Meinaan oikeasti pyörtyä talvella kaupoissa
Niin saatanan kuuma. Miksi kauppakeskuksissa ei voida pitää matalaa lämpötilaa?? Muulloin ollaan niin ympäristötietoista, niin ympäristötietoista, mutta sitten kun on kyse kauppakeskuksesta niin kaikki ympäristövouhotus unohtuu ja patterit hohkaavat valtoimenaan, vaikka ihmiset ovat talvisin takit päällä kaupassa (useimmiten.)
Kommentit (182)
Onpa täällä typeriä kommentteja! Todellakin tukalaa kauppakeskuksissa eikä auta edes takin riisuminen kun pitäis riisua t-paitasilleen. Eilenkin triplassa näin teinitytön topissa eli on vissiin pikkasen korkeella ne lämmöt siellä??
T. Hoikka 37 v. nainen
Myös mun 10 v. tyttö valitti et kuuma, joten oli pakko lähteä muutaman kaupan jälkeen pois.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse en käy esim. Helsingissä vaatekaupoissa tämän liian lämpimän sisäilman vuoksi. Ajatuskin vaatteiden sovittamisesta yltäpäältä hiessä kuvottaa. Eikö myyjillä voisi olla normaali talvivaatetus, ettei tarvitsisi olla niin lämmintä sisällä?
Olen tullut siihen tulokseen, ettei asiakkaiden toivota viihtyvän pitkään, eikä missään nimessä soviteta mitään. Pikaostos ja sitten raittiiseen ulkoilmaan.
Ai että myyjät siellä kaupassa tuntikausia pipot ja hanskat ja toppapuvut päällä?
Heh heh, oletko hölmö? Normaali talvivaatetus tarkoittaa villaista paitaa. Ei tarvitse olla t-paidassa.
Mun mielestä talvivaatetus tarkoittaa ulkovaatteita. Talvivaatteita. Idiootti.
Vierailija kirjoitti:
Onpa täällä typeriä kommentteja! Todellakin tukalaa kauppakeskuksissa eikä auta edes takin riisuminen kun pitäis riisua t-paitasilleen. Eilenkin triplassa näin teinitytön topissa eli on vissiin pikkasen korkeella ne lämmöt siellä??
T. Hoikka 37 v. nainen
Myös mun 10 v. tyttö valitti et kuuma, joten oli pakko lähteä muutaman kaupan jälkeen pois.
Voi kyynel! yhyhyy😅
Mikä älytön ilkeilyketju tästäkin on kehkeytynyt? Ongelmahan on ihan todellinen. En itsekään tykkää käydä talvisin kaupoilla, kun siellä tulee niin kuuma. Jossain marketissa voi tunkea takin, hanskat, pipon ja huivin ostoskärryyn, mutta vaatekaupoilla ja erikoisliikkeissä ei. Kovilla pakkasilla et voi riisua sukkahousuja tai pitkiä kalsareita kovinkaan kätevästi siihen samaan kärryyn. Eikä minua todellakaan kiinnosta mennä vessaan riisuutumaan ja tunkemaan edellämainittuja kamppeita johonkin kassiin kauppareissun ajaksi.
Toisilla meistä nyt vaan tulee helpommin kuuma. En kestä helteitä yhtään, silloin kaupat ovat ihanan viileitä. Mikä haukkumisen aihe sekin on?
Ei ap, vaan samasta kärsivä
Vierailija kirjoitti:
T. Hoikka 37 v. nainen
No lue noi ap: n kommentit. Ne vasta typeriä onkin. Ja kun mikään ehdotus ei kelpaa.
Vierailija kirjoitti:
Mikä älytön ilkeilyketju tästäkin on kehkeytynyt? Ongelmahan on ihan todellinen. En itsekään tykkää käydä talvisin kaupoilla, kun siellä tulee niin kuuma. Jossain marketissa voi tunkea takin, hanskat, pipon ja huivin ostoskärryyn, mutta vaatekaupoilla ja erikoisliikkeissä ei. Kovilla pakkasilla et voi riisua sukkahousuja tai pitkiä kalsareita kovinkaan kätevästi siihen samaan kärryyn. Eikä minua todellakaan kiinnosta mennä vessaan riisuutumaan ja tunkemaan edellämainittuja kamppeita johonkin kassiin kauppareissun ajaksi.
Toisilla meistä nyt vaan tulee helpommin kuuma. En kestä helteitä yhtään, silloin kaupat ovat ihanan viileitä. Mikä haukkumisen aihe sekin on?
Ei ap, vaan samasta kärsivä
No ap on täällä kyllä itsekin ilkeillyt ja kiukutellut ja vastaillut törkeyksiä. Lisäksi mikään helppokaan ratkaisu ongelmaan ei hänelle kelpaa. Harvinaisen hankalan ja raskaan oloinen ihminen, kuten moni täällä on jo todennut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T. Hoikka 37 v. nainen
No lue noi ap: n kommentit. Ne vasta typeriä onkin. Ja kun mikään ehdotus ei kelpaa.
