Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Meinaan oikeasti pyörtyä talvella kaupoissa

Vierailija
24.11.2024 |

Niin saatanan kuuma. Miksi kauppakeskuksissa ei voida pitää matalaa lämpötilaa?? Muulloin ollaan niin ympäristötietoista, niin ympäristötietoista, mutta sitten kun on kyse kauppakeskuksesta niin kaikki ympäristövouhotus unohtuu ja patterit hohkaavat valtoimenaan, vaikka ihmiset ovat talvisin takit päällä kaupassa (useimmiten.)

Kommentit (182)

Vierailija
121/182 |
24.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Henkilökunnan työskentelymukavuuden takia.

Miksi ihmeessä menet niin raskaissa vaatteissa kauppaan? Minä laitan kauppareissulle kevytvanutakin ja sen alle poolo tai pitkähihainen t-paita. Pipon ja hanskat otan mukaan mutta jätän autoon. Ei mitään ongelmia.

Kaikilla ei ole autoa ja kävely pakkasessa vaatii riittävät varusteet.

Ne varusteet voi edelleenkin riisua ja laittaa siihen ostoskärryyn...

Vierailija
122/182 |
24.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä he lvetissä käyt kaupassa? Minulla kun ei tuollaisia ongelmia ole ollut missään kaupassa käydessäni enkä ole huomannut kenenkään muunkaan siellä naama punaisena ja hikisenä puhisevan. 

Vinkki sinulle että jätä ne kaupassa käynnit väliin kun noin ahdistaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/182 |
24.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riisu se untuvatäkki päältäsi kauppaan mennessä, pakkoko näin lämpimällä säällä on vetää täkki selkään.

Kaupoissa on ihan sopiva lämpötila, jos ei sovi jätä väliin.

Vierailija
124/182 |
24.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei minulla riitä kädet, jos kannan takkia kädessä. En osta yhden hengen talouteen kärrykaupalla ruokaa.

Ap

Ota kori..

Vierailija
125/182 |
24.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei minulla riitä kädet, jos kannan takkia kädessä. En osta yhden hengen talouteen kärrykaupalla ruokaa.

Ap

Ota kori..

Ei hän voi kantaa koria jos joutuu kantamaan takkia.😂 Ja kärryä hän ei suostu ottamaan...

Vierailija
126/182 |
24.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liian kuumaa ei ole mielestäni ollut, mutta kesällä meinaa paleltua. Kun suoraan menee ulkoilmasta, on kuin kellariin menisi.

Vierailija
127/182 |
24.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ostoskärryt voi ottaa vaikka ostaa vähän. Ei niiden käyttöä ole rajattu mitenkään. 

Vierailija
128/182 |
24.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on vauvapalstan kautta aikain raskain tapaus.

Vierailija
129/182 |
24.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ostoskärryt voi ottaa vaikka ostaa vähän. Ei niiden käyttöä ole rajattu mitenkään. 

Ap ei voi. Ei hän suostu!😂 Hän tykkää ennemmin vinkua ja valittaa olemattomasta ongelmasta.

Vierailija
130/182 |
24.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

milloin ap on viimeksi saanut pano helpottaa noita mummu vaivoja. 

Vierailija
131/182 |
24.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen tuskan. Bussit ovat pahimpia, kun ovat kuumia eikä ole ruuhkassa tilaa riisua talvivaatteita. Itse riisun aina kaiken, sillä muuten tulee kuuma ja kuumuudesta huono olo, ärsytys sekä hiki. Hikeä pitäisi erityisesti välttää, koska ulkona alkaa hikisenä palella. 

Hanskat pipoon, pipo kassiin ja takki vyörätölle. Isoimmissa kaupoissa on myös lokerikkoja, johon voi jättää tavaraa. 

Vierailija
132/182 |
24.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tunnen tuskan. Bussit ovat pahimpia, kun ovat kuumia eikä ole ruuhkassa tilaa riisua talvivaatteita. Itse riisun aina kaiken, sillä muuten tulee kuuma ja kuumuudesta huono olo, ärsytys sekä hiki. Hikeä pitäisi erityisesti välttää, koska ulkona alkaa hikisenä palella. 

