Eräs eläkeläisnainen sanoi aikanaan "älä ota korkeakouluja käynyttå mieheksi. Ota duunari, koska..
"Ota duunari, koska ne ovat herkkiä ja romanttisia"
"Korkeakouluja käyneet ovat kylmiä ja itseriittoisia"
Näin minua on ohjeistettu nuorena.
Kommentit (108)
Olen mummon kanssa niin samaa mieltä. Käden ja aivojen yhteistyö jalostaa sielua
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tarkoitatko, että tunteellisuus vaatii matalamman älykkyyden ollakseen mahdollista?
Kerro mitä tarkoittaa älykkyys?
Nämä yliopistoilla lorvineet kertoo olevansa älykkäitä, mitä ne sitten oikeasti osaa, muutakin kuin lässyttää joutavia sanomatta yhtään mitään.
Yksi ökyperijätär opiskeli muistaakseni pilkun merkitystä tekstissä 🙈😄😄
No nämä on näitä höpöhöpö-neuvoja, joille voi vain hymyillä kohteliaasti.
Itseasiassa ei ole niinkään höpöhöpö neuvoja. Duunareissa on romanttisia ja herkkiä miehiä paljon enemmän kuin korkeakoulutetuissa.
Vierailija kirjoitti:
Tarkoitatko, että tunteellisuus vaatii matalamman älykkyyden ollakseen mahdollista?
nainen tarkoitti, että korkeakoulutettu mies on ylpeä ja kylmä luonteeltaan. Itseriittoinen statuksestaan johtuen. Sanoi duunareita intohimoisiksi romantikoiksi. Hän oli viisas nainen. Uskon, että jotain perää tuossa on.
Outoa, jos joku eläkkeellä oleva nainen on noin sanonut, sillä tämän päivän eläkeläiset ovat juuri niitä, jota on vanhemmat ovat panostaneet hankkimaan koulutus. Monessa perheessä koulutusta on arvostettu suuresti ja sen eteen on oltu valmiit tinkimään jopa ruuassa. Erityisesti tyttöjen koulutus on nähty tärkeänä.
Eiköhän sodan jälkeen syntyneillä ole lähes kaikilla, vähintäin toisen asteen kouutus, koska 60-luvun maatalousvaltainen Suomi muuttui teollisuusvaltioksi.
Vierailija kirjoitti:
Itseasiassa ei ole niinkään höpöhöpö neuvoja. Duunareissa on romanttisia ja herkkiä miehiä paljon enemmän kuin korkeakoulutetuissa.
Onko sulla joku tutkimus antaa tähän? Yhtälailla minä väitän, että duunareissa on enemmän juoppoja naistenhakkaajia.
Vierailija kirjoitti:
Duunarit saa aikaankin jotain. Toimistorotat vois lähettää paraatilaivoin kuubaan käärimään sikareita. Siitä se lähtee.
Ok, onko sulle väliä kumpi suorittaa sun sydänleikkauksen jos sitä tarvitset? Putkimies joka saa aikaan jotain vai minä, joka olen ensin opiskellut 6 vuotta lääketieteen lisensiaatiksi ja sitten erikoistunut 6 vuotta, jotta voin käyttää titteliä "kardiologi"
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerro mitä tarkoittaa älykkyys?
Nämä yliopistoilla lorvineet kertoo olevansa älykkäitä, mitä ne sitten oikeasti osaa, muutakin kuin lässyttää joutavia sanomatta yhtään mitään.
Yksi ökyperijätär opiskeli muistaakseni pilkun merkitystä tekstissä 🙈😄😄
Todistat typeryytesi tekemällä pilkkaa. Osaatko keskustella asiallisesti?
Voisin uskoa tämän jopa olevan totta. Ainakin lääkärissä käydessä mieshoitajat ovat pääsääntöisesti todella kilttejä, mutta mieslääkärit kylmiä ja etäisiä
En ikinä ottaisi duunaria puolisoksi. Puuttuu sivistys, itsetunto, terveelliset elintavat, liikkumistottumukset, kunnianhimo. Omaa ahtaat mielipiteet.
