Mitä ostaa joululahjaksi tyttöystävälle, jotta hän olisi tyytyväinen?
Viime jouluna ostin lämpimän pipon ja lahjakortin kauneushoitolaan. Piposta oli mielissään, mutta ei lahjakortista. Lahjakortista sanoi, etten taidan tuntea häntä, kun piti ostaa lahjakortti. Hän on tosi vaativa yleensäkin, mutta iso stressi on taas miettiä, mitä ostaa, jotta se kelpaisi ja toisi hyvää mieltä.
Kommentit (95)
Hotelliyö ja sen yhteyteen päivällinen hyvässä ravintolassa sekä teatteri, konsertti tai elokuva. Kai sä sen verran naistasi tunnet että tiedät, millaisesta elämyksestä hän nauttisi. Tai kylpyläviikonloppu. Itse pitäisin myös mökkiviikonlopusta jossain hyvien ulkoilumaastojen äärellä.
Mä arvostaisin elämyslahjaa enemmän kuin tavaraa, ja olisin haltioissani jos mies järjestäisi jotain tuollaista. Yleensä se olen minä joka saa järjestää. Mies tulee kyllä mielellään mukana.
Aloittaja provoilee tällä aloituksella, ja hakee tahallaan dildo, y.m kommentteja. Ettekö huomaa miten otsikko on kirjoitettu?
Vierailija kirjoitti:
Aloittaja provoilee tällä aloituksella, ja hakee tahallaan dildo, y.m kommentteja. Ettekö huomaa miten otsikko on kirjoitettu?
Siinähän provoilee. Mutta tässä on ihan hyviä ehdotuksia jos joku fiksu mies sattuisi lukemaan.
Vierailija kirjoitti:
No kysy häneltä mitä haluaa.
Eihän nämä lahjanhaukkujat koskaan kerro, mitä haluavat. Menee ilo joulusta, kun ei saa nöyryyttää lahjan antajaa. Siltä ainakin tuntui, kun seurasin erästä paria useampana jouluna. Sääliksi kävi miestä, joka sressasi aina joulun alla....
Tyttöystäväsi vaikuttaa arvostavan lahjoja, jotka ovat henkilökohtaisia ja osoittavat, että tunnet hänet hyvin. Koska lahjakortti ei ollut hänelle mieleinen, sinun kannattaa keskittyä lahjaan, joka on tarkkaan mietitty ja yksilöllinen. Tässä muutamia ideoita:
1. Korut tai asusteet
Henkilökohtaiset korut: Kaiverrettu kaulakoru, rannekoru tai sormus, jossa on esimerkiksi hänen nimikirjaimensa tai teille tärkeä päivämäärä.
Laatuasusteet: Huolella valittu huivi, hansikkaat tai laukku hänen tyyliinsä sopivassa värissä.
2. Yhteinen kokemus
Elämyslahja, mutta yhdessä toteutettuna: Esimerkiksi romanttinen illallinen, viinitasting, tanssitunti tai konserttiliput. Varmista, että tiedät hänen makunsa!
Matkasuunnitelma: Pieni yllätysmatka tai viikonloppureissu voi olla ikimuistoinen lahja.
3. Hänen kiinnostuksen kohteensa
Jos hänellä on harrastus, panosta siihen liittyvään lahjaan:
Esimerkiksi hyvälaatuinen joogamatto, jos hän harrastaa joogaa.
Tyylikäs leivontaväline tai keittokirja, jos hän nauttii ruoanlaitosta.
4. Itse tehty lahja
Itse tehty lahja voi osoittaa erityistä vaivannäköä. Esimerkiksi:
Käsintehty kortti, jossa kerrot, mitä hänessä arvostat.
Valokuvakirja, joka sisältää muistoja yhteisistä hetkistänne.
5. Kauneudenhoito ja hyvinvointi, mutta henkilökohtaisemmin
Sen sijaan, että ostaisit lahjakortin, valitse jokin hänen tyyliinsä sopiva kauneustuote, kuten laadukas kasvonaamio tai suosikkituoksu.
Koti-spa-setti, joka sisältää kynttilöitä, kylpyöljyjä tai hierontatyökalun.
6. Lahja, jolla on tunne- ja muistiarvoa
Esimerkiksi koru tai esine, joka symboloi teidän suhdettanne. Jos tiedät hänen unelmansa, pohdi lahjaa, joka liittyy siihen.
Tärkeintä:
Vältä liikaa stressiä ja mieti, mikä tekee hänet onnelliseksi juuri teidän yhteisenne perusteella. Jos olet epävarma, voit myös kysyä hänen mielipidettään hienovaraisesti, vaikka keskustelemalla lahjatoiveista yleisellä tasolla. Pääasia on, että lahja osoittaa huomiota ja välittämistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No kysy häneltä mitä haluaa.
Eihän nämä lahjanhaukkujat koskaan kerro, mitä haluavat. Menee ilo joulusta, kun ei saa nöyryyttää lahjan antajaa. Siltä ainakin tuntui, kun seurasin erästä paria useampana jouluna. Sääliksi kävi miestä, joka sressasi aina joulun alla....
Miksi kukaan seurustelee tuollaisen haukkuvat kanssa?? Tai antaa sellaiselle mitään lahjaa.
Ilmoita, että olet lopettanut lahjomiset tyystin. Niin pitäisi jokaisen tehdä.
Mä olen aina tehnyt puolisolle selväksi millaisista lahjoista pidän (kirjoista, koruista, harrastuksiini liittyvistä hifistelyvälineistä esim) ja itsekin kyselen häneltä toiveita jo hyvissä ajoin. Ei kenenkään tarvitse olla ajatustenlukija.
Tällanen vähän ylellisempi aamutakki vois olla kiva sellaiselle, joka selkeästi kaipaa enemmän luksusta lahjaansa :) https://wastus.fi/joululahja-naiselle/
Hanki uusi tyttöystävä. Pitää osata arvostaa saamiaan lahjoja.
Huonosti kasvatettu pikkuneiti.
Ostat mitä vain, nainen ei ole tyytyväinen. Ellet osta mitään, nainen ei ole tyytyväinen.
Vierailija kirjoitti:
Sinut voisi nimetä provopoliisiksi kun aina ilmoitat mikä on provo. Niin kuin ihmiset eivät itse tajuaisi mikä on provo.
Tämä on minustakin hyvä ehdotus.