Joensuu 4-vuotiaan Milon tapaus käsittelyssä nyt hovissa
Iltalehdessä suora seuranta. Asia käsittelyssä Itä-Suomen hovioikeudessa, tänään alkoi käsittely.
Kommentit (943)
Vierailija kirjoitti:
Hitto että olen vahingoniloinen tuosta Muusan paisumisesta :D Persettä ketkuttava narkkinarttu joka luulee olevansa kylän kuumin kissa,eipähän ole enää. Varmaan ihokin täynnä patteja eikä ole pääsyt ripsihuoltoon ja siksi peittelee naamaansa.
Ei ollut kyllä kuuma kissa silloin laihanakaan. Vai näetkö tässä uutisen yhteydessä olevassa kuvassa kuuman kissan? Minä näen ruman narkin. Psykopaatin.
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010277353.html
Kukaan ei enää huoli läskiä, rumaa nuppiviallista l o r t t o a joka on kaikenlisäksi narkki. Kannattiko, Muusa 😉 Harmittaako kun et saa munaa siellä linnassa 😚
Vierailija kirjoitti:
Siitä, että Milo ei kertonut illalla kivuistaan, on vain Muusan todistus. Muusa on tähän mennessä valehdellut kaikesta oikeudessa. Miksi tässä häntä pitäisi uskoa? Lapsi on voinut itkeä vaikka koko illan tuskissaan valittaen.
Tämäpä tämä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hitto että olen vahingoniloinen tuosta Muusan paisumisesta :D Persettä ketkuttava narkkinarttu joka luulee olevansa kylän kuumin kissa,eipähän ole enää. Varmaan ihokin täynnä patteja eikä ole pääsyt ripsihuoltoon ja siksi peittelee naamaansa.
Ei ollut kyllä kuuma kissa silloin laihanakaan. Vai näetkö tässä uutisen yhteydessä olevassa kuvassa kuuman kissan? Minä näen ruman narkin. Psykopaatin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On varmaan pitänytkin kuumimmassa mahdollisessa suihkussa mopilla polttamisen lisäksi. Kokeilkaa kaikki, miltä tuntuu jos pistää sormensa tuliseen veteen saati jos sata-asteisella höyryllä poltetaan. Täydellistä kidutusta.
Minulle kävi taannoin niin että otin ajatuksissani kiinni kuumasta uunivuoasta ja poltin sormeni. Refleksi vei käden heti siitä irti ja osuma-alueet oli pieniä mutta se kipu oli jotain aivan sietämätöntä jonkun aikaa. Tuossa palovammojen voimakkuus ja alue on ollut niin iso että en voi edes kuvitella sitä kärsimyksen määrää :( Aina kun tulee kuumaa höyryäkin kattilasta niin mietin tätä casea ja tekee todella pahaa. Poika-parka :(
Jokainen, jolla on joskus ollut palovamma, tietävät sen olevan aivan hemme
Miksi täällä hoetaan, ettei lapsi ilmaissut kipua? Siis oikeastiko täällä ihmiset uskovat syytettyjä eikä omaa järkeään? Ymmärrättekö, että syytetyillä ei ole velvollisuutta puhua totta oikeudessa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On varmaan pitänytkin kuumimmassa mahdollisessa suihkussa mopilla polttamisen lisäksi. Kokeilkaa kaikki, miltä tuntuu jos pistää sormensa tuliseen veteen saati jos sata-asteisella höyryllä poltetaan. Täydellistä kidutusta.
Minulle kävi taannoin niin että otin ajatuksissani kiinni kuumasta uunivuoasta ja poltin sormeni. Refleksi vei käden heti siitä irti ja osuma-alueet oli pieniä mutta se kipu oli jotain aivan sietämätöntä jonkun aikaa. Tuossa palovammojen voimakkuus ja alue on ollut niin iso että en voi edes kuvitella sitä kärsimyksen määrää :( Aina kun tulee kuumaa höyryäkin kattilasta niin mietin tätä casea ja tekee todella pahaa. Poika-parka :(
Jokainen, jolla on joskus ollut palovamma, tietävät sen olevan aivan hemmetin kipeä. Ihmettelen, ettei lapsi ole muka ilmaiss
Kolmannen asteen palovammat eivät välttämättä aiheuta kipua koska siinä kaikki ihon kerrokset sekä hermoja ja kudoksia palaa ja tuhotuu, tosin Milolla taisivat olla toisen asteen palovammoja. Toki kyseessä pieni ihminen.
