Niin se vaan kävi, halut katosi ja lakkasi seisomasta
Ikää vähän yli 50, bmi 26, en polta enkä käytä alkoholia kuin satunnaisesti muutama saunakalja. Seksi ollut jo pitempään vähän sellaista jännittämistä että seisooko kunnolla loppuun asti, ja nyt tässä käynyt niin ettei enää ole edes aamustondista. Arvelen että testot menneet koska ei edes haluta, asiat jotka ennen aiheutti automaattisesti himoa ei hetkauta tunnetasolla yhtään samalla vahvuudella.
Omalla tavallaan jännä tunne, häiritsevä silloin kun haluaisi haluta, muulloin uudella tavalla elämään rauhaa tuova kun nykyään hyvin piukeasti pukeutunut naisväki ei laukaisekaan häiritsevää hässitystä tuolla ulkona.
Kai se on tästä testomittaukseen suoriuduttava ja lääkitys haettava kuitenkin, vielä tekisi mieli nauttia kiihkeästä seksistä. Onko kenenkään puoliso saanut tällaista tilannetta parannettua vielä kotikonstein, liikuntaa ja terveitä elämäntapoja lisäämällä? Olen aina ollut tosi hoikka mutta nyt on selkeästi lievää ylipainoa.
Kommentit (74)
Vierailija kirjoitti:
Se mies joka tänne kirjoitti vaimonsa ja vaimon siskon kanssa tehdystä sopimuksesta,olivat tuskin toisillensa mitään random tyyppejä.
Se kirjoittaja on todennäköisesti fantasioiva satusetä.
Yöunet todella huonot.naiset ei kiinnosta enää ollenkaan.ei ole seisokkia kuin hetkeksi sitten into lopahtaa.ei viitsi edes yrittää kun tietää että asiasta ei mitään tule.kusikin putoaa varpaille.
Eipä ole ylipainoa enkä polta enkä viinaakaan käytä mutta ei kiinnosta edes alaston nainen
Mun miehellä vähän sama juttu. Puhti lopussa ihan kaikkee . Seksiä saadaan vielä onnistumaan mutta ei ikinä miehen aloitteesta. Jos saan mieheni haluamaan niin vielä erektio onnistuu ja seksi on hyvää mutta se että onnistuu haluamaan on eri juttu. Perehdyv aiheeseen, miesten vaihtarit ja Testo puute on ihan yleinen vaiva johon tuskin kauheesti elämäntapa muutokset auttaa ainakaan nopeesti. Ja niitä voi sit muuttaa kun on eka saanut lääkityksen jotta jaksaa pitää huolta itsestään. Mun miehellä testot 10 , et vielä lääkitystä .
Meillä sama tilanne. Minä nainen 49v ja mies 52. Hänellä halut ja seisokki kadonneet kokonaan. Seksiä ei ole. En ole saanut yhdyntää nyt kolmeen vuoteen. Joskus harvoin pyydän miestäni nuolemaan ja sormettamaan, mutta en halua tehdä sitä usein, sillä pelkään että se on hänelle vastenmielistä. Jos ei seksuaalisia haluja kerran ole.
Suhteemme on muuten hyvä ja lapset kotona vielä monta vuotta. Ei ole mitään aikomusta erota ja rikkoa perhettä. Nyt mies on sanonut että voin käydä vieraissa. Jotain sutinaa tuossa yhtenä baari-iltana olikin, mutta ei sen kummempaa. Aion kyllä käyttää tilaisuuden hyväkseni kun sellainen eteen sattuu, ja toivon että saan hyvää ja kiihkeää seksiä.
Olen omasta mielestäni ihan seksikäs ja aika estoton ja villi sängyssä. Nuorempi mies voisi toimia, en kestäisi jos päätyisin sänkyyn jonkun ikäiseni kanssa, jolla ei sitten seisoisikaan kunnolla. Joku nuori mies joka haaveilee milffistä olisi kanssani hyvissä käsissä, eikä mitään parisuhdesotkujen riskiä olisi 😀 Olisi kanssani kivikovana koko yön.
Vierailija kirjoitti:
Meillä sama tilanne. Minä nainen 49v ja mies 52. Hänellä halut ja seisokki kadonneet kokonaan. Seksiä ei ole. En ole saanut yhdyntää nyt kolmeen vuoteen. Joskus harvoin pyydän miestäni nuolemaan ja sormettamaan, mutta en halua tehdä sitä usein, sillä pelkään että se on hänelle vastenmielistä. Jos ei seksuaalisia haluja kerran ole.
Suhteemme on muuten hyvä ja lapset kotona vielä monta vuotta. Ei ole mitään aikomusta erota ja rikkoa perhettä. Nyt mies on sanonut että voin käydä vieraissa. Jotain sutinaa tuossa yhtenä baari-iltana olikin, mutta ei sen kummempaa. Aion kyllä käyttää tilaisuuden hyväkseni kun sellainen eteen sattuu, ja toivon että saan hyvää ja kiihkeää seksiä.
Olen omasta mielestäni ihan seksikäs ja aika estoton ja villi sängyssä. Nuorempi mies voisi toimia, en kestäisi jos päätyisin sänkyyn jonkun ikäiseni kanssa, jolla ei sitten seisoisikaan kunnolla. Joku nuori mies joka haaveilee milffistä olisi kanss
Ikäisesi mieskin on kivikovana jos ottaa tadalafiiliä. Vaikutus kestää jopa 36 tuntia, joten viikonloppupillereiksikin niitä kutsutaan.
