Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä ostaa joululahjaksi tyttöystävälle, jotta hän olisi tyytyväinen?

Vierailija
26.11.2024 |

Viime jouluna ostin lämpimän pipon ja lahjakortin kauneushoitolaan. Piposta oli mielissään, mutta ei lahjakortista. Lahjakortista sanoi, etten taidan tuntea häntä, kun piti ostaa lahjakortti. Hän on tosi vaativa yleensäkin, mutta iso stressi on taas miettiä, mitä ostaa, jotta se kelpaisi ja toisi hyvää mieltä.

Kommentit (95)

Vierailija
21/95 |
26.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle edellinen miesystävä ei ostanut mitään ja myöhemmin rikkoi aivan kaiken. Materiankin. Ne arvokkaatkin. 

Tämä on surullista aikaa. Traumat tulee esiin. 

Vierailija
22/95 |
26.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahden lahjan (pipo sinulta, hiiri häneltä) perusteella vaikuttaa, että tyttöystäväsi haluaa lahjan, josta on oikeasti hyötyä ja joka tulee tarpeeseen. Voisiko olla jotain hänen harrastukseen liittyvää?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/95 |
26.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

uranustappi

Vierailija
24/95 |
26.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä osta mitään. Mikään ei ole niin moukkamaista, kuin toisen antaman lahjan arvostelu.

Vierailija
25/95 |
26.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovatpa naiset rahanahneita narsisteja.

Vierailija
26/95 |
26.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kultainen tamponikoru jossa on pieniä timantteja.

Vierailija
27/95 |
26.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No olisiko sitten mahdotonta opetella tuntemaan hänet? Yleensä rakastuneiden ajatellaan olevan kiinnostuneita toisistaan. Tykkäätkö edes siitä naisesta? Mikä häntä innostaa? Mitä harrastaa? Mistä väreistä pitää? Millaisista tuoksuista? 

Nainen on oikeassa, et tunne häntä, etkä näköjään ole vaivautunut suorasta palautteesta huolimatta tutustumaan. 

Toivottavasti tämäkin on trölli.

Vierailija
28/95 |
26.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En aio ostaa tälle enää yhtään mitään. Lapsille järjestän hyvän joulun, painukoon akka sinne missä pippuri kasvaa. Niin törkeää tekstiä tuli äskettäin ja minä olen laittanut tähän perheeseen aivan kaiken. Ja se on paljon. Rakastan lapsiani yli kaiken.

Vierailija
29/95 |
26.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaasugrillin suojahuppu

Vierailija
30/95 |
26.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuntopyörä.

Vierailija
31/95 |
26.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyttöystävän viime vuotinen asenne ja kirjoituksesi tyyli paljastavat, ettette kunnioita toisianne. 

Vierailija
32/95 |
26.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suukapula

Vierailija
33/95 |
26.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kihlaa se tyttö ja eikun vihille 👍

Vierailija
34/95 |
26.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytöksen kultainen kirja sopii näille nirppanokille hyvin lahjaksi 

Vierailija
35/95 |
26.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teräksinen grilliharja

Vierailija
36/95 |
26.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta vaikka hajuvettä, tai jännittävät avosukkahousut jouluyön intiimejä hetkiänne varten .

Yllätä hänet tavatessanne kiihkellä syleilyllä , että hän avaisi lahjansa pian ja sovittaisi ne ylleen...

Vierailija
37/95 |
26.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onpas kiittämätön nainen! Olisin mistä tahansa huomioimisesta ikionnellinen, kun itse en saa miesystävältäni mitään. Oli synttärit tai joulu.. hänestä kaikki juhlapäivät ovat turhuutta.

Jos sinulla on rima lattialla, etkä odota mieheltä mitään, ei kaikilla naisilla tarvitse olla. On ihan normaalia, että jos toisesta välittää, näkee vaivaa ja miettii mistä hän ilahtuisi.

Älkää naiset tyytykö huonoon kohteluun.

Vierailija
38/95 |
26.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nyt yhtään naisia tunnen, ja miten itse teen, niin kyllä vuoden mittaan kerron mistä tykkään, minä laitan esim. faceen kuvia että kylläpä on kiva tällänen... nyt näytin kaupassa 15v. pojilleni minkä kirjan haluaisin lahjaksi, että sanokaa isille. No, pojat tuumasi vaan että luuletko että me jotain tollasta muistetaan... Jos olisin tyttärelleni sanonut, vaikka olisi ollut kymmenvuotias, niin satavarmasti saisin sen kirjan jouluna lahjaksi. Kyllä se tympii kun miespuolisia henkilöitä ei kiinnosta sen vertaa, vaikka on vain yksi jolle pitää ostaa lahja, ettei mieti sitä jo siinä vaiheessa kun saa tiedon että mistä toinen tykkää. Usein mies on kysynyt mitä haluan, ja jos olen sanonut jonkun kirjan, niin on sitten sen ostanut, mutta ei se ole kivaa kun se yksi ainoa lahja jonka joinain vuosina on saanut, ei ole ollut millään tavalla yllätys, paitsi se, että onko mies osannut ostaa sen oikean kirjan jonka sanoin. Yhtenä vuonna ostin itse sen kirjan ja paketoin itse itselleni, että se oli mieheltä.

Minä ostan lapsille ja ennen ostin anopillekin lahjan, ja miehen veljille jne. Nyt kun anoppia ei ole enää ollut vuosiin, ei olla enää veljien kanssakaan yhdessä ollut joulua, mutta usein ostan kuitenkin heille jotkut pienet paketit jotka mies vie heille kun näkee ennen joulua.

Vierailija
39/95 |
26.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tyttöystävän viime vuotinen asenne ja kirjoituksesi tyyli paljastavat, ettette kunnioita toisianne. 

Vierailija
40/95 |
26.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku laihdutuspakkaus, jossa on parin viikon dieettiruuat.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä yhdeksän