Mikä polyamoriassa on pahaa?
En oikeastaan ymmärrä miksi siinä olisi mitään pahaa. Jos joku jolla on negatiivinen mielipide siitä voisi perustella sen se olisi kiva.
Kommentit (230)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Päästään normaali mies ei arvosta sitä että kylän miehet käyvät vaimoaan polkemassa.
Polyamoria ei toimi noin. Ottakaa asioista selvää ennen kuin paheksutte.
Mitenkäs se toimii? Ai niin, keskustellaan ja keskustellaan ja keskustellaan ja sovitaan yhteisesti asetetuista rajoista hyvässä hengessä keskustellen. Ja sit kaikilla olis hyvä mieli, eikä kukaan loukkaantuis eikä olis mustasukkainen. Just joo. Eri
Mustasukkaisuus kertoo, että ihmisellä on surkea itseluottamus. Sun kantsii tehdä sille jotain.
Mustasukkaisuus on järkevissä rajoissa normaali tunne, joka kertoo että ihmissuhde on tärkeä. Minusta olisi inhottava elää niin, että kaikki ihmissuhteet tuntuisivat samoilta.
Vierailija kirjoitti:
Viherpunikkien kehittämä harrastus, jota toivoisivat voivan harjoittaa ilman stressiä kiinnijäämisestä. H u o r a n henkiset viherpunikit ovat aina halunneet jakaa itseään seksuaalisesti, varsinkin vihollisille.
Saatko tuohon hoitoa? Ota lääkkeesi.
Ei kai siinä mitään pahaa ole, jos se on vapaaehtoista, eivät ennenkään ihmiset olleet mitään yksiavioisia, se on melko tuore keksintö, kristinuskon hapatuksia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö se ole maailman yleisin pikku-uutinen "asunnossa oli nainen ja 2 miestä, toinen mies puukotti toista miestä ja alkoholilla oli osuutta asiaan".
Ja kaikissa näissä tapauksissa molemmat miehet olivat naisen poikaystäviä.
Juopporingissä kaikki on "ystäviä", mutta miestenväliset puukotukset on sitä tavallista heteromiesurpoilua, jota sinä harrastat vain verbaalisesti kun istut hikikomerosi suojassa hikinen muna kourassa..
Kirkko on konservatiivinen, siksi erosin kirkosta. Haluaisin polyamoriset häät kolmen thaitytön kanssa, Kari Kanala papiksi ja sambatytöt. Tämä ei muka onnistu!! Olen uhri.
Vierailija kirjoitti:
Kirkko on konservatiivinen, siksi erosin kirkosta. Haluaisin polyamoriset häät kolmen thaitytön kanssa, Kari Kanala papiksi ja sambatytöt. Tämä ei muka onnistu!! Olen uhri.
No, oliko widdu muka syynä se, että yksi tytöistä oli poika.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rakkaus on erikoista. Ihmisen on mahdollista rakastaa kahta vanhempaansa yhtä paljon, kahta sisarustaan yhtä paljon, kahta lastaan yhtä paljon ja kahta ystäväänsä yhtä paljon. Mutta ei ole mahdollista rakastaa kahta puolisoa yhtä paljon?
Vanhempien, ystävien ja lasten kanssa ei harrasteta seksiä.
Useimmat alustan incelit harrastaa, esim. Huoris. Ja yksi tyyppi tirkistelee äitiään ja nuuhkii sen pyykkejä.
Vierailija kirjoitti:
Minun kokemus polyamoriasta rajoittuu kamalaan draamaan, jossa meni ainakin yhden ihmisen mielenterveys. Terveistä lähtökohdista ei synny draamaa.
Näytä mulle parisuhde jossa ei synny draamaa.
Ällöä, hedonistista ja moraalia rapauttavaa. Tulee mieleen joku r aiskaava saukko joka ei kykene ihmisyyteen ja itsehillintään, ja siittää kaikkea liikkuvaa ja liikkumatonta läpi elämänsä. Näin karrikoituna. Sama juttu pätee mielestäni ihan halailuun ja muuhun romantisointiin. Itse säästän tällaiset mielelläni lapsilleni, ja miehenkin kanssa vähän niin ja näin haluanko sellaista ollenkaan. Puhumattakaan että mies olisi joku seksiaddikti, joka heikkoutensa myöntämisen sijaan tekee siitä mielettömän numeron ja ns. Nisteilee kadulla kaiken kansan nähtävillä jonkun polyamorialipun alla
Teoriassa olen sitä mieltä, että kaikki kukat saavat kukkia, mutta en minä raatokukkaa omalle takapihalleni halua..
Arvostan suuresti kaikkia suomessa eläviä munkkeja. Jos joku pelastaa tämän maan, niin he
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minun kokemus polyamoriasta rajoittuu kamalaan draamaan, jossa meni ainakin yhden ihmisen mielenterveys. Terveistä lähtökohdista ei synny draamaa.
