Mitä ostaa joululahjaksi tyttöystävälle, jotta hän olisi tyytyväinen?
Viime jouluna ostin lämpimän pipon ja lahjakortin kauneushoitolaan. Piposta oli mielissään, mutta ei lahjakortista. Lahjakortista sanoi, etten taidan tuntea häntä, kun piti ostaa lahjakortti. Hän on tosi vaativa yleensäkin, mutta iso stressi on taas miettiä, mitä ostaa, jotta se kelpaisi ja toisi hyvää mieltä.
Kommentit (95)
Hajuvettä tosin voit mokata jos ostat sellaista mistä ei pidä
Kaulakoru luulisin että tässä ei niin pahasti voi mokata
Jos on joku mitä tarvitsisi mutta ei ole hommannut ? Uusi puhelin ? Kahvinkeitin ? Kuulokkeet? Riippuu tietysti paljon on varaa laittaa
Uusi tyyny <3 pyjama :)
Vierailija kirjoitti:
Timantit yleensä kelpaa.
Ei välttämättä paha, jos jaksaa nähdä hieman vaivaa.
https://www.ebay.de/itm/135139999266
Noita labrassa valmistettuja aitoja cvd timantteja saa pikkurahalla. Käskee kultaseppää lätkäisemaään sellaisen johonkin halpaan zirkonisormukseen. Karaatin aito timanttisormus viidellä sadalla. Pyytävät kaivetuista kivistä vielä 7k€ tjsp.
Timanttien arvo alkaa olla taputeltu.
Voin taata, että vaatimukset vain kasvavat, mitä enemmän yrität. Turha noita lahja-asioita on liikaa miettiä, kun aikuisesta on kyse. Jokainen aikuinen ostaa itse itselleen, mitä tarvitsee. Ja jos saamaansa lahjaa moittii, on typerys.
Onko teillä yhteisiä kiinnostuksen kohteita? Joku yhteistekeminen? Noh, heitän muutamia ideoita:
tanssikurssi
keramiikkakurssi
harrastusvälineitä
joku kehuttu kirja
hotelliyö kiintoisassa kaupungissa kanssasi
korvakorut (ota kuvia lempparikoruistan ja kysy myyjältä löytyykö saman tyylisiä)
vartalotuotteita (bodyshop tms ja myyjältä apua)
kirjoita runo
keikkaliput hälle ja sulle
liput julkiseen saunaan ja avantouimaan
lautapeli, jota voisitte pelata yhdessä
ÄLÄ osta
alusvaatteita (liian isot, liian pienet eikä istu kumminkaan)
tuoksut (harvemmin toiselle osaa ostaa miellyttävän tuoksun)
meikkiä (voi ottaa loukkauksena)
Tunnen naistyypin, joka ei ole koskaan tyytyväinen saamiinsa lahjoihin. Aina löytyy moittimista, oli lahja mitä tahansa.
Jotain yhteistä tekemistä. Esim illallinen vähän paremmassa ravintolassa. Tai yö jossain majoituksessa sellaisen tekemisen äärellä mistä hän tykkää. Liput keikalle.
Olen toivonut että mieheni tekisi mulle lahjaksi saliohjelman. Kaiken ei tarvitse maksaa rahaa.
Vierailija kirjoitti:
Olen toivonut että mieheni tekisi mulle lahjaksi saliohjelman. Kaiken ei tarvitse maksaa rahaa.
Tuo onkin fiksu toive.
Tässä mun toivelista:
Sormus - vihdoinkin (24.12.1972 isältäni saamani Lapponia-sormus meni joku aika sitten muovihanskojen kanssa vahingossa roskiin.) Siihen voisi kaivertaa nimet ja 22.12....
4 kpl pienia timattikorviksia - siis ei niin pieniä että menee reiästä läpi (sellaiset mulla nyt on ja pitäs vaihtaa koska ongelma)
Oikeita tarpeita - maksavat enemmän - ei mitään joululahjatoiveita.
Uusi pienikokoinen imuri, jossa pienikokoinen ja kevyt 'suuosa' (tämmöisiä ei enää taida edes olla saatavilla koska suuosat ovat niin suuria että aiheuttavat ongelmaa ainakin minulle imuroidessani). Minkälaisia ovat varsi-imurit?
Uudet sängyt, petauspatjat, peitot ja tyynyt.
Joku aikuinen on jäänyt lapsen tasolle näiden lahjatoiveidensa kanssa.
Toivottavasti aloittaja löytää tyttöystäväänsä miellyttävän lahjan. Vahva suositus esim. kirja, joka käsittelee jotain hänen kiinostuksenkohdettaan.
Satisfyer2. Pro nelosen moottorilla !
Vierailija kirjoitti:
Jättiläismäinen musta monsteridildo. Naiset tykkää.
Kaksipäisenä- yhteisiin hetkiin !
Hän haluaa sulta LV liikkeeseen lahjakortin.
1500€
Tämä on varma vinkki.
"Kelpaisi ja toisi hyvää mieltä"!!! Miksi miehet alistuvat naisten pompoteltaviksi?
Jos ei lahja kelpaa, jääköön ilman seuraavana vuonna.
Vierailija kirjoitti:
"Kelpaisi ja toisi hyvää mieltä"!!! Miksi miehet alistuvat naisten pompoteltaviksi?
Jos ei lahja kelpaa, jääköön ilman seuraavana vuonna.
Samaa mieltä.
Meitä naisia on niin monenlaisia, että on mahdotonta ehdotta mitään ihmistä tuntematta, sori.
No et sitten taida tuntea häntä. Kysy mitä hän haluaa.
Minä taas ottaisin mielelläni lahjakortin kauneushoitolaan.
Ja, se kuuluu ihan normaaliin sivistykseen että tauluja ja perintöhuonekaluja ei rikota. Koti on pyhä.
Jännä että suomalaista ei kasvatettu kotona tähän.