Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Erikoisjoukot Janne Lehtonen: ERO

Vierailija
28.11.2024 |

Seiska kertoo: vaimo haki eroa yli 20v kestäneestä avioliitosta. Lehti kertoo, et uudempi ja ennenkaikkee nuorempi olisi nyt Jannella kierroksessa. Avaa kummasti näkökulmia fantsuihin koulutusoppeihin psyykkisestä vakaudesta ja pohjattomasta luottamuksesta ymsyms. 

Kommentit (1936)

Vierailija
761/1936 |
21.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö tuo ukko viettäny joulunsakin tyrkyn kotimaisemissa itä-Suomessa? Vaimon joulukuvaan on ollu pokkaa toivotella hyvät joulut. 

Vierailija
762/1936 |
21.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin toivon, että totta et palannut takas kotiin...ja että kestää...mut kiva kaikkien kannalta mites jatkos noi yhteiset valmennukset, pyöräretket ym..kuka haluu ees ostaa niiden yhteisiä ohjelmia, itelle tulis mieleenkään...ihme kuvio🙄

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
763/1936 |
21.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi, voi Johkua nyt ollaan instaan strooreissa niin asenteella bääädassbitch. 😂

Nämä sen amatööritouhut on bonuksena niin viihdettä. Tituleeraa itseään kovan luokan ammattilaiseksi eikä ole koulutusta tai näyttöjä yhtään mistään. 

Jannen paluu exän luo on selkeästi ottanut koville. Nyt saa vähän kokea samaa mitä on itse aiheuttanut muille. 

Enkä ymmärrä miksi nää tyypit tekee tästä sirkuksesta julkista. Suhteen päättymisen jälkeen  Jannen kommentti helmikuulta: Älä keskity miksi ja mitä tunnet vaan kuinka nouset ylös ja jatkat. Olet uskomattoman vahva.😂😂😂

Routa voi ajaa porsaan kotiin. Mutta kaikki voi olla myös jotain muuta. Mistä töitä ikääntyville erikoishenkilöille?

Vierailija
764/1936 |
21.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kollegoita kiusaamaan toimistoon ihan vieraalle alalle?

Vierailija
765/1936 |
21.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on kyllä tyrkylle kova paikka kun katsoo Jannen viimeisimmän julkaisu. Videosta ei jää epäselväksi, että vaimon kanssa on rakkausasiat saatu kuntoon.

Todella upea nainen tuo Miia-Riitta.

Vierailija
766/1936 |
21.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekorusketus ei ole tykännyt Jannen uudesta videosta, miksiköhän? Joka ikisestä muusta julkaisusta tykännyt xD

Vierailija
767/1936 |
22.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin iloinen uutinen tuo Jannen ja Miariitan uus yhteinen video 🙏🏼 tosi rakkaus kunniaan. Jossain haastattelussa joskus Janne sanoi jtnk että hän oli se villi hulivili ja Miariitta se tuki ja turva tms... Tässä se taas nähtiin, Janne sekoili puoli vuotta teillään mutta se side vaimoon ei katkennut ja tommosen nuoren mimmin kanssa ajautui irralleen tosielämästä. Mä en vaan löydä ees sanoja miten onnellinen oon näiden puolesta, että loppu meni näin oikein. Miten joku heitukka voi edes kuvitella rikkovansa kaiken?! Toivottavasti tajuais nyt vihdoin etsiä ihan vapaan miehen!!! Ja tää Miariitta Ai ettien että hän on kova, Respecta, isku suoraan ja kovaa😂💪🏽🙌🏽 komeilee bikineissä MIEHENSÄ igssä viimeisimpänä videona ja näyttää pyrkyrille paikkansa 🙌🏽🙌🏽🙌🏽näitä hetkiä ja onnellisia vuosia ja videoita lisää!!! 

Vierailija
768/1936 |
22.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hieno homma mutta vähän ikävää kun koko Suomi seurannut tätä pettamisjuttua. Nyt sitten hairahduksen jälkeen palattu vaimon luo. Mitä mahtaa lapset miettiä....

Vierailija
769/1936 |
22.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan rouvalla ongelmana läheisriippuvuus, kun ottaa pettäjän takaisin. Ehkä ovat toisensa ansainneet. Ei se toinen nainen väkisin Jannea vienyt, vaan jätkä teki itse oman valintansa. 

Vierailija
770/1936 |
22.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näinköhän avio-onni taas kukoistaa ainakin molempien viimeisimmän insta-päivityksen perusteella.