Narsistiset piirteet ovat aina läsnä polykuvioissa.
Useammin ne on läsnä eksklusiivisissa kahden välisissä suhteissa.
Raamatussa kielletään.
Tietenkään jos ei sellaiseen usko, niin mikä estää?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Päästään normaali mies ei arvosta sitä että kylän miehet käyvät vaimoaan polkemassa.
Polyamoria ei toimi noin. Ottakaa asioista selvää ennen kuin paheksutte.
Mitenkäs se toimii? Ai niin, keskustellaan ja keskustellaan ja keskustellaan ja sovitaan yhteisesti asetetuista rajoista hyvässä hengessä keskustellen. Ja sit kaikilla olis hyvä mieli, eikä kukaan loukkaantuis eikä olis mustasukkainen. Just joo. Eri
Mustasukkaisuus kertoo, että ihmisellä on surkea itseluottamus. Sun kantsii tehdä sille jotain.
Mustasukkaisuus on järkevissä rajoissa normaali tunne, joka kertoo että ihmissuhde on tärkeä. Minusta olisi inhot
Turha tunne. Monogaminen voi vaan jättää kumppanin, jos tämä osoittaa ei-monogamisia tapoja. Seurutelkoot kaltaistensa kanssa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi ne on aina niin rumia kaikki?
"Miksi ihmiset on eri näköisiä kuin saippuasarjoissa?"
Kato peiliin. Itekin oot ruma possu
No en kyllä ole, hoikka poika enkä mikään rumakaan.
Hintelä leuaton kölirinta sinä olet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rakkaus on erikoista. Ihmisen on mahdollista rakastaa kahta vanhempaansa yhtä paljon, kahta sisarustaan yhtä paljon, kahta lastaan yhtä paljon ja kahta ystäväänsä yhtä paljon. Mutta ei ole mahdollista rakastaa kahta puolisoa yhtä paljon?
On mahdollista. Ketjun urpot möyhäävät kun niiden käy kateeksi: niillä ei ole ketään ja joiillain on monta.
Mikään ihmissuhde ei ole jatkuvaa naimista. Ei kahden eikä kuuden välinen.
Noin on väitetty erään uskonnollisen yhteisön sisälläkin, että ulkopuolista kritiikkiä ei muka tarvitse ottaa tosissaan kun se on kateellisten narinaa. Todellisuudessä kykenemättömyys ottaa vastaan kritiikkiä kielii ongelmista.
Vierailija kirjoitti:
Ällöä, hedonistista ja moraalia rapauttavaa. Tulee mieleen joku r aiskaava saukko joka ei kykene ihmisyyteen ja itsehillintään, ja siittää kaikkea liikkuvaa ja liikkumatonta läpi elämänsä. Näin karrikoituna. Sama juttu pätee mielestäni ihan halailuun ja muuhun romantisointiin. Itse säästän tällaiset mielelläni lapsilleni, ja miehenkin kanssa vähän niin ja näin haluanko sellaista ollenkaan. Puhumattakaan että mies olisi joku seksiaddikti, joka heikkoutensa myöntämisen sijaan tekee siitä mielettömän numeron ja ns. Nisteilee kadulla kaiken kansan nähtävillä jonkun polyamorialipun alla
Teoriassa olen sitä mieltä, että kaikki kukat saavat kukkia, mutta en minä raatokukkaa omalle takapihalleni halua..
Arvostan suuresti kaikkia suomessa eläviä munkkeja. Jos joku pelastaa tämän maan, niin he
Millä tavalla "moraalia rapauttavaa"?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näytä mulle parisuhde jossa ei synny draamaa.
Sellaisten ihmisten suhde, jotka ovat onnellisia sinkkuina itsekseen. Tällöin suhde voi vain kasvaa ja huonoimmillaan palata 0-tilaan. Draamasuhteet ovat läheisriippuvaisten ja addiktien juttuja
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Narsistiset piirteet ovat aina läsnä polykuvioissa.
Useammin ne on läsnä eksklusiivisissa kahden välisissä suhteissa.
Esiintyvyys korostunutta polysuhteissa.
Marxilainen polyamoria on parasta. Saa panna kaikkia.
Vierailija kirjoitti:
Ei kai siinä mitään pahaa ole, jos se on vapaaehtoista, eivät ennenkään ihmiset olleet mitään yksiavioisia, se on melko tuore keksintö, kristinuskon hapatuksia.
Niin, se on ihmiseksi simpanssista kasvamista. Evolutiivinen loikka. Erittäin vaativa sellainen metsäsuomalaisille. Ainakin joillekin...
Samaa olen miettinyt