Eikö oikeasti ihmisillä ole hätävaraa .
..kotona??!
Miten voi olla ettei ole varautunut joku?!
Meiltä löytyy aivan kaikki mitä voi vaan tarvita. Lääkkeet, polttoaineet, kaikki ruuat ja juomat, hygienia välineet, käteistä, jalometalleja, postimerkit.. siis ihan kaikki mitä voi vaan kuvitella ja niiden riittävyys on varmasti 3-6kk välillä niin ihmisille kuin lemmikillekkin. Eikä ole kysymys mistään hätävarautumisesta edes meillä vaan ihan normaalin toimivan arjen kannalta kaikkea löytyy ettei tarvi joka päivä hakea jotain kaupasta.
Kommentit (112)
Jos yksinasuva työtön saa tukia tonnin ja vuokraan menee yli puolet, siihen vielä laskut ja lääkkeet, ruoat, niin ei siinä ylimääräisiä perunapusseja ostella. Päinvastoin, aina on joku lasku myöhässä ja pari viimeistä viikkoa melkein nälkälakossa.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole työttömällä hirveästi rahaa ostella ruokaa jemmaan. Pari kertaa olen yrittänyt, mutta tulee ne loppukuusta syötyä. Kiitos uuden hallituksen. Voisi hallitus luoda niitä työpaikkoja ja ottaa vaikka verotuksen pois työttömyystuesta, silloin jo pärjäisi.
Työpaikkojen luonti on niiden tehtävä ketkä töitä tarvitsevat, hallitus ei perusta yrityksiä. Tai no, edellinen yritti, siinä menikin aika monta kymmentä miljoonaa hukkaan eikä juuri ketään edes saatu työllistettyäkään.
Mahtava kommentti. Hienosti sanottu 100%
Karkaako hevosetki sulla? Menisitkö pois jos et pysy meidän fiksujen mukana?
Jostain rikkaalta omakotitaloalueelta voi käydä hakemassa tarvikkeita sitten.
Ymmärrän. Olen SDP kannattaja. En persui tai kokkelei. Äänestäkää Suomi ens kerralla voittoon ettei käy taas näin. Ei ole sinun vikasi
Vierailija kirjoitti:
Mulla on kaurahiutalepkt v. 2000, kuiva tonnikala pukki v. 2023, Buranatkin jo parasta ennen ylittäneet. Eli en todellakaan osta tuollaisia enää lisää kaappeihin kuivumaan. Ihan hullun hommaa
Kotivarassa kierrätetään sitä mitä muutenkin syö.
Joo aloitus on taas jotain provoa. Eikai kellään nyt ole jalometalleja ja postimerkkejä kotivarana. Oma kehu haisoo!
Ps. T. Ap 😅
No kyllä löytyy joten turha viisastella. Jopa paremmat löytyy.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole työttömällä hirveästi rahaa ostella ruokaa jemmaan. Pari kertaa olen yrittänyt, mutta tulee ne loppukuusta syötyä. Kiitos uuden hallituksen. Voisi hallitus luoda niitä työpaikkoja ja ottaa vaikka verotuksen pois työttömyystuesta, silloin jo pärjäisi.
Ei sen mitään luksusta tarvitse olla. Ostat 3 makaroonipussia eurolla, 4 viljan puuropaketin ja kilon riisiä. Etköhän noilla selvinne 3 päivää.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole eikä tule. Meitä on neljä. Ruokaa kuljettaa Prisma sekä Cittari. Lääkkeetkin saa kotiin. Postimerkkejä ei tarvita. Hei hei mummo!
Housuissas on mummo!
Ei ole eikä tule ennenkuin selviää kuka maksaa Marin lapsen hoidon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei sen mitään luksusta tarvitse olla. Ostat 3 makaroonipussia eurolla, 4 viljan puuropaketin ja kilon riisiä. Etköhän noilla selvinne 3 päivää.
Ei ole ylimääräistä 3 euroa.
Vierailija kirjoitti:
No kyllä löytyy joten turha viisastella. Jopa paremmat löytyy.
En usko!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vähän kuivia on syödä jos ei ole vettä eikä sähköä.
Ei aina ole täkskään päiväksi... ja aina on hätä, nälkä ainakin. PersKokkarehallituksen toimesta "saavutettu etu". Ja lahtrinasse, menisin töihin jos kerrot mihin meen. Nyt täytyy dyykata, toivottavasti löytyy hyvä astalo...
On, ap meillä on kotivaraa, ja tulemme toimeen vuosia. Ja siihen kotivaraan ei kuulu postimerkit
Sitä varten meillä on armeija ja Nato-jäsenyys, ettei tarvitse hätävaroja kotiin kokoilla. Naapuri on hyvä ja pysyy vaan siellä rajan takana, eikä katko sähköjä ja pankkiyhteyksiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millä keität kun sähköt poikki? Vesi voi loppua jne. Lämmöt katketa.
ap:n satuilua..