Missä tämän vuoden iso määrä lapsilisä?
Minulla on 7 lasta ja olipa tosi iloinen yllätys kun sain vuosi sitten paljon lapsilisiä. Miksi en makseta tänä vuonna sama summa vai maksetanko?
Kommentit (10)
Minulle on maksettu jo. Ostin joululahjoja mulle itselleni😊
Lapsilisät lopetetaan, samoin asumistuet. Yhteiskunnalla ei ole enää varaa jaella rahaa turhaan.
Oli kertaluonteinen, ei makseta tänä vuonna.
Miksi teit noin monta lasta?
No ei niillä viimevuotisilla oikein mitään tehnyt siinä mielessä, että tulivat päivää ennen aattoa. Toki sai sen myöhemmin käytettyä, mutta joulu on nimenomaan se pahin rahareikä.
Se viimevuotinen oli kepun vaalimainos. Ei tänä vuonna ole tarpeen kosiskella äänestäjiä.
Mitäs teit noin monta lasta. Mä tein yhden. Mulla on ollut parisuhteita avioeron jälkeen mutta ei kannata tehdä lisää lapsia kenen kanssa tahansa.
Miettikää jos olisi oikeasti noin typerää porukkaa kuin aloittaja esittää. Sen kerran kun saat jotain pikkasenkaan enemmän niin sen oletetaan heti olevan jatkuva etuus tai ja jopa nousevan inflaation takia. En yhtään ihmettele, että Purra sanoi suomalaisten saavan liikaa ansaimatta sitä.
suomessa on aivan älytön tukiparatiisi. Jännästi muualla maailmassa ihmiset joutuvat tekemään kahta tai kolmea työtä jos ei yhdellä palkalla selviä.
Eipä Saarikko tällä tempulla kepun kannatusta saanut nousuun. Nyt Purra sitten kiristää nämäkin rahat moninkertaisesti takaisin pienituloisilta lapsiperheiltä.
Kyllä se maksetaan 24.12 kun on jeevelin syndet🥳