M52
Vierailija kirjoitti:
Se mies joka tänne kirjoitti vaimonsa ja vaimon siskon kanssa tehdystä sopimuksesta,olivat tuskin toisillensa mitään random tyyppejä.
Se oli satusedän jorinoita, ei todellakaan oikeasta elämästä.
Missä palstakonkarin romaani aiheesta????? Vai onko myllytyksen kourissa.. ;). "Happamia sanoi kettu" kommentti..sieltä ainakin tulee illanpäälle erittäin todennäköisesti.
Ennen kuin ostat jokapuolella mainostettavaa "testomaxia", niin muistathan että näiden ja monien muiden "potenssi-ihmepillerien" pääasiallinen raaka-aine on fenugreek eli rohtosarviapila. Rohtosarviapila on ikivanha, jopa raamatullinen superyrtti tukemaan miesterveyttä kautta aikojen. Sen sijaan, että ostat sitä kalliina puristeina, tilaa mielummin halvalla fenugreekin siemeniä ja idätä niitä. Fenugreekin hyötyaineet moninkertaistuvat iduissa puhumattakaan siitä kuinka paljon säästät rahaa. Eli liotat fenugreekin siemenet pulleiksi ja pistät ne pimeään itämään ja huuhtelet niitä välillä. Huom! idätys- ja huuhteluvettä ei kannata heittää meneen vaan juoda.
Fenugreek ei ole vain erektiohäiriöihin vaan se kiinteyttää ihoa ja edistää lihaskasvua, auttaa 2-tyypin diabetekseen oheishoitona ja metaboliseen syndroomaan, eli vyötärölihavuuteen. Itujen suositeltu annoskoko on n.1 rkl- puoli desiä päivä.
Toinen testosteronia luonnollisesti lisäävä ja lihaksia ja ihoa nuorentava yrtti on tribulus terrestris, intiaanisoturien voimakasvi. Tribulusta myydään esim. urheilulisäravinteissa. Sitten tietty sinkki jonka saanti on välttämätön.
Menisin ihan urologille asian kanssa. Naisetkin käy gynekologilla! Yleislääkärit eivät tiedä mistään mitään. Jos testosteronit on alhaalla, vaikuttaa kyllä muuhunkin elämään kun seksiin. Ei kannata aikailla, yksi tuttavani mietti ihan turhaan melkein kaksi vuotta! Asia hoitui nopeasti urologilla ja elämä hymyilee enemmällä kun yhdellä tavalla.
Vierailija kirjoitti:
Mun miehellä vähän sama juttu. Puhti lopussa ihan kaikkee . Seksiä saadaan vielä onnistumaan mutta ei ikinä miehen aloitteesta. Jos saan mieheni haluamaan niin vielä erektio onnistuu ja seksi on hyvää mutta se että onnistuu haluamaan on eri juttu. Perehdyv aiheeseen, miesten vaihtarit ja Testo puute on ihan yleinen vaiva johon tuskin kauheesti elämäntapa muutokset auttaa ainakaan nopeesti. Ja niitä voi sit muuttaa kun on eka saanut lääkityksen jotta jaksaa pitää huolta itsestään. Mun miehellä testot 10 , et vielä lääkitystä .
Huh, no on kyllä tosi alhaiset testot. Miehesi on melkein nainen testojen suhteen ei ihmekään jos ei seiso ja puhti on pois. Hopi hopi korvaushoitoa hakemaan.
Normaali testotaso on miehellä 300-1000. Elämäntavat vaikuttaa, jos on laiska pullukka niin testot on varmasti alemmat kuin jos on lihaksikkaan jäntevä äijä
Vierailija kirjoitti:
"
Onko sun naisystävällä haluja? Vai onko hän vain tyytyväinen tilanteeseen?
Jos et pysty tekemään elintapamuutosta itsesi vuoksi niin voit yrittää ajatella tekeväsi sen naisen ja teidän vuoksi.
Ehkä sun naisella on rautainen itsetunto mutta itselleni ainakin miehen haluttomuus ja kyvyttömyys on ollut tosi vaikea paikka. "
Täytyy ottaa kunnolla puheeksi, mutta aloitteiden perusteella vaihdevuodet vaikuttaneet hänenkin haluihin.
Dodiin, diaknoosi selviää, pitkä parisuhde vaikuttaa. Yksi helpoo tapa hoitaa asia on naimisiinmeno. Naisen halut sinuun lakkaa viimeistään siinä kohtaa kokonaan jollon impotenssi ei ole sullekaan ongelma.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huh, no on kyllä tosi alhaiset testot. Miehesi on melkein nainen testojen suhteen ei ihmekään jos ei seiso ja puhti on pois. Hopi hopi korvaushoitoa hakemaan.
Normaali testotaso on miehellä 300-1000. Elämäntavat vaikuttaa, jos on laiska pullukka niin testot on varmasti alemmat kuin jos on lihaksikkaan jäntevä äijä
Tuo 300-1000 on vapaan teston määrä. Tuo toinen arvo on normaalisti miehillä 10-38, joten tuo 10 on normaalin alarajalla.
Ja se sopii joidenkin arvomaailmaan aivan yhtä huonosti, ellei huonommin.