Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaveri uhkailee itsemurhalla eikä halua apua. Mitä teen?

Vierailija
24.11.2024 |

Epäilen, että yrittä hakea huomiota tuolla. Sillä on aiemminkin tehnyt noin. Ei onneksi ole tehnyt itselleen mitään, mutta en tajua voin tuollaisessa tilanteessa tehdä. Minä olen väsynyt tuollaiseen. Ihan suoraan sanottuna en enää usko edes hänen puheisiinsa. Samalla pelottaa jos hän kuitenkin tekee oikeasti jotain. Hän ei halua apua vastaan. Huoli-ilmoituksen voin tehdä, mutta ei siitä apua ole jos ei itse halua apua vastaan.

Kommentit (43)

Vierailija
41/43 |
24.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vois kysyä, onko toiveita siitä, miten haudataan ja onko jotain musiikkitoiveita hautajaisiin mietittynä. Auttais omaisia siinä surun keskellä järjestelyissä, kun olis vähemmän mietittävää.

Et voi olla tosissasi.

Kyllä voi. 

Vierailija
42/43 |
25.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollaan näistä ilmoiteltu eteenpäin jos ollaan kuultu. Miehen kaveri tykkäsi pahaa, ja laittoi vihaisia viestejä. Syy siihen että mieheni soitti 112 kun tuo (ex)kaveri alkoi vihjailemaan im:sta, ja lopulta sanoi tekevänsä sen. Syy vihjailulle oli se kun mieheni ei halunnut puhua tunteja puhelimessa tämän kaverin kanssa tämän ollessa humalassa. Tuon jälkeen mieheni laittoi vain yhden viestin; joka kerran kun uhkailet, soitan 112. Ei ole kaveri juuri häiriköinyt enää.

Sitten taas lapseni soitti kaveristaan 112, ja kaveri oli tyytyväinen myöhemmin ja kiitti.

Eli kontekstista riippuu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/43 |
25.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna hänelle tilinumerosi jos vaikka haluaa antaa sinulle omaisuutensa vielä kun on hengissä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi yhdeksän