Hanskat pipoon, pipo kassiin ja takki vyörätölle. Isoimmissa kaupoissa on myös lokerikkoja, johon voi jättää tavaraa. 

No niin ap, ota oppia. Muillakin voi olla kuuma, mutta he eivät valita, vaan ratkaisevat ongelman ja ovat tyytyväisiä, kun ei enää ole kuuma.👌

Vierailija
133/182 |
24.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en käy esim. Helsingissä vaatekaupoissa tämän liian lämpimän sisäilman vuoksi. Ajatuskin vaatteiden sovittamisesta yltäpäältä hiessä kuvottaa. Eikö myyjillä voisi olla normaali talvivaatetus, ettei tarvitsisi olla niin lämmintä sisällä?

Olen tullut siihen tulokseen, ettei asiakkaiden toivota viihtyvän pitkään, eikä missään nimessä soviteta mitään. Pikaostos ja sitten raittiiseen ulkoilmaan.

Vierailija
134/182 |
24.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole laitonta työntää kärryä, vaikka ei ostaisikaan täyttä kärryllistä.

Vierailija
135/182 |
24.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse en käy esim. Helsingissä vaatekaupoissa tämän liian lämpimän sisäilman vuoksi. Ajatuskin vaatteiden sovittamisesta yltäpäältä hiessä kuvottaa. Eikö myyjillä voisi olla normaali talvivaatetus, ettei tarvitsisi olla niin lämmintä sisällä?

Olen tullut siihen tulokseen, ettei asiakkaiden toivota viihtyvän pitkään, eikä missään nimessä soviteta mitään. Pikaostos ja sitten raittiiseen ulkoilmaan.

Ai että myyjät siellä kaupassa tuntikausia pipot ja hanskat ja toppapuvut päällä?

Vierailija
136/182 |
24.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon jotenkin järkyttynyt ihmisten tyhmyydestä. Älkää menkö enää kauppoihin, jos se on noin hirveän haastavaa. Vituttaa tää kitinä. 

Vierailija
137/182 |
24.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tutussa vaatekaupassa sanonutkin, että katselen pikaisesti, koska heillä on niin kuuma. He ovat myöntäneet tämän, mutta heillä ei ole mahdollisuutta saada lämpöä pienemmäksi. Kauppa on ympäri vuoden todella kuuma. Harmittaa, kun siellä olisi vaatteita, joista pidän.

Käyn toisessa kaupassa, jonka valikoima on tylsempi, mutta lämpötila viileä. Siellä on kiva sovitella vaatteita ja aina ostan muutaman.

Vierailija
138/182 |
24.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä takki auton tai kauppakeskuksissa olevaan ilmaiseen säilytyslokeroon. Miiä jätän talvitakin ja -jalkineet autoon.

Vierailija
139/182 |
24.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai että myyjät siellä kaupassa tuntikausia pipot ja hanskat ja toppapuvut päällä?

Heh heh, oletko hölmö? Normaali talvivaatetus tarkoittaa villaista paitaa. Ei tarvitse olla t-paidassa.

Vierailija
140/182 |
24.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Henkilökunnan työskentelymukavuuden takia.

Miksi ihmeessä menet niin raskaissa vaatteissa kauppaan? Minä laitan kauppareissulle kevytvanutakin ja sen alle poolo tai pitkähihainen t-paita. Pipon ja hanskat otan mukaan mutta jätän autoon. Ei mitään ongelmia.

Kaikilla ei ole autoa ja kävely pakkasessa vaatii riittävät varusteet.

Ne varusteet voi edelleenkin riisua ja laittaa siihen ostoskärryyn...

Itse en viitsi työnnellä ostoskärryjä ahtaissa vaatekaupoissa. En ole edes nähnyt niissä ostoskärryjä!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä kuusi