Onko Lidlin vaatteet hyviä?
Lidlin vaatteet on ainakin halpoja, usein halvempia kuin mitä käytetyt vaatteet maksaa kirppiksellä. Voiko ne mitenkään olla hyviä ja kestäviä? Mitä vaatteita Lidlistä kannattaa ostaa ja mitkä kannattaa jättää ostamatta?
Kommentit (86)
Vierailija kirjoitti:
Lidlin vaatteet on ainakin halpoja, usein halvempia kuin mitä käytetyt vaatteet maksaa kirppiksellä. Voiko ne mitenkään olla hyviä ja kestäviä? Mitä vaatteita Lidlistä kannattaa ostaa ja mitkä kannattaa jättää ostamatta?
Tuli kirppiksellä vastaan uusia Lidlin vaatteita ja vieläpä avaamattomassa paketissa. Hinta tosin oli yli kolminkertainen Lidliin verrattuna😁
Eli joku ostaa noita ilmeisesti jopa myyntiin. Hobby Hallissa on myös myynnissä Lidlin työkaluja moninkertaiseen hintaan Lidliin verrattuna.
Tasan samaa vaatetta myydään monella hinnalla eri kaupoissa, ei se kalleus tee siitä parempaa. Ainoastaan välistävetäjät saa paremman osuuden tuotosta.
Vierailija kirjoitti:
Tasan samaa vaatetta myydään monella hinnalla eri kaupoissa, ei se kalleus tee siitä parempaa. Ainoastaan välistävetäjät saa paremman osuuden tuotosta.
Vaatteissa katteet onkin tähtitieteellisiä.
Joskus ostin naurettavan edullisen ohuen kashmirneuleen. Erinomaisesti palveli vuosia, saattaa vielä löytyä jostakin mökiltä hätävarana.
On hyviä ja kestäviä. Todella hyvä hinta/laatusuhde.
Laatu vaihtelee kovasti ja kyllähän se vaikuttaa, että miten tarkka itse on materiaaleista. Itse olen aika herkkä sille miltä vaate tuntuu iholla ja iso osa Lidlin vaatteista on ihan hirveetä kuttaperkkamuovia, joka tuntuu päällä kamalalta ja hiostaa, osa taas on hintaansa nähden yllättävänkin laadukkaita.
Esimerkiksi yhdet naisten crivit-verkkarit on ihan ok kunnossa vuoden ahkeran käytön jälkeen. Miesten kollarihousut taas oli parin pesun ja kuivurin jälkeen ihan nukkaiset ja kulahtaneemmat kuin erään perusmerkin 30e maksaneet verkkarit usean vuoden käytön jälkeen.
Urheilu- ja perussukat taas on olleet hyviä ja kestäviä, paljon parempia kuin esim. Cittarin mywear. Naisten alusvaatteissa ollut sekä hyviä että huonoja tuotteita.
Mitoitukset ovat välillä kummallisia. Olen 1,6m pitkä ja ostan Lidlistä lähinnä M-koon vaatteita, jotka on yleensä sopivia. Yhden naisten sadetakin otin kuitenkin L-koossa, jotta se olisi tarpeeksi väljä paksuja kerroksia varten, mutta hihat olivat kamalan lyhyet vaikka takki oli minulle muuten reilun mallinen.
Tilatkaa Temusta, sieltä saa seksialusasujakin. Poikakaverin tilasi itselleen alushousut, jossa pippeli tulee metallivahvistetusta reiästä läpi.
Itse olen tilannut itselleni paljon seksihepeneitä, kuten poikakaveri kutsuu niitä.
Äiti on ostanut mulle sieltä joskus halvalla collegehousuja ja muita urheilukamppeita. Ihan hyvin ovat kestäneet, mutta jossain vaiheessa vasempaan polveen tulee aina reikä. Itse kartan koko kauppaa koska palvelun taso surkea, kassajonossa on aina vähintään muutama uhkaavasti käyttäytyvä huumehörhö ja se niiden äppi on kyllä varsinainen rimanalitus.
Lidlin tekniset urheiluvaatteet ovat ainakin hyviä.
Vierailija kirjoitti:
Lidlin legginsit ja jumppatrikoot ovat todella hyviä. Merkkituotteesta maksaisi helposti moninkertaisen hinnan. Lapsille olen ostanut pyjamia ja sukkia, ihan hyviä ovat.
Ostin kerran suoralahkeiset jumppahousut ja olivat muuten hyvät ja istuvat, mutta ihan liian lyhyet lahkeet. Olen 172cm kokoa M
Vierailija kirjoitti:
Tilatkaa Temusta, sieltä saa seksialusasujakin. Poikakaverin tilasi itselleen alushousut, jossa pippeli tulee metallivahvistetusta reiästä läpi.
Itse olen tilannut itselleni paljon seksihepeneitä, kuten poikakaveri kutsuu niitä.
Miksi pippelin pitää olla housujen ulkopuolella?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi pippelin pitää olla housujen ulkopuolella?
Pääsee vapaasti jöpöttämään.
Legginsit ja t-paidat ovat olleet hyviä. Miesten t-paidat pehmeitä ja omin mieheltä kaksi t-paitaa itselle.. 😅
Minkälaiset ovat tekonahkalegginsit? en ole kokeilematta viitsinyt ostaa.. koko? olen itse 36-38 kokoa
Olen ostanut jotain, mutta en sellaista, mikä olisi oikeasti vaatinut sovittamista eli en ole ostanut farkkuja.
Onneksi on ollut hyvä palautusoikeus väärän koon varalta. Esim. ostamani kerraston paita oli hyvin leveätä ja väljää mallia vaikka olisi pitänyt olla pituuteni mukaan sopiva. Onneksi sai palauttaa. Ostin sitten myöhemmin pienempää kokoa tarjouksesta, niin ei ollut niin iso ja on halpana aika ok.
Lidlin paita ainakin Lidlin logolla on mielestäni hyvälaatuinen. Samoin shortseja olen käyttänyt yli 10 vuotta.
Salikamat ovat hyviä. Niitä on myynnissä useita kertoja vuodessa, myös tällä hetkellä.
Olen ostanut t-paitoja, ovat todella hyviä! Vuosia kestäneet hyvin kovassa käytössä.
Ostin muutama vuosi sitten miesten golfhousut jostain alennuskorista. Työhousuina käyttänyt ja ovat mitä parhaat. Kuivuvat nopeasti, ovat joustavat ja mukavat jalassa, näyttävät asiallisilta. Olen etsinyt niitä lisää, ei ole löytynyt. ja olen siis nainen ja teen hoitotyötä.
Todella suosittelen ostamaan.
Kestävää kangasta vaikka kuinka pesisit kuumalla ohjelmalla ja päälle vielä kuivausrumpuun ei kulu millään puhki. Sekä kangas pitää lämpimänä talvella.
Parhaat on 100% puuvilla paidat esmaralta. Ollut viisi vuotta käytössä eikä mitään käytön jälkeä näy.