Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko Lidlin vaatteet hyviä?

Vierailija
27.11.2024 |

Lidlin vaatteet on ainakin halpoja, usein halvempia kuin mitä käytetyt vaatteet maksaa kirppiksellä. Voiko ne mitenkään olla hyviä ja kestäviä? Mitä vaatteita Lidlistä kannattaa ostaa ja mitkä kannattaa jättää ostamatta? 

Kommentit (86)

Vierailija
41/86 |
28.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laatu ollut todella huono niissä vähissä, joita olen joskus erehtynyt ostamaan.

Vierailija
42/86 |
28.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Köyhät kehuu Lidlin vaatteita kilpaa, kun ei paremmasta tiedä. Sääliksi käy.

Sanopa joku vaatemerkki mikä mielestäsi kestää paremmin? Ja nyt vertaillaan ihan tavallisia käyttövaatteita vapaalla esim. urheiluvaatteet, neuletakit, sukat ja trikoiset kesämekot.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/86 |
28.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan laidasta laitaan vaihtelee. On hyviäkin.

Vierailija
44/86 |
28.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin Lidlistä jumppahousut 2016 ja edelleen käytän niitä 4x viikossa salilla. Sanoisin et melko kestävät on. 

Vierailija
45/86 |
28.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on -50% alesta 3e mekko ja 3e urheilutrikoot - olleet jo vuosia käytössä.

Vierailija
46/86 |
28.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ONKO LIIDELISSÄ AINA MYYNNISSÄ NAISTEN LEGGAREITA?

Ikävä kyllä ei ja esim m-koko loppuu heti, kun tulee kauppaan🤨

Vierailija
47/86 |
28.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä.

Vierailija
48/86 |
28.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Köyhät kehuu Lidlin vaatteita kilpaa, kun ei paremmasta tiedä. Sääliksi käy.

Tyhmä tuhlaa rahansa muka parempiin rytkyihin. Olen mieluummin köyhä kuin tyhmä🤗

Minä kastun ennemmin sateesta kuin hiestä, jos on ihan pakko valita, ja pysyn mieluiten kuivana. Mutta eihän se minulta pois ole jos te köyhät kastua sateesta, hiestä tai vaikka molemmista, kun käytätte niitä halpoja Lidlin rytkyjä. 

Vierailija
49/86 |
28.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari t-paitaa on siltä ajalta kun Lidl tuli Suomeen.

Käytössä ovat mutta ei kauaa.

Joku huti on tullut mutta 99% on isolle perheelle ollut parempia kuin MONEN muun kaupan.

Vierailija
50/86 |
28.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostan ja käyttänyt pitkään. Ulkoilu vaatteita yritän useasti saada hankittua , mutta usein m ja l koko jo loppunut. Kestävät käytössä ja pesussa. Ei moittimista.

Vierailija
51/86 |
28.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On. Ainakin pyöräilyvaatteet ovat toimineet ja kestäneet hyvin.

Osa urheiluvaatteista on lähes ikuisia. Ajoin valehtelematta kymmeniä tuhansia kilometrejä pitkälahkeisella paksuilla pyöräilyhousuilla. Ostin reilusti yli 15 vuotta sitten ja lopuksi lahkeiden vetoketjut pettivät, materiaali ja jopa pehmike olisivat vielä menneet. Ihmettelin miten kangas takamuksessa ja reisissä kesti aina vaan.

Vierailija
52/86 |
28.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on Ésmeran rintaliivit ja alushousut, settejä ainakin kuudet. Muutamia vuosia ostin, ja hyvä hinta-laatusuhde, kun setti maksoi 12€. Sillä hinnalla voi saada normikaupasta ehkä toisen kupin liivistä..

Vierailija
53/86 |
28.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin joitain viikkoja sitten Lidlistä kevyttoppatakin, joka on tosi hiostava ja vetoketjut on huonot. 

Vierailija
54/86 |
28.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harvoin käyn, ja kun olisin halunnut jotain vaatetta ostaa, niin jäljellä on enää jättikokoja.

Vierailija
55/86 |
28.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Harvoin käyn, ja kun olisin halunnut jotain vaatetta ostaa, niin jäljellä on enää jättikokoja.

Olisipa täälläkin noin! Täällä isot koot myydään aina hetkessä loppuun. 

Vierailija
56/86 |
28.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on monet mekot sieltä. Neulemekkoja kun muistaa huoltaa nukan poistajalla, niin menee vuosia. Itse tykkään vaatteiden mallista ja istuvuudesta.

Vierailija
57/86 |
28.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ostanut poolopaitoja - ne menettivät muotonsa lopullisesti jo toisessa pesussa.

Ostin camo-kuvioset työhousut ja niistä lähtee väri pesussa, samoin kävi samankuosisille paidoille. Kuosinsa nämä kyllä pitivät.

Hintakaan ei nyt oikein pelasta, sillä turha ostaa roskaa. Muutkin käyttötavarat ovat olleet vähän niin ja näin.

Vierailija
58/86 |
28.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On enimmäkseen erittäin hyviä. Ostin varmaan 5-6  vuotta sitten t- paidan, maksoi muutaman euron. Ajattelin, että ei ole suuri tappio jos on huono. On nytkin päällä, ihanan pehmeä, mutta pesuissa pitänyt kutinsa. Samoin yhdet Lidlin strechfarkut on parhaimmat farkkuni, taisi maksaa 10-13 e. Alusvaatteita, viimeisin ostos neulejakku, sekin kai 13-14 e, näyttää hyvältä ja huomattavan paljon kalliimmalta. Miksei käyttäisi tällaista vaihtoehtoa, vaikka ensin kuulostaa tosi rahvaalta. 

Vierailija
59/86 |
28.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lidlistä saa hyviä vaatteita edullisesti. 

Vierailija
60/86 |
28.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ostanut Lidistä laadukkaita shortseja. Lidl t-paidat ovat myös laadukkaita.