Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Meinaan oikeasti pyörtyä talvella kaupoissa

Vierailija
24.11.2024 |

Niin saatanan kuuma. Miksi kauppakeskuksissa ei voida pitää matalaa lämpötilaa?? Muulloin ollaan niin ympäristötietoista, niin ympäristötietoista, mutta sitten kun on kyse kauppakeskuksesta niin kaikki ympäristövouhotus unohtuu ja patterit hohkaavat valtoimenaan, vaikka ihmiset ovat talvisin takit päällä kaupassa (useimmiten.)

Kommentit (182)

Vierailija
81/182 |
24.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Elämä on varmasti raskasta ja vaikeaa, jos siitä itse sellaisen tekee. Maailmassa on ihan oikeitakin ongelmia. Sinun ongelmaasi on hyvin helppo ratkaisu. Takki pois!

Alla voi olla huppari ja tukahdun senkin kanssa :)

Onko sen hupparin riisuminen sitten mahdotonta?

Kannattais kokeilla heittää ittensä alasti ja katsoa miten se osteskelu sitten onnistuu. 

Ai sä lähdet pelkässä hupparissa ja takissa kaupoille? Olte kyllä todella outo.

Vierailija
82/182 |
24.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Elämä on varmasti raskasta ja vaikeaa, jos siitä itse sellaisen tekee. Maailmassa on ihan oikeitakin ongelmia. Sinun ongelmaasi on hyvin helppo ratkaisu. Takki pois!

Olen sitten ilman paitaa kaupassa? 

No vi ttuako sulloudut siihen huppariin. Vaihda se ohuempaan puseroon. Onko lisää yhtä suuria ongelmia, arvon va jakki?

JOS ON T APPOPAKKANEN, ON VÄHÄN PAKKO PUKEUTUA NORMAALIA LÄMPIMÄMMIN. SANOIN SELKEÄSTI ETTÄ PUKEUDUN AINA NIIN KEVYESTI KUIN VAIN VOIN, V AJAKKI.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/182 |
24.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa varmaan mennä lääkärille jos lyhyttä kauppareissua ei selviä takki päällä.

Vierailija
84/182 |
24.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaikutat ap hyvin hankalalta ihmiseltä.

Ap voi mennä kauppaan ilman vaatteita niin ei taatusti tule liian kuumaa 😂

Pienten lasten hupputakki on hänen vaatetuksensa.

Vierailija
85/182 |
24.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No vi ttuako sulloudut siihen huppariin. Vaihda se ohuempaan puseroon. Onko lisää yhtä suuria ongelmia, arvon va jakki?

JOS ON T APPOPAKKANEN, ON VÄHÄN PAKKO PUKEUTUA NORMAALIA LÄMPIMÄMMIN. SANOIN SELKEÄSTI ETTÄ PUKEUDUN AINA NIIN KEVYESTI KUIN VAIN VOIN, V AJAKKI.

NO PUE SEN HUPPARIN ALLE SITTEN T-PAITA, NIIN VOIT OTTAA HUPPARIN POIS, VI TUN ÄÄLIÖ. ASUT SUOMESSA, ETKÄ OLE KUULLUT KERROSPUKEUTUMISESTA? OLET UUSAVUTTOMUUDEN HUIPPU. HAKEUDU HOLHOUKSEEN.

Vierailija
86/182 |
24.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa varmaan mennä lääkärille jos lyhyttä kauppareissua ei selviä takki päällä.

Joo, samaa mieltä. Voi olla jotain taustalla, joka selittäisi ton. Ei kuulosta ihan normaalilta.

Vierailija
87/182 |
24.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oo kyllä aikoihin ollut palstalla yhtä ärsyttävää tyyppiä kuin ap.😂 Jos olet trolli, niin hienosti olet onnistunut!

Vierailija
88/182 |
24.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En jaksa muutenkaan kauppoja tähän aikaan vuodesta. Samat joululaulut vinkuu joka kaupassa ja krääsää myynnissä pilvin pimein. 

Minä kävin kuitenkin vain ruokakaupassa, ja iski pakokauhu kun meinasin pyörtyä sinne kuumuuteen. 

Ap

Yhyy😂oikein pakokauhu! Asia on hyvin helppo ratkaista. Takki sinne ostoskärryyn, niin kuin täällä on jo sanottu. Ei vaadi sulta suurta ponnistusta.

Sinkkuna ei ole tarvetta ostaa kauppaa tyhjäksi, kori riittää. 

Saa sen kärryn silti ottaa vaikka ostaisi vähän. Itse otan usein kärryn ja laitan sinne laukun, kestokassin ja myös takin, jos tulee kuuma. Helppoa ja kätevää.🤗

Meille naisille kaikki on niin helppoa, eihän tuollaista tarvitse yhtään pähkäillä.

Vierailija
89/182 |
24.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

OTA SE SAAKUTIN OSTOSKÄRRY JA RIISU VAATTEESI SIIHEN. EI VOI OLLA NOIN AVUTON IHMINEN. IHAN KAIKKI MUUT IHMISET SELVIÄVÄT KAUPPAREISSUISTA ILMAN TUOLLAISTA UNIIKKIEN LUMIHIUTALEIDEN SIRKUSTA. OS-TOS-KÄR-RY, YMMÄRRÄTKÖ? OSTOSKÄRRY. RIISU SE TAKKI SIIHEN. NÄIN MUUT TEKEVÄT, JOS HE PYÖRTYILEVÄT PITKIN KAUPAN LATTIOITA KUUMUUDEN TAKIA. 

Vierailija
90/182 |
24.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei minulla riitä kädet, jos kannan takkia kädessä. En osta yhden hengen talouteen kärrykaupalla ruokaa.

Ap

Yhden hengen talouteen on tavarat kerätty nopsaan, joten oma valinta jos jäät kauppoihin hengailemaan pitemmäksi aikaa. 

Vierailija
91/182 |
24.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene munasillas

Vierailija
92/182 |
24.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos jättäisit sen paksun toppatakin  pois

Vierailija
93/182 |
24.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

rakastat kauppojen kylmyyttä kesällä, hmm kaupat ovat yhtä kylmiä/kuuma oli sitten kesä tai talvi...

Vierailija
94/182 |
24.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

😂 ihan uskomaton uniikki lumihiutale tosiaankin!

Vierailija
95/182 |
24.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka on -35 astetta pakkasta niin en sulloudy mihinkään paksuun toppatakkiin

Vierailija
96/182 |
24.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei riitä kädet jos on takki toisessa? mihin tarvitset kahta kättä ruokakaupassa? 

Vierailija
97/182 |
24.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisiköhän sulle myöntää joku avustaja, kun et selviydy näköjään niin arkisesta asiasta kuin kaupassakäynti.

Vierailija
98/182 |
24.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muistuttaisin että myös meitä joka paikassa hikoavia on olemassa :) Minulla on kuuma joka paikassa. Ekassa asunnossani oli pieni tuuletusikkuna hyttysverkolla. Pidin sitä vuoden ympäri auki. Hyvin, hyvin harvassa olivat päivät, kun suljin sen ikkunan.

Ap

Tässä sulle newsflash: KETÄÄN EI KIINNOSTA.

Vierailija
99/182 |
24.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Takki auki ja t-paita alle.Taitaa tulla hiki niitä hintoja katsoessa tänä päivänä :(

Vierailija
100/182 |
24.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

en oo nauranna näin makiasti sitten pitkän ajan kuin on tää ketju... ei ole todellista. Kaupassa käynti on ylitsepääsemättömän vaikea suoritus...miten ap selviää noin niinkuin yleensä jokapäiväisestä elämästä...