Oisko itkenyt koko illan, kun googletellut unilääke lapselle. Tuskin ilman syytä googlettelisi, jos lapsi olisi ollut hiljaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ottaa linkin lopusta pois tuon  
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On se kuuma sen hetken kun saa paistoöljyt päällensä
🤭🤭🤭
Vierailija kirjoitti:
Oisko itkenyt koko illan, kun googletellut unilääke lapselle. Tuskin ilman syytä googlettelisi, jos lapsi olisi ollut hiljaa.
Vaikka olisi itkenyt, niin ruman narkin näköinen. Ei tule ole ilman meikkiä eikä meikin kanssakaan minkään näköinen, tosi ruma siinäkin kaupan valvontakamerakuvassa, missä menossa ostamaan kaljaa siskolleen. Ruma narkki.
Toivottavasti tuomio vaa kovenee, äiti on tiennyt että isäpuoli on väkivaltainen ja huumeissa ja jättänyt lapsen hänen hoitoon!
Vierailija kirjoitti:
Suomessa tehdään melkein 10 000 aborttia vuodessa, miksi yhden lapsen kuolemasta jaksetaan jauhaa kokoajan? Abortti on myös murha.
Totta. Abortti on murha samalla tavalla kuin Milonkin kuolema.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jokainen, jolla on joskus ollut palovamma, tietävät sen olevan aivan hemme
Voisitko nyt tajuta, että lääkärin mukaan vammat olivat kivuliaita? Mikään ei tue väitteitä, ettei lapsi olisi ollut kivulias. Miksi tässä asiassa on niin suuri tarve uskoa rikoksesta syytettyä?
Kertoo jotain luonteesta, kun antaa oman lapsen kuolla ennemmin kuin soittaa ambulanssin ja saa lasun kimppuunsa...
Siis Milo itkenyt ja muusa googlaili unilääkkeillä hiljentämistä...
"Syyttäjä nostaa vielä esille kohtia esitutkinnasta.
Poliisille äiti kertoi, että vammoja hoitaessaan Milo kysyi häneltä "äiti saanko mä kylmää"
Äiti laittoi pyyhkeeseen jääpaloja. Hän myönsi poliisille, että palovammat kävivät jossain kohtaa hänen mielessään.
Aika nopeasti meni se ajatus pois. Että en sitä sen enempää ajatellut, äiti sanoo nyt."
Muusa oli ollut hysteerinen soittaessaan äidilleen ettei Milo herää. Totta kai oli hysteerinen,kun tiesi että nyt ollaan pulassa. Poikaa ei surrut yhtään,vain sitä minkä tiesi olevan edessä. Voin kuvitella sen röökin imemisen ja "vit""tu vi""u" hokemisen.
Vierailija kirjoitti:
Siitä, että Milo ei kertonut illalla kivuistaan, on vain Muusan todistus. Muusa on tähän mennessä valehdellut kaikesta oikeudessa. Miksi tässä häntä pitäisi uskoa? Lapsi on voinut itkeä vaikka koko illan tuskissaan valittaen.
Ei pieni lapsi osaa kertoa kivusta, yleisvointi ja itku siitä kertoo, vanhempien pitää sen verran osata lasta tulkita, että voi hänestä olla vastuussa.
Mitä tekemistä tässä jutussa on sillä, miltä syytetty näyttää? Herrajestas jotku on pinnallisia! Miettii ulkonäköä, kun lapsi on kuollut noiden sairaiden ihmisten käsiin.
No, tämä kertoo paljon kotoa ja "rakastavalta" mummolta saadun kasvatuksen tasosta. Ei lapsi opi puhumaan, jos hänelle ei puhuta. (Pelkistä ruuduista sitä ei opi.)