Niin no sieltä maaseudulta on helppo huudella kun autolla ajetaan joka paikkaan. Täällä pääkaupunkiseudulla on pakko pukeutua lämpimästi jos liikkuu julkisilla. Jos menee esim. Triplaan ni siellä ei ole mitään kärryjä mitä ottaa. Ne lämmöt on myös niin korkealla, että se ei auta riisua takkia kun neuleessakin on kuuma. Yhdessä kaupassa tuli muuten myyjä vastaan shortseissa ja t-paidassa! Voisko ne myyjät pukea vaatteet päälle ettei tarvis lämpöjä noin kovalla pitää.
Ap on just sellanen kitisevä keski-ikäinen akka, joka valittaa kaikesta. Yhyy yhyy, mulla on kuuma....😬 Näitä valitettavasti tapaa päivittäin..
Aika pienet on ongelmat.
t. Myyjä
miksei tilaa voltista voi ihan alastomana odotella kuskia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse en käy esim. Helsingissä vaatekaupoissa tämän liian lämpimän sisäilman vuoksi. Ajatuskin vaatteiden sovittamisesta yltäpäältä hiessä kuvottaa. Eikö myyjillä voisi olla normaali talvivaatetus, ettei tarvitsisi olla niin lämmintä sisällä?
Olen tullut siihen tulokseen, ettei asiakkaiden toivota viihtyvän pitkään, eikä missään nimessä soviteta mitään. Pikaostos ja sitten raittiiseen ulkoilmaan.
Ai että myyjät siellä kaupassa tuntikausia pipot ja hanskat ja toppapuvut päällä?
Heh heh, oletko hölmö? Normaali talvivaatetus tarkoittaa villaista paitaa. Ei tarvitse olla t-paidassa.
Mun mielestä talvivaatetus tarkoittaa ulkovaatteita. Talvivaatteita. Idiootti.
He idiootti! Sun mielipide ei ole totuus. Järkevä
Sama junissa ja busseissa. Lämpö säädetty täysille.
Vierailija kirjoitti:
Porvoossa on sitten ihan erilaiset kaupat kuin muualla. Kylmälaitteiden takia kaupoissa on tosi viileää, työntekijät ovat kesälläkin pitkähihaisissa ja pitkissä housuissa.
Keksi jotain parempaa.
Ei kai tässä ruokakaupoista puhuttu, vaan kauppakeskuksista. Ja olen samaa mieltä, on liian kuuma. Lopputulos on se että sieltä haluaa mahdollisimman pian pois ja ostokset jää lyhyeen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T. Hoikka 37 v. nainen
Niin no sieltä maaseudulta on helppo huudella kun autolla ajetaan joka paikkaan. Täällä pääkaupunkiseudulla on pakko pukeutua lämpimästi jos liikkuu julkisilla. Jos menee esim. Triplaan ni siellä ei ole mitään kärryjä mitä ottaa. Ne lämmöt on myös niin korkealla, että se ei auta riisua takkia kun neuleessakin on kuuma. Yhdessä kaupassa tuli muuten myyjä vasta
Minulla ei ole edes ajokorttia tai autoa. Maalla kyllä asun. Kauppaan kävelen reilu 2km matkan edestakaisin. Enkä kitise täällä. Että silleen.
Vierailija kirjoitti:
Ap on just sellanen kitisevä keski-ikäinen akka, joka valittaa kaikesta. Yhyy yhyy, mulla on kuuma....😬 Näitä valitettavasti tapaa päivittäin..
Aika pienet on ongelmat.
t. Myyjä
Olet aivan väärällä alalla, jos oikeasti olet myyjä. Sun tehtäväsi olisi palvella asiakasta. Laita firman omistajalle palautetta, jos asiakkaat valittaa liian kuumasta sisäilmasta. Laita sen t-paitasi päälle neule.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Henkilökunnan työskentelymukavuuden takia.
Miksi ihmeessä menet niin raskaissa vaatteissa kauppaan? Minä laitan kauppareissulle kevytvanutakin ja sen alle poolo tai pitkähihainen t-paita. Pipon ja hanskat otan mukaan mutta jätän autoon. Ei mitään ongelmia.
Kaikilla ei ole autoa ja kävely pakkasessa vaatii riittävät varusteet.
Ne varusteet voi edelleenkin riisua ja laittaa siihen ostoskärryyn...
Kärryyn? Harva kiertää vaatekauppoja yms kärryn kanssa, ei ole kovin kätevä siihen touhuun.
Vierailija kirjoitti:
miksei tilaa voltista voi ihan alastomana odotella kuskia.
Ei ne osaa. Vaatteiden voltittaminen on vaikeaa. Ruokakaupoissa onkin sopivan viileää.
Vierailija kirjoitti:
T. Hoikka 37 v. nainen
Lääkäriin mars!
Niin, maalla asuvat eivät varmaan olekaan niin helposti kitiseviä ja valittavia kuin kaupungin uniikit lumihiutaleet.😂
Näin olen toiminutkin lempivaatekauppani suhteen. En mene sinne hikoilemaan. Löytyy onneksi kauppoja, joissa ajatellaan asiakkaan mukavuutta.