Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Antaisitko ylipainoisen miehen lähestyä sinua?

Vierailija
26.11.2024 |

Nainen, sallitko ylipainoisen miehen edes yrittää lähestyä sinua baareissa tai nettideiteissä? En kyllä itse keksi yhtään syytä miksi antaisin.

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
26.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Hommaan kaikille ylipainoisille lähestyjille lähestymiskiellon.

Vierailija
2/21 |
26.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Kaupassakin alan huutamaan kuin palosireeni, mikäli ylipainoinen mies tulee samalle käytävälle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
3/21 |
26.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos Kuhis on sattunu lihomaan täs yli 7 vuoden aikana, ku ei olla nähty, ni joo 😃

Vierailija
4/21 |
26.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toinen kysyy tietä, tulta tai kommentoi vaikka mainosta hississä. Onko merkitystä sukupuolilla tai ruumiinrakenteilla?

Vierailija
5/21 |
26.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei haittaa ylipaino, jos on mukava luonne ja ystävällinen käytös. Mieluummin minä rennon epätäydellistä miestä kayselisin kuin huippuunsa treenattua alfaurosta.

Vierailija
6/21 |
26.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

onks paksut kalle lamberg tai janne kataja sexikäs

Vierailija
7/21 |
26.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En anna vaikka olen ylipainoinen. Nopeasti annan pakit ettei mies luule liikoja.

Vierailija
8/21 |
26.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa lähestyä, osaan sanoa ihan kohteliaasti ei. 

Vierailija
9/21 |
26.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, mikäli hänellä on kaunis pieni penis ja lempeästi pörähtelevä peräpää.😲

Vierailija
10/21 |
26.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jostain syystä viehätyn ylipainoisista miehistä, vaikka olen itse aika hoikka ja kauniskin. Minulle kelpaisi sellainen kiltti nallekarhu. Kunhan mies on vaan minua ainakin jonkin verran nuorempi. Oman ikäiset ja vanhemmat miehet ei kiinnosta. Johtuukohan siitä että olen itse aika tyttömäinen vaikka ikää jo 46.

Vierailija
11/21 |
26.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei lähesty minkään kokoiset miehet vaikka en sitä kyllä mitenkään ole estänyt etteikö mulle saisi ja voisi jutella..

Vierailija
12/21 |
26.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähestyisikö ylipainoinen mies ylipainoista naista vaiko vain ns. kympin naista? Ja millaisesta ylipainosta puhutaan. 10 kg vaiko 35 kg.

Vierailija
13/21 |
26.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun ikäluokassa ne on lähes kaikki ylipainoisia, että vähiin jäisi jos sen perusteella karsisin. Tai sitten on sellaisia toisen ääripään urheiluhulluja, jotka on hemmetin kiukkuisia aina. Just nämä laturaivoojat, tai uimahallissa tai fillarilla päällejyrääjät. Aina miehiä.

Vierailija
14/21 |
26.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fysikaalisesti on mahdotonta, että ylipainoinen mies lähestyy kevyempää naista. Kyllä se on aina kevyempi massa, joka tuntee vetoa raskaampaan massaan.

Vierailija
15/21 |
26.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään vähän isommista pojista, joten pieni ylipaino ei haittaa, päinvastoin. Pieni ylipaino kielii myös siitä, että elämän tarjoamista herkuista osataan nauttia.

Vierailija
16/21 |
26.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä, mikäli hänellä on kaunis pieni penis ja lempeästi pörähtelevä peräpää.😲

Sama fetissi täällä.

Vierailija
17/21 |
26.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ei kyllä lähesty minkäänlaiset miehet, en tosin haluakaan, viihdyn itsekseni. En käy missään missä olisi luontevaa miesten lähestyä. Kaupan hyllyvälissä joku mies saattaa hymyillä nätisti ja minä vain mulkaisen kulmien alta "että mikä hullu tuokin..."

Vierailija
18/21 |
26.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielummin vähän ylipainoinen kuin narupelle.

Vierailija
19/21 |
26.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minua lähesty minkäänlaiset miehet, mutta jos nyt sattuisi joku ylipainoinen lähestymään, milläs mä sen estäisin? Olisin todennäköisesti hyvin yllättynyt huomiosta, kun en ole koskaan siihen tottunut.

Ja kyllä minusta ylipainoisillakin on oikeus edes yrittää. Eihän kenenkään ole pakko suostua. Mutta jotkut suuttuu siitä, että he edes yrittää, sitä en oikein ymmärrä.

Vierailija
20/21 |
26.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä lasketaan ylipainoksi? Dad bod on sexy, hyllyvä ryhävalas ei.

Mulle raja kulkee ehkä siinä kun alkaa henkilökohtaisen hygienian kanssa olla haasteita. Eli jos haistan läskien välissä muhineen lian kahden metrin päähän on vastaus ei. Laatta lentää siitä hajusta, ei vaan kykene.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän yksi