Vierailija
771/1936 |
22.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näinköhän avio-onni taas kukoistaa ainakin molempien viimeisimmän insta-päivityksen perusteella.

ei välttis pitkään, pitkän liiton ja eron jälkeen saattaa tulla se palataan äkkiä takaisin entiseen, mutta kyllä ne ongelmat tekee sieltä paluun. Toki itse kukin tekee ratkaisunsa. Enkä ole ton instatyrkyn puolella..ihan kokemuksesta kerron että se yhteenpaluu ei välttämättä kauan kestä kun vanhat kuviot toistuu, toki kaikilla ei mene samalla tavalla. Irti päästäminen on vain vaikeaa kun on pitkä yhteinen taival takana ja toive että tulevaisuuskin jatkuisi vanhojen hyvien aikojen tapaan. Mutta aika näyttää kuinka käy.

Vierailija
772/1936 |
22.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sympatiat oli vaimon puolella, mutta jos nää on palannu yhteen niin voi voi. Petturi on aina petturi 🤷

Vierailija
773/1936 |
22.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pettäjä ei todellakaan ole aina pettäjä. Eikä pettämisen anteeksiantava läheisriippuvainen. Aika mustavalkoista ajattelua. Mitä enemmän elämänkokemusta, sen enemmän ymmärrystä. 

Eihän me tiedetä kaikkea, ehkä niillä oli tauko niin silloin se ei ollu pettämistä edes, molemmat oli omillaan ja totesivat että parempi yhdessä🤷🏽

Jos oot ikinä puhunu vaikka ihmisen kans joka on ollu 30v avioliitossa ...tiedät ei se ole aina helppoa, nykyihmiset olettaa ja odottaa että se "alkuhuuma" ja.somessa näkyvät asiat ois koko totuus ja oikea parisuhde😂 tää jos mikä on arvostettavaa. Moni heittää hanskat tiskiin ja valitsee sen helpomman tien ja vaihtaa kumppania, nää taistelee, ja tää on niin hienoa katseltavaa. Toivottavasti lopettaa pian nää yhteistyöt ja työt tän hempukan kans, oksettaa sen naama. Odotan ohjelmia ja valmennusta Jannelta ja Miariitalta, hei cmon kaks lasta ja tossa kunnossa ja toi positiivisuus ja aito elämänilo mikä hänestä huokuu😍

Vierailija
774/1936 |
22.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Fool me once, shame on you. Fool me twice, shame on me."

Turha tässä on toista naista syyttää. Janne on se, joka päätti alkaa heilastelemaan tämän toisen naisen kanssa. Mun mielestä säälittävää vaimolta ottaa tuollainen mies takaisin. Luulis että olis jonkinlaista omanarvontuntoa. 

Vierailija
775/1936 |
22.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimolla on kyllä samanlainen leuka kuin Henna Kalinaisella. 

Vierailija
776/1936 |
22.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole juhlan aihe, niin surullinen tilanne. Mies ihan avoimesti toimii näin. Lisää vielä tuskaa. Kuka tässä tietää kenenkin motiivit jos omaisuus on jakamatta. Kyllä se perheenhajottaja voi kuvitella voittavansa jotain, mutta silti. 

Vierailija
777/1936 |
22.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Fool me once, shame on you. Fool me twice, shame on me."

Turha tässä on toista naista syyttää. Janne on se, joka päätti alkaa heilastelemaan tämän toisen naisen kanssa. Mun mielestä säälittävää vaimolta ottaa tuollainen mies takaisin. Luulis että olis jonkinlaista omanarvontuntoa. 

Samaa mieltä. Mun mies petti mua neljänkympin kriisissään pitkässä liitossa (oltiin yhdessä 20 vuotta)  mutta hän halusi myös jättää mut tämän toisen takia. Eipä ole mies kinunnut takaisin, eikä mulle tulis mieleenkään ottaa häntä takaisin, jos tommosta sais päähänsä. Tästä on aikaa jo vuosia eikä oikeastaan olla missään väleissä. Lasten takia oli alussa pitää jonkinlaista puheyhteyttä lasten asioihin liittyen.

Kyllä se suhde on niin hajotettu, jos toinen tietoisesti on pitänyt sivusuhdetta yllä kuukausia tai jopa vuosia. En voi käsittää tota vaimoa, että ottaa tommosen äijän takaisin.

Vierailija
778/1936 |
22.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onni kestää, mutta kuinka kauan. Olisi vaimo voinut antaa kenkää ja sillä hyvä.

Todella typerä ohjelma koko erikoisjoukot. Ihmisiä loukkaantuu, kuten se joka helikopterista hyppäsi ja joutui sairaalaan. Toivottavasti veronmaksajat eivät joutuneet maksamaan hoitokuluja, vaikka nehän  ne maksaa, vaikka olisikin ollut vakuutus.

Vierailija
779/1936 |
22.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jossulla nyt instan tarinoissa oikee Janne merkattu kun ovat yhdessä treenaa ja niin sellainen inhottava ilme, vähän sellainen lällälää

Vierailija
780/1936 |
22.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tossa Jossulle kävi aika kusiset, jos J palaa vaimon kainaloon. Itse kumminkin erosi miehestään ja jätti CEOn pestinsä, ja nyt näyttää että taitaa jäädä luu käteen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme kuusi