Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Muita jotka ei sovi Suomalaiseen muottiin??

Vierailija
27.11.2024 |

Mun mielestä se, että Suomea pidetään maailman onnellisimpana maana on lähinnä irvokas vitsi. 

Asiaan. Mä en oo ikinä koinut voivani samaistua esimerkiksi tietynlaiseen melankoliaan tai sisäänpäinkääntyneisyyteen mikä täällä on hyvin yleistä. Ylipäätään semmonen ihme hissuttelukulttuuri että kaikesta kyllä juristaan, mutta mistään ei pidetä meteliä. 

Mä olen siis niin supisuomalainen kun voi olla, mutta en koe olevani Suomalainen. Saako kukaan tästä kiinni??

Kommentit (58)

Vierailija
1/58 |
27.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja M33 jos se jotain kiinnostaa. 

- AP

Vierailija
2/58 |
27.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vodkapullo kiinni ja kaalilla perse tukkoon

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/58 |
27.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muotti?

Vierailija
4/58 |
27.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuo ole mikään suomalaisuuden muotti. Se on vain sinun kuvitelmasi. 

Vierailija
5/58 |
27.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole tiennyt, että on olemassa tuollainen muotti.

Vierailija
6/58 |
27.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helmiä sioille taas jälleen kerran. Yhtä tyhmää väkeä täällä Aurajoen kummallakin puolen. Jatkakaa jupinaanne urpot. 

- AP

Vierailija
7/58 |
27.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

...suomalaiseen kirjoitetaan pienellä alkukirjaimella. Samoin suomalainen.

Vierailija
8/58 |
27.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo en sovi ja siitä sai kuulla nuorempana. Nykyään pakko käyttäytyä erilailla jos ei halua kiusatuksi.

Vierailija
9/58 |
27.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Urpo trolli. Venäjän vai minkä lie. 

Vierailija
10/58 |
27.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muotti?

Katsos kun on olemassa hyvin Suomalaisia kuvaavia piirteitä joita minä nyt päätin kutsua muotiksi. En sovi tänne tai edes halua olla täällä. Capische? 

Vierailija
11/58 |
27.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se kirjoitetaan suomalainen, sennii iigori.

Venäjällä trollitkin on jotain ylijäämää.

Vierailija
12/58 |
27.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Urpo trolli. Venäjän vai minkä lie. 

Sama idiootti vuodesta toiseen, tunnistaa virheistä. Koulut käymättä, kuvittelee silti muut itseään tyhmemmiksi.

Vierailija
13/58 |
27.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän hyvin, samantyylistä ajatusta itsellä. Sen takia olenkin viettänyt suurimman osan elämästäni pois Suomesta ja viihtynyt hyvin.

Vierailija
14/58 |
27.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

...suomalaiseen kirjoitetaan pienellä alkukirjaimella. Samoin suomalainen.

Ne on niitä helmiä sioille.

Vierailija
15/58 |
27.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan ei määritä toisen kokemusta. Sinulla on oikeus omiin tunteisiisi, ja niiden ilmaisuun.

Vierailija
16/58 |
27.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko sosialismiin vaan työntekoon ja yrittämiseen. Haluan auttaa kanssaihmisiäni ja pidän itsekkyyttä elämän haaskaamisena. Uskon menestyksen ruokkivan menestystä lähipiirissä ja pidän USAta maailman parhaat menestymisen mahdollisuudet tarjoavana maana.

Vierailija
17/58 |
27.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sikäli et sovi suomalaiseen muottin, että kirjoitat samanlaista kuin hyvin kotoutunut, ulkomaalainen vaimoni. Kantasuomalaiset ovat aika hyviä omassa äidinkielessään.

Vierailija
18/58 |
27.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene sitten takaisin kotiin.

Vierailija
19/58 |
27.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sikäli et sovi suomalaiseen muottin, että kirjoitat samanlaista kuin hyvin kotoutunut, ulkomaalainen vaimoni. Kantasuomalaiset ovat aika hyviä omassa äidinkielessään.

Ohoh. Tietääkö vaimos, että nai mul kun? Oli toivoa sinullakin. Olet elävä muistutus siitä, miten kamala on nalkuttava kantasuomalainen mies. 

Vierailija
20/58 |
27.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen intohimoinen ja tunteet näyttävä keski-ikäinen nainen. Jos innostun, näytän sen. Ilot näkyvät huikean hienosti ja suruja suren myös voimalla. Sisäinen rauha on enkä ole epävakaa. Tunteet ja käytös ovat relevantteja tapahtumiin nähden. Mutta olen usein miettinyt että en oikein sovi suomalaiseen pidättyvyyden kulttuuriin. Pitäisi ikään kuin aina olla korrektisti ja "sivistyneesti". Suomeksi sanottuna tylsästi. Reaktiot eivät saa olla näkyviä. Helpompi olisi varmasti elää jossain Italiassa tms., jossa tunteiden ja ajatusten näyttäminen suoraan on ihan tavallista. En voi enkä halua itseäni muuttaa. Tällaiseksi olen syntynyt ja tällaisena kuolen, vaikka tuntuukin että olen joillekin suomalaisille auttamattomasti "liikaa".