanut uutta tuulta purjeisiin.
Mitäpä veikkaatte keneen bebababy iskee kyntensä seuraavaksi. Oli laittanut instaan videon, jossa musiikkina. Pyörit kaupungissa muiden naisten kanssa, joten jätän sinut. 😂
Ei ymmärrä, että Janne jätti jo ja muutti takaisin exän luo.
Oikeesti oli tommone biisi 😂😂😂
Siis just tää...oksettaa miten on eka rikkonut sen Antin avioliiton ja oli varmaan Antin ja Jannen kanssa yhtä aikaa...molempien kautta pyrkinyt piireihin ja saamaan suhteita ja iskeny kyntensä niiden yrityksiin, samoja kuvia ja videoita molempien kanssa...ei mitään omaa...ei omaa yritystä eikä omaa miestä....kuka on seuraava uhri ???
Toivottavasti Janne ja tämä Johanna jatkavat vain bisneskumppaneina. Miariitta paljon tasokkaampi nainen! Ja heillä pitkä historia yhdessä.
Oikeesti miten nolo instabebe. Kyllä tulee kuvia ennätystahtiin kun Janne lomailee rouvansa kanssa.
Aiemmin sovittu ja maksettu matka ja firman, sarjan ja kirjan sponssausmatka, joka on katsottu bisnesten kannalta hyväksi vedoksi, koska kukapa ei arvostaisi miestä, joka näyttää pysyvän vaimonsa rinnalla edelleen 20 avioliittovuoden jälkeenkin. Tekoruskettunut jumppapirkko pitää pitää nyt vähän piilossa ja hehkuttaa tätä sporttia, aurinkoa ja vilauttaa kuvissä, että täälä on mun eksäkin btw tehkääpä siitä päätelmät! Kuka menee tuohon lankaan