Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä polyamoriassa on pahaa?

Vierailija
24.11.2024 |

En oikeastaan ymmärrä miksi siinä olisi mitään pahaa. Jos joku jolla on negatiivinen mielipide siitä voisi perustella sen se olisi kiva.

Kommentit (230)

Vierailija
21/230 |
24.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Polyamoriassa on yleensä yks voittaja ja kaksi häviäjää.

Vierailija
22/230 |
24.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äärimmäisen sairasta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/230 |
24.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vastaa sinä puolestasi, että miksi yksi ei riitä? 

Eri. Koska seksi ja rakkaus ovat minulle eri asioista. Rakkauttani osoitan puolisolleni. Seksi on kuitenkin minulle tärkeä osa elämää jota haluan eri ihmisten kanssa erilaisissa ympäristöissä. Tätä ei yksi ihminen pysty minulle suomaan. Puolisoni on samanhenkinen joten olemme molemmat löytäneet itsellemme ihannekumppanin.

Tuo ei ole polyamorisuutta vaan avoin suhde.

Vierailija
24/230 |
24.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valtasuhteita ja riippuvuusuhteita ovat. Eivät rakkausihmisten suhteita.

Vierailija
25/230 |
24.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö se ole maailman yleisin pikku-uutinen "asunnossa oli nainen ja 2 miestä, toinen mies puukotti toista miestä ja alkoholilla oli osuutta asiaan".

Vierailija
26/230 |
24.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei siinä itsessään olekaan mitään pahaa. Huono maine tulee siitä, että sitä tuputetaan sellaisillekin jotka eivät ole siitä kiinnostuneet.

Kuka tuputtaa? Tämä on jostain syystä se sama argumentti niilläkin, jotka eivät hyväksy esim. homoutta. En ole itse ikinä kokenut, että minulle olisi tuputettu jotain suhdemuotoa tai seksuaalisuutta. Jokaisen omia asioita ne ovat.

Olen eri, mutta se tuputus tapahtuu esim. tällä palstalla näissä polyamoriaketjuissa sekä mediassa, jossa polyamoria on nyt puheenaihe du jour. Se on vain yksi p er versio  niiden  per versioiden joukossa, jotka Yle (ja muu media) haluaa normalisoida. Polyamoriasta tehdyt jutut tehdään positiivisessa valossa ja kansakunta totutetaan tähän uuteen "normiin", vaikka se on vain pienen marginaalin tuhruinen harrastus. Poikkeuksetta polyamoriaa (muunsukupuolisuutta ja mitä näitä nyt on, t ranshenkilöt yms.) kuvataan aina positiivisina asioina, vaikka on ihan selvää, että esim. polyamoriaan liittyy paljon negatiivista, etenkin jos suhteissa on lapsia, jolloin lastensuojelun pitäisi ehdottomasti puuttua asiaan. Mutta näinhän ei tehdä, koska nykyään kaikkein tärkeintä on, että narsistinen aikuinen saa "toteuttaa seksuaalisuuttaan" millä tahansa tavalla ja mitä kinkympi, sitä trendikkäämpi. 

Vierailija
27/230 |
24.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ne on aina niin rumia kaikki?

Vierailija
28/230 |
24.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten kun näet puolisosi rakastelevan toista väkivaltaisesti perseeseen, niin olet eri mieltä. Eikä väliä oletko mies, nainen tai onko puolisosi vaikka muunsukupuolinen. Väkivaltainen anaaliyhdyntä puolison suorittamana on rajua katseltavaa. 

Vierailija
29/230 |
24.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö se ole maailman yleisin pikku-uutinen "asunnossa oli nainen ja 2 miestä, toinen mies puukotti toista miestä ja alkoholilla oli osuutta asiaan".

Ja kaikissa näissä tapauksissa molemmat miehet olivat naisen poikaystäviä.

Vierailija
30/230 |
24.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viherpunikkien kehittämä harrastus, jota toivoisivat voivan harjoittaa ilman stressiä kiinnijäämisestä. H u o r a n henkiset viherpunikit ovat aina halunneet jakaa itseään seksuaalisesti, varsinkin vihollisille. 