Okei, on varmaan duunareita, joilla ei nuo puutu, mutta todennäköisyydet ovat vastaan.
Vierailija kirjoitti:
Näin korkeakoulutettuna miehenä olen sitä mieltä, että naisen kannattaa ottaa duunari miehekseen. Itse matkustelen jatkuvasti ja harrastan irtosuhteita, ei minusta ole perinteiseen parisuhteeseen. Minulla ei ole aikaa, eikä mielenkiintoa perustaa perhettä. Myös duunarit saavat hyvää palkkaa ja heillä on aikaa perheelle. Valitkaa hyvät ihmiset tavallinen duunari kumppaniksi, niin teillä on mahdollisuus toteuttaa unelma.
hyvää palkkaa?. Ei rakkaus, herkkyys ja intohimo synny palkan määrästä eikä rahasta. Siihen tarvitaan muita juttuja.
Ehkä duunareilla on enemmän sydämen eli henkistä viisautta.
Vierailija kirjoitti:
Amikset ovat naisista vähemmän älykkäämpiä kuin korkeasti koulutetut.
Ok...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Duunarit saa aikaankin jotain. Toimistorotat vois lähettää paraatilaivoin kuubaan käärimään sikareita. Siitä se lähtee.
Ok, onko sulle väliä kumpi suorittaa sun sydänleikkauksen jos sitä tarvitset? Putkimies joka saa aikaan jotain vai minä, joka olen ensin opiskellut 6 vuotta lääketieteen lisensiaatiksi ja sitten erikoistunut 6 vuotta, jotta voin käyttää titteliä "kardiologi"
Sinut ottaisin toki sydänleikkauksen tekemään. Enpä (toivottavasti) olisi hereillä, niin ei tarvitsisi hirveästi jutella. Vesivahingon sattuessa en kyllä usko sinusta hirveästi apua olevan
Typerä esimerkki muutenkin, enhän minä nyt haluaisi opettajankaan laittavan minulle rokotustakaan, vaikka on varmasti kouluttautuneempi kuin lähihoitaja. Jokaisella ihmisellä on se oma osaaminen, ja se on hyvä juttu. Kertoo kyllä ihmisestä paljon, mitä päättää opiskella
Vierailija kirjoitti:
Voisin uskoa tämän jopa olevan totta. Ainakin lääkärissä käydessä mieshoitajat ovat pääsääntöisesti todella kilttejä, mutta mieslääkärit kylmiä ja etäisiä
Sairaanhoitaja on käynyt korkeakoulua.
Vierailija kirjoitti:
En ikinä ottaisi duunaria puolisoksi. Puuttuu sivistys, itsetunto, terveelliset elintavat, liikkumistottumukset, kunnianhimo. Omaa ahtaat mielipiteet.
Okei, on varmaan duunareita, joilla ei nuo puutu, mutta todennäköisyydet ovat vastaan.
Pysy incelinä hautaan asti, miesvihaaja. Nauti 4B:stä.
Kyllähän moni korkeakouluja käynytkin tekee sellaista työtä, missä joutuu tai saa liata kätensä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko sulla joku tutkimus antaa tähän? Yhtälailla minä väitän, että duunareissa on enemmän juoppoja naistenhakkaajia.
En ole ikinä lyönyt naista ja olen amis"juntti" ja duunari.
Kiitoksia miesvihasta.
Näin korkeakoulutettuna miehenä olen sitä mieltä, että naisen kannattaa ottaa duunari miehekseen. Itse matkustelen jatkuvasti ja harrastan irtosuhteita, ei minusta ole perinteiseen parisuhteeseen. Minulla ei ole aikaa, eikä mielenkiintoa perustaa perhettä. Myös duunarit saavat hyvää palkkaa ja heillä on aikaa perheelle. Valitkaa hyvät ihmiset tavallinen duunari kumppaniksi, niin teillä on mahdollisuus toteuttaa unelma.