Antaisitko ylipainoisen miehen lähestyä sinua?
Nainen, sallitko ylipainoisen miehen edes yrittää lähestyä sinua baareissa tai nettideiteissä? En kyllä itse keksi yhtään syytä miksi antaisin.
Kommentit (50)
Mies, sallitko ylipainoisen naisen edes yrittää lähestyä sinua baareissa tai nettideiteissä? En kyllä itse keksi yhtään syytä miksi antaisin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen naimisissa, joten parempi kun yhtään kukaan ei lähesty, mutta jos olisin sinkku, en valikoisi mitenkään painon vuoksi, vaan kemian vuoksi. Eräs mies jonka kanssa oli kunnolla kipinää, oltiin samalla aaltopituudella, päätti luopua mun lähestymisistä koska koki ettei pysyisi mun perässä 😆 mut olihan se ihana mies, mukava, fiksu, lämmin ja uskomattoman kauniit silmät ja hymy.
Olet kai syy, miksi avioliittojen määrä vähenee. Kaikki naiset etsivät jatkuvasti parempaa
Olipa värittynyttä tulkintaa. Nainen vastasi, että on varattu eikä toivo miesten lähestyvän häntä. Sä vedät tästä johtopäätöksen, että kaikki naiset etsii jatkuvasti parempaa. Miten sekaisin sä oikein olet?
Vierailija kirjoitti:
Miten muka voisin estää? Huutaisin metrien päästä että ÄLÄ VAAN TUU TÄNNE!! Niinkö?
Kyllä tämä on hyvä tapa. Huudan varmuudeksi aina, kun mies tai mieheksi tulkittava hahmo näkyy alle korttelin etäisyydellä. Ei siitä painostakaan ikinä tiedä. Lihaksikas ja hoikka voi olla korkean bmi:n puolella. Viisainta vain huuuuutaaaaaaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten muka voisin estää? Huutaisin metrien päästä että ÄLÄ VAAN TUU TÄNNE!! Niinkö?
Kyllä tämä on hyvä tapa. Huudan varmuudeksi aina, kun mies tai mieheksi tulkittava hahmo näkyy alle korttelin etäisyydellä. Ei siitä painostakaan ikinä tiedä. Lihaksikas ja hoikka voi olla korkean bmi:n puolella. Viisainta vain huuuuutaaaaaaa
Mä en halua että kukaan lähestyy, joten kannan mukanani kylttiä
En, kun ne jotenkin haiseekin jo niin persvaolle ja mädälle heinälle 🤮
Miten kenenkään lähestymistä voi estää jo etukäteen? Ne lähestyy jotka lähestyy. Ja mun mielestä jokaisella on oikeus edes yrittää. Itseäni on miehet lähestyneet yli 40 vuotisen elämäni aikana yhdellä sormilla laskettavan verran, että en mä nyt suutu siitä jos joku lähestyy. Pikemminkin olen hämmentyneen ilahtunut aina kun niin käy ja tykkään joka tapauksessa jutella ihmisten kanssa. Kaikenlaisten.
Minä lähestyn vain kauniita,hoikkia ja nuoria naisia,olen Paavo 58v Lahesta
En! Ylipainoisten miesten pitäisi jo itsekin ymmärtää, ettei kannata mennä häiritsemään naisia. Joutuu oksetusta pidättelemään näiden läskikasojen vuoksi.
Joo, eikä munan koolla oo väliä, tai sillä että paljonko tienaa.
Olet kai syy, miksi avioliittojen määrä vähenee. Kaikki naiset etsivät jatkuvasti parempaa