Erikoisjoukot Janne Lehtonen: ERO
Seiska kertoo: vaimo haki eroa yli 20v kestäneestä avioliitosta. Lehti kertoo, et uudempi ja ennenkaikkee nuorempi olisi nyt Jannella kierroksessa. Avaa kummasti näkökulmia fantsuihin koulutusoppeihin psyykkisestä vakaudesta ja pohjattomasta luottamuksesta ymsyms.
Kommentit (1936)
Vierailija kirjoitti:
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/4a859a8e-71a4-400a-81ff-4c541b…
Alkaako kaduttaa ero? Voi hyvänen aika
Siis onko narratiivi nyt se, että vaimo hakee eroa, koska Janne ei kertonut hänelle sotilas- ja pelastajahommien aiheuttamasta stressistä? Eroa ei suinkaan haeta, koska Janne petti vaimoa? Ja jos nyt vähän pettääkin, niin sekin johtuu stressistä ja univaikeuksista. Jos Janne vain olisi puhunut niistä avoimemmin vaimolle, vaimo olisi ymmärtänyt Jannea paremmin eikä olisi mennyt sillä tavalla eroamaan. Mutta viisaana miehenä Janne ei halunnut rasittaa vaimoa jutuillaan.
Jokainen petetty vaimo kai tekee omat ratkaisunsa. Nuo olivat niin kiinni kasvaneita (tai ainakin vaimo oli), että ehkä vaimo ottaa sittenkin miehen takaisin.
Aikoinaan meillä vanhemmat erosivat. En tiedä, kuinka monta kertaa ns. isä petti ja sai ehkä salattua asian. Erään kerran petti ja ilmoitti haluavansa eron ja naimisiin uuden naisen kanssa. Porun jälkeen jätkä perui puheensa ja mutsi otti sen takaisin. Muutaman vuoden kuluttua oli taas toinen nainen kuvioissa, ero tuli ja jätkä muutti asumaan sen toisen kanssa.
Kun mies on pettänyt kerran, eiköhän se petä uudestaan.
Jos J:n vaimo ottaa ukon takaisin, saa kyllä elää jännityksessä siitä eteenpäin.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä mäkin eropaperit kiikuttaisin jos ukko hommaisi oman kämpän, vehtaa toisen kanssa ja viettää aikansa kaikessa muussa paitsi perheensä kanssa. Tekee tästä kaikesta vielä julkista...
Niin minäkin, mutta miksi mies ei itse kiikuttanut niitä papereita.
Vierailija kirjoitti:
Jestas mikä tonttu. Tuskin vaimo tuota nyt enää haluaa takaisin!
Vierailija kirjoitti:
Mitä hittoa. Hän on tuossa ihan muina miehinä ja valittaa vain jostain komennuksistaan ulkomaille. Ei sanallakaan mainitse että itse hankki uuden naisen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä mäkin eropaperit kiikuttaisin jos ukko hommaisi oman kämpän, vehtaa toisen kanssa ja viettää aikansa kaikessa muussa paitsi perheensä kanssa. Tekee tästä kaikesta vielä julkista...
Niin minäkin, mutta miksi mies ei itse kiikuttanut niitä papereita.
Uhriutuu. Että hänhän se tässä on uhri. Vaimo hakee eroa, ei hän. Ja vaimo haki eroa, koska mies oli hommannut salarakkaan. Nyt salarakas ei enää hotsitakaan, niin nyt voi mennä maitojunalla kotiin, kun "enhän minä ikinä halunnut erota, halusin vain säästää ja syödä kakun".
Vierailija kirjoitti:
Siis onko narratiivi nyt se, että vaimo hakee eroa, koska Janne ei kertonut hänelle sotilas- ja pelastajahommien aiheuttamasta stressistä? Eroa ei suinkaan haeta, koska Janne petti vaimoa? Ja jos nyt vähän pettääkin, niin sekin johtuu stressistä ja univaikeuksista. Jos Janne vain olisi puhunut niistä avoimemmin vaimolle, vaimo olisi ymmärtänyt Jannea paremmin eikä olisi mennyt sillä tavalla eroamaan. Mutta viisaana miehenä Janne ei halunnut rasittaa vaimoa jutuillaan.
Kyllä, tämä on nyt narratiivi.
Julkisesti ainakin tämän uuden mimmin kanssa, joka paikassa ja some melkein yhteinen, nämä kommentit toisilleen joka kuvaan ovat niin lapsellisia etten kestä. Toivon niin paljon, että palaa vaimon kanssa takaisin yhteen ja tämä tyttönen saa nähdä että oikea rakkaus on jotain ihan muuta kuin ulkonäkö. Tää uus suhde ja pettäminen hierottiin niin kovaa vaimon, lasten ja koko kansan silmiin että oksettaa.
Toivon niin paljon, että palaa vaimon kanssa takaisin yhteen ja tämä tyttönen saa nähdä että oikea rakkaus on jotain ihan muuta kuin ulkonäkö. Tää uus suhde ja pettäminen hierottiin niin kovaa vaimon, lasten ja koko kansan silmiin että oksettaa.
