Onko Lidlin vaatteet hyviä?
Lidlin vaatteet on ainakin halpoja, usein halvempia kuin mitä käytetyt vaatteet maksaa kirppiksellä. Voiko ne mitenkään olla hyviä ja kestäviä? Mitä vaatteita Lidlistä kannattaa ostaa ja mitkä kannattaa jättää ostamatta?
Kommentit (86)
Köyhät kehuu Lidlin vaatteita kilpaa, kun ei paremmasta tiedä. Sääliksi käy.
Vierailija kirjoitti:
ongelma on se, että ei ole sovituskoppia. Ei kehtaa siinä kaikkien nähden sovittaa. Vai sovitatteko te käytävällä?
Tuo haittaa vain alusvaatteissa, joita ei saa palauttaa jos pakkaus on avattu. Muut vaatteet voi sovittaa kotona ja palauttaa seuraavalla kauppareissulla ylimääräiset. Ostan siis yleensä useampaa kokoa kerralla, jotta saisin varmasti sopivan. :)
Pyjamat ja neuleet olleet tosi hyviä 👌🏻 Suositus! Pesussa kestävät. Oon ostanut vaikka vaatetta sieltä, eikä mistään oo valittamista. Takkeja ym. ulkoiluvaatetta en ole ostanut eli ne on mysteeri.
Osa on hyviä ja kestäviä. Se vaihtelee aina. Afrikkalaisen puuvillan alusvaatteet on aina olleet huonoja, mutta muissa vaatteissa laatu vaihtelee. Kannattaa tarkistaa siellä kaupassa huolellisesti. Pitkähihaisiin puuvillapaitoihin olen ollut tyytyväinen. Se Oko Tex merkintä toimii Lidlin vaatteissa tosi hyvin. Herkkäihoiselle ei tule niistä oireita.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä tiedän muistakin, mutta yhtä hyviä saa Lidlistä halvemmalla. Kyllä Lidlistä saa parempia vaatteita kuin noi mun Leviksen farkut, joihin tuli hirviät polvipussit ehkä kerran käytön jälkeen ja nukat jo ensimmäisessä pesussa.
Vierailija kirjoitti:
Leggingsit ovat kestäneet käyttöä paremmin kuin prismasta ja Citymarketista ostetut.
Mulla toisinpäin. Lidlin leggingsin hajoaa persvaon kohdalta nopeasti.
Osa Lidlin vaatteista on ollut vikaostoksia kuten neuleet. T-paidat ja alusvaatteet ovat keskinkertaisia. Voi sieltä oikeasti jotain hyvääkin löytyä kun etsii.
Vierailija kirjoitti:
Eivät.
Laatu vaihtelee. On hyviä ja huonompia.
Vierailija kirjoitti:
Olen ostanut kaikki sukat Lidlistä jo yli 10 vuoden ajan. Etenkin urheilu- ja vaellussukat on hintaansa nähden ihan huippuja. Olen ollut tyytyväinen myös useimpiin muihin Lidlin vaatteisiin, joita olen ostanut sekä suoraan Lidlistä että käytettynä kirppiksiltä.
Sulla taitaa olla melkoinen kasa sukkia, jos olet tosiaan ostanut kaikki sukat Lidlistä yli 10 vuoden ajan. Vai oletko lahjoittanut tai myynyt sukat eteenpäin?
Vierailija kirjoitti:
Leggingsit ovat kestäneet käyttöä paremmin kuin prismasta ja Citymarketista ostetut.
Tämä ja hinta on yksi kolmas osa muiden kauppojen legginseihin verrattuna. Sukat myös tosi hyviä ja halpoja.
Vierailija kirjoitti:
Tyhmä tuhlaa rahansa muka parempiin rytkyihin. Olen mieluummin köyhä kuin tyhmä🤗
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla toisinpäin. Lidlin leggingsin hajoaa persvaon kohdalta nopeasti.
Liian kuumat pierut sinulla😂
ONKO LIIDELISSÄ AINA MYYNNISSÄ NAISTEN LEGGAREITA?
Legginseille täältäkin suositus. Myös farkkulegginsit ja farkut on olleet hyviä.
Vierailija kirjoitti:
On hyviä, mutta kengissä on kaikissa liian kapea lesti.
Sievi- merkkisissä on leveä lesti, suomalaiset kengät, joita ei myydä lidlissä.
Oli tosi hyvät vaellus kengät joskus 20v sitten. Sen jälkeen täyttä paskaa.
Vierailija kirjoitti:
Isäs oli säälittävä kun sua teki ?
On ne laadullisesti yllätävän hyviä ja kestäviä, jos löytää vaan itselleen sopivan koon.
Legginsit on paljon paremmat kuin monet muut kalliimmat.
Jotkut talvikengät ei ole kovin hyviä, pohjan ovat pakkasella hyvin liukkaat.