Mua hävettää, kun en pysty syödä yhtä sushis kerralla
Oon menossa deittimiehen kanssa sushille perjantaina.
Mitä mä teen, kun en pysty laittaa kokonaista sushipalaa kerralla suuhun? Ehkä pystyn pienen pienen sushirollsin jossa on kurkkua tai lohta sisällä mutten mitenkään nigiriä tai california rollsia. Ne ei vaan mahdu mun suuhun mitenkään, vaan mun pitää purasta ne vähintäänkin kahtia kun ne on chopstickseis ja sittenhän ne helposti hajoaa.
Apua mitä mä teen?!?! Tykkään kyllä sushista mutta enhän mä edes jaksa syödä kuin 4-5 palaa ja oon ihan ähkyssä.
Pelkään et tää deittimies pitää mua ihan onnettomana, vielä kun oon tällänen riuku 178/53.
Kommentit (29)
En ymmärrä miksi Suomessa sushit tehdään niin isoiksi. Japanissa ne on pienempiä ja mahtuu suuhun kätevästi.
Leikkaat sushit lautasella veitsellä ja haarukalla puoliksi. Sitten syöt syömäpuikoilla normaalisti.
Miksi sun pitäisi tunkea paljon ja se menee kurkkuun, voi tukehtua, kuolla? Vai siksi että se näyttäisi paremmalta? Ota pieniä paloja.
Siis miten ap voi muutenkaan syödä mitään? Ja kuinka pieni pää AP:lla pitää olla muuhun kroppaan suhteutettuna jos suuhun ei edes sushi mahdu ja pituutta pari metriä?
Vierailija kirjoitti:
Siis miten ap voi muutenkaan syödä mitään? Ja kuinka pieni pää AP:lla pitää olla muuhun kroppaan suhteutettuna jos suuhun ei edes sushi mahdu ja pituutta pari metriä?
Ihan oikeesti mun on pakko pilkkoa kaikki tooosi pieneksi et pystyn syömään ja nielemään. Ja tommone iso nigiri kun on suussa niin pitäs niellä ja pureskella samaan aikaan, kun se ei mene yhdellä nielasulla alas edes hyvin pureskeltuna.
ap
V i tu n älykääpiö, tosin oletkin säälittävä trolli.
Vierailija kirjoitti:
Sano hänelle, että joo sori, suu on tällai pien, ei pysty syödä sushis, mutta emätin on lotiseva luola ja sellainen onkalo, että mammuttikin menis.
Tää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi valitsitte sellaisen ruokapaikan, joka aiheuttaa sinulle noin paljon ongelmia?
Deittimies valitsi. Tai mä sanoin et haluisin sushille ja kuplivalle. Joo tiedän oon tyhmä. ap
Deittimies jättää sinut jo puuttuvan kielitaitosi takia: Se on: en pysty SYÖMÄÄN eikä: en pysty SYÖDÄ. Syö sinä sushia vaan, ettei tarvitse niin paljon puhua, kun et äidinkieltäsi osaa.
Tilaa sashimia