Onko Lidlin vaatteet hyviä?
Lidlin vaatteet on ainakin halpoja, usein halvempia kuin mitä käytetyt vaatteet maksaa kirppiksellä. Voiko ne mitenkään olla hyviä ja kestäviä? Mitä vaatteita Lidlistä kannattaa ostaa ja mitkä kannattaa jättää ostamatta?
Kommentit (86)
Itse olen tykännyt, pari päivää sitten ostin sieltä pyöräilyshortsit ja pitkän topin. Myös paljasjalkakenkäni ovat Lidlistä
Hinta/laatu suhde on mielestäni oikein hyvä.
Lidlin pyöräilijän kuoritakki (12 euroa) on koottu samoista kamoista kuin Häglöfsin kuoritakki (200 euroa).
Viime viikolla oli taas treenivaatteita myynnissä. Suosittelen!
Vaatealalla työskennellyt kaverini sanoi, että Lidlin vaatteiden valmistusprosessi on volyymin ja Lidliin taannoin kohdistuneiden syrjintäsyytösten takia todennäköisesti läpinäkyvämpi ja reilumpi kuin monen ns. oikean merkin vaatteiden. Ihan tämä riittää minulla syyksi ostaa Lidlistä esim. pellavapaitoja ja urheiluliivejä.
Lidl kevyt toppapusero 19,99 € ja on lämmin sekä vettä hylkivä. Kannattaa lähteä pikana ostoksille, koska tuotteet myydään loppuun liiankin vauhdilla. Onneksi vielä löytyi sopiva koko , viimeinen korissa käydyssä liikkeessä!
Netistä näkee liikeiden saldon vain summittain.
Joskus oli ihan hyviä, nyt en osaa sanoa tämän hetken tilanteesta. Vaatteet ovat kaikkialla huonompilaatuisia.