Vierailija
31/230 |
24.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Päästään normaali mies ei arvosta sitä että kylän miehet käyvät vaimoaan polkemassa.

Mutta toisinpäin se on vaan kova äijä, eikös?

Vierailija
32/230 |
24.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei siinä itsessään olekaan mitään pahaa. Huono maine tulee siitä, että sitä tuputetaan sellaisillekin jotka eivät ole siitä kiinnostuneet.

Kuka tuputtaa? Tämä on jostain syystä se sama argumentti niilläkin, jotka eivät hyväksy esim. homoutta. En ole itse ikinä kokenut, että minulle olisi tuputettu jotain suhdemuotoa tai seksuaalisuutta. Jokaisen omia asioita ne ovat.

Olen eri, mutta se tuputus tapahtuu esim. tällä palstalla näissä polyamoriaketjuissa sekä mediassa, jossa polyamoria on nyt puheenaihe du jour. Se on vain yksi p er versio  niiden  per versioiden joukossa, jotka Yle (ja muu media) haluaa normalisoida. Polyamoriasta tehdyt jutut tehdään positiivisessa valossa ja kansakunta totutetaan tähän uuteen "normiin", vaikka se on vain pienen marginaalin tuhruinen harrastus. Po

Miksi lastensuojelu? Onko sulla tapana harrastaa seksiä lasten läsnäollessa vai?

Vierailija
33/230 |
24.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiselle tuskin ei mitään, mutta miestä harmittaa katsella vierestä kun naista poljetaan kuin vieresta sikaa ja mies ei saa yhtään muuta naista

Vierailija
34/230 |
24.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen eri, mutta se tuputus tapahtuu esim. tällä palstalla näissä polyamoriaketjuissa sekä mediassa, jossa polyamoria on nyt puheenaihe du jour. Se on vain yksi p er versio  niiden  per versioiden joukossa, jotka Yle (ja muu media) haluaa normalisoida. Polyamoriasta tehdyt jutut tehdään positiivisessa valossa ja kansakunta totutetaan tähän uuteen "normiin", vaikka s

Yleensä näissä länsimaisissa "monirakkaus" kuvioissa on se yksi ylipainoinen sinitukka ja hänen useat miesystävänsä. Sitten kuviossa on lapsi. Jokainen voi kuvitella, miten lapseen pahimmassa tapauksessa suhtautuvat ne ei-biologiset "isät". Näistä tapauksista on jo maailmalta uutisoitukin. Ei ole mitään syytä uskoa, etteikö Suomessakin voisi näin tapahtua. 

Vierailija
35/230 |
24.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Päästään normaali mies ei arvosta sitä että kylän miehet käyvät vaimoaan polkemassa.

Polyamoria ei toimi noin. Ottakaa asioista selvää ennen kuin paheksutte.

Vierailija
36/230 |
24.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Väkivaltainen suhdemuoto usein.

Miten?

Vierailija
37/230 |
24.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Päästään normaali mies osaa kirjoittaa sortumatta koomisiin virheisiin. 

Seksi on normaalia, sinä et.

Vierailija
38/230 |
24.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilman jääviä tietenkin kiukuttaa kun toiset harrastaa seksiä ihan iloisesti ja paljon keskenään. 

Luuserit kitisee. 

Vierailija
39/230 |
24.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen eri, mutta se tuputus tapahtuu esim. tällä palstalla näissä polyamoriaketjuissa sekä mediassa, jossa polyamoria on nyt puheenaihe du jour. Se on vain yksi p er versio  niiden  per versioiden joukossa, jotka Yle (ja muu media) haluaa normalisoida. Polyamoriasta tehdyt jutut tehdään positiivisessa valossa ja kansakunta totutetaan tähän uuteen "normiin", vaikka se on vain pienen marginaalin tuhruinen harrastus. Po

Taidat pelätä pahasti seksiä. Ei sun ole pakko sitä harrastaa, urpo neitsyt.

Vierailija
40/230 |
24.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi ne on aina niin rumia kaikki?

"Miksi ihmiset on eri näköisiä kuin saippuasarjoissa?"

Kato peiliin. Itekin oot ruma possu

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi kaksi