Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Meinaan oikeasti pyörtyä talvella kaupoissa

Vierailija
24.11.2024 |

Niin saatanan kuuma. Miksi kauppakeskuksissa ei voida pitää matalaa lämpötilaa?? Muulloin ollaan niin ympäristötietoista, niin ympäristötietoista, mutta sitten kun on kyse kauppakeskuksesta niin kaikki ympäristövouhotus unohtuu ja patterit hohkaavat valtoimenaan, vaikka ihmiset ovat talvisin takit päällä kaupassa (useimmiten.)

Kommentit (182)

Vierailija
101/182 |
24.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oisko paniikkihäiriö? 

Vierailija
102/182 |
24.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

en oo nauranna näin makiasti sitten pitkän ajan kuin on tää ketju... ei ole todellista. Kaupassa käynti on ylitsepääsemättömän vaikea suoritus...miten ap selviää noin niinkuin yleensä jokapäiväisestä elämästä...

Ihan samaa just mietin, et miten elämänhallinta mahtaa muuten ap:lla sujua.😂

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/182 |
24.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Elämä on varmasti raskasta ja vaikeaa, jos siitä itse sellaisen tekee. Maailmassa on ihan oikeitakin ongelmia. Sinun ongelmaasi on hyvin helppo ratkaisu. Takki pois!

Alla voi olla huppari ja tukahdun senkin kanssa :)

Onko sen hupparin riisuminen sitten mahdotonta?

Juu, en viitsi kulkea ilman paitaa julkisesti. 

Ap

Normaaleilla ihmisillä on hupparin alla toppi tai t-paita.

😂😂😂 siis kuvittelet ihan oikeasti, että kerrospukeudun, vaikka läkähdyn kuumuuteen??????

Voi hyvää päivää😂 ap huijasi minut lukemaan tälläistä älytöntä tekstiä🙈

Vierailija
104/182 |
24.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, minkä ikäinen olet? Oisko vaihdevuodet, joka ton tekee?

Vierailija
105/182 |
24.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oisko paniikkihäiriö? 

Joo, sama kävi mielessä.

Vierailija
106/182 |
24.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

rakastat kauppojen kylmyyttä kesällä, hmm kaupat ovat yhtä kylmiä/kuuma oli sitten kesä tai talvi...

Pointti on,että kun kesällä helteet ulkona niin kaupassa tuntuu viileältä. Talvella päinvastoin. Tämän tiesitkin, mutta haluat vaan vääntää. Jotkut jopa huutavat, kyllä ottaa joillakin koville tämä ketju, asiat taitavat olla yleisesti aika hyvin maassa.

Vierailija
107/182 |
24.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

voivoi, apltä puuttuu ne lapsuuden muistot jolloin palvelutiskiltä jonotettiin , oli kyse mistä tahansa, vaikka vaatteista. Pieni liike ja väkeä tungokseen saakka, lapset puristuksissa aikuisten persuksien ja jalkojen seassa paksuihin villakangastakkeihin pakattuna. Ja se vaatteitten sovittelu ja hundeeraaminen otaisko tän vai ton vai pitäiskö sovittaa vielä kerran sitä ensin sovittamaansa... tätä kun odotat 10 asiakasta edelläsi edelleen siellä puristuksissa kun väkeä pakkaa lisää kokoajan kauppaan.... sitten vasta tietäisit mitä on olla kuumissaan kaupassa ilman pois pääsyä ennenkuin se oman vanhemman vuoro on tullut tehdä se vähintään 5 sovitusta

Vierailija
108/182 |
24.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

rakastat kauppojen kylmyyttä kesällä, hmm kaupat ovat yhtä kylmiä/kuuma oli sitten kesä tai talvi...

Pointti on,että kun kesällä helteet ulkona niin kaupassa tuntuu viileältä. Talvella päinvastoin. Tämän tiesitkin, mutta haluat vaan vääntää. Jotkut jopa huutavat, kyllä ottaa joillakin koville tämä ketju, asiat taitavat olla yleisesti aika hyvin maassa.

Ehkä muilla onkin, mutta ap:lla kylläkään ei ole asiat hyvin.😂

Vierailija
109/182 |
24.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Elämä on varmasti raskasta ja vaikeaa, jos siitä itse sellaisen tekee. Maailmassa on ihan oikeitakin ongelmia. Sinun ongelmaasi on hyvin helppo ratkaisu. Takki pois!

Juu, en viitsi kulkea ilman paitaa julkisesti. 

Ap

Normaaleilla ihmisillä on hupparin alla toppi tai t-paita.

😂😂😂 siis kuvittelet ihan oikeasti, että kerrospukeudun, vaikka läkähdyn kuumuuteen??????

Siksi sitä kerrospukeutumiseksi kutsutaan että vaatteitten avulla voi säädellä lämpöä. 

Vierailija
110/182 |
24.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kannattais kokeilla heittää ittensä alasti ja katsoa miten se osteskelu sitten onnistuu. 

Ai sä lähdet pelkässä hupparissa ja takissa kaupoille? Olte kyllä todella outo.

??

Vierailija
111/182 |
24.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:n kommentteja kun lukee, tulee mieleen, miten noin uusavuton ihminen on selvinnyt edes sinne kauppaan asti.

Vierailija
112/182 |
24.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, kiinnostaisi tietää sun ikäsi, ja miten muuten olet elämässäsi selviytynyt...

Vierailija
113/182 |
24.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap:n kommentteja kun lukee, tulee mieleen, miten noin uusavuton ihminen on selvinnyt edes sinne kauppaan asti.

Kuule minä olen harvinaisen kaukana uusavuttomasta :"""D idiootti.

Ap

Vierailija
114/182 |
24.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enkä jaksa reagoida typeriin kommentteihinne nyt. Hei hei. 

Vierailija
115/182 |
24.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ap, oot niin hauska😂en oo aikoihin nauranut näin paljon. Tästä ongelmasta vois vaikka iltalehti tehdä artikkelin, jossa sua haastateltaisiin.😂

Vierailija
116/182 |
24.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Enkä jaksa reagoida typeriin kommentteihinne nyt. Hei hei. 

😂😂😂 Älä mee!

Vierailija
117/182 |
24.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

nyt olit tuhma, kun muita nimittelit vaikka hauska ketju tämä jonka aikaan sait

Vierailija
118/182 |
24.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei oikeestaan, talvella vaan on enemmän päällä. Joten jos tietää että sulaa kaupassa niin laittaa kevyemmin päälle tai ottaa takin kaupassa pois ja laittaa sen kärryihin. Elämä ei oikeasti ole niin vaikeaa.

Vierailija
119/182 |
24.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ap, oot niin hauska😂en oo aikoihin nauranut näin paljon. Tästä ongelmasta vois vaikka iltalehti tehdä artikkelin, jossa sua haastateltaisiin.😂

Hyvä sketsi, näen jo mielessäni miten se menee

Vierailija
120/182 |
24.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Henkilökunnan työskentelymukavuuden takia.

Miksi ihmeessä menet niin raskaissa vaatteissa kauppaan? Minä laitan kauppareissulle kevytvanutakin ja sen alle poolo tai pitkähihainen t-paita. Pipon ja hanskat otan mukaan mutta jätän autoon. Ei mitään ongelmia.

Kaikilla ei ole autoa ja kävely pakkasessa vaatii riittävät varusteet.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän kaksi