Mä taas toivon, että vaimo haistattaa pskat ja jatkaa elämäänsä. Kyllä niin taas muna vei erikoisukkelia, että eläkööt sitten seurausten kanssa, ihan itseään voi syyttää.
Itse en kyllä ottaisi takaisin. Pettäminen sinänsä, ja sitten vielä jatkuva julkinen keikistely uuden pimun kanssa. Hell hath no fury, ja minä todellakin olisin furious.
En lähtökohtaisesti (ikävä kyllä juuri tunne miestä joka ei olisi pettänyt), pitkässä 20v kestäneessä liitossa tämä tuskin oli ensimmäinen kerta :( mutta mä toivon että siinä liitossa oli oikeasti merkitseviä asioita, jotka tulevat molemmille painamaan siellä vaakakupissa enemmän kuin tämä villi seksiseikkailu naisen kanssa, joka ei osaa olla vapaiden miesten kanssa vaan jo toistamiseen omien tarkoitusperiensä ja itsekkyytensä takia rikkoo jonkun perheen. Mä toivon sydämestäni että hän häviää tämän ja muutkin pelit joita pelaa muiden ihmisten kustannuksella.
"Erikoisjoukkojen pressitilaisuudessa Seiska kysyi Jannelta, onko hän vapaa vai varattu mies.
No, kyllä minä olen varattu. Mediassa on paljon kirjoitettu erostani ja että olisin tavannut toisen ihmisen. Ihan kaikkea tästä ei kuitenkaan tiedetä, tv-kasvo vastasi salaperäisesti.
Olen lähinnä naureskellut lukemilleni jutuille. Ei niille voi kuin nauraa. Minulla on asiat aika hyvin, siis vaimoni kanssa, Janne jatkaa."
Mille jutuille? Lähinnä keltainen lehdistö on kirjoittanut, ja niissä on enimmäkseen kerrottu faktaa avioeroprosessin kulusta ja kopioitu Jannen omasta instasta ja Annan-rakkausjutusta.
"Ero tuli shokkina lapsilleni, vaikka ei ero heille näkynyt."
Vaikka tuo tarkoittaisi, että lapset ovat tavanneet isäänsä kuten ennenkin, ei se tilanne ole enää sama. Ero näkyy aina.
https://www.seiska.fi/kotimaa/erikoisjoukkojen-janne-lehtonen-avautuu-e…
Siis oikeasti vielä väittää, ettei ole toista naista vaikka julkisesti menee/asuu ja hengaa tän uuden kanssa, otti häihin aveciksi mihin vaimo oli kutsuttu jne😱
Vierailija kirjoitti:
Siis oikeasti vielä väittää, ettei ole toista naista vaikka julkisesti menee/asuu ja hengaa tän uuden kanssa, otti häihin aveciksi mihin vaimo oli kutsuttu jne😱
Valehtelija. Ja käytös kuin narsistin. Nehän on just tommosii, pettävät ja tekevät just mitä haluavat ja vielä valehtelevat päälle, vaikka todisteet on ihan kaivettavissa esille.
Vierailija kirjoitti:
Julkisesti ainakin tämän uuden mimmin kanssa, joka paikassa ja some melkein yhteinen, nämä kommentit toisilleen joka kuvaan ovat niin lapsellisia etten kestä. Toivon niin paljon, että palaa vaimon kanssa takaisin yhteen ja tämä tyttönen saa nähdä että oikea rakkaus on jotain ihan muuta kuin ulkonäkö. Tää uus suhde ja pettäminen hierottiin niin kovaa vaimon, lasten ja koko kansan silmiin että oksettaa.
Miksi ihmeessä vaimon pitäisi sietää tuollaista ja ottaa ukko takaisin?!
Vähän veikkaan, että nyt on pull8harjakulmakarva-tips&tricks antanut some-ohjeita julkisuuskuvan kiillottamiseen ja symppis-pisteiden keräämiseen, koska kriittiset hetket treeniohjelman alkamiseen liittyen, kirjaan ja erikoisjoukot-ohjelma alkamassa. Nelonen voi tehdä omat päätelmänsä herran uskottavuudesta. Janne taitaa nyt luulla, että on korvaamaton erikoisjoukko-johtaja. Eiköhän noita muitakin ole Suomessa, mut kaikki ei halua työntää itseään ja traumojaan julkisuuteen hinnalla millä hyvänsä.
On se monipuolista tuo jumppa nyt kun on saatu kaupallinen yhteistyö hampaiden hoitovekottimen kanssa. Janne istuu instassa hohtokone suussa. Ehkä se toimiikin, mutta hassuhkon näköistä.
Vierailija kirjoitti:
Siis miksi toivot että palaisivat yhteen? Itse olen todella iloinen että vaimo on ottanut eron ja toivon ettei huoli tuollaista valepukkia ikinä takaisin. Ansaitsee parempaa.
Jos mies muka yrittää pelastaa vielä hajoamassa olevaa avioliittoaan pyörimällä julkisesti tuollaisen tyttösen kanssa joita mahtuu 12 tusinaan, niin minä en ainakaan enää vaimona vilkaisiskaan päin.