Meinaan oikeasti pyörtyä talvella kaupoissa
Niin saatanan kuuma. Miksi kauppakeskuksissa ei voida pitää matalaa lämpötilaa?? Muulloin ollaan niin ympäristötietoista, niin ympäristötietoista, mutta sitten kun on kyse kauppakeskuksesta niin kaikki ympäristövouhotus unohtuu ja patterit hohkaavat valtoimenaan, vaikka ihmiset ovat talvisin takit päällä kaupassa (useimmiten.)
Kommentit (182)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap on just sellanen kitisevä keski-ikäinen akka, joka valittaa kaikesta. Yhyy yhyy, mulla on kuuma....😬 Näitä valitettavasti tapaa päivittäin..
Aika pienet on ongelmat.
t. Myyjä
Olet aivan väärällä alalla, jos oikeasti olet myyjä. Sun tehtäväsi olisi palvella asiakasta. Laita firman omistajalle palautetta, jos asiakkaat valittaa liian kuumasta sisäilmasta. Laita sen t-paitasi päälle neule.
Niin että kaupan myyjille vaan epäinhimilliset työolosuhteet, että arvovaltaisella asiakkaalla ei ole kuuma. Oot kyllä röyhkeä tyyppi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap on just sellanen kitisevä keski-ikäinen akka, joka valittaa kaikesta. Yhyy yhyy, mulla on kuuma....😬 Näitä valitettavasti tapaa päivittäin..
Aika pienet on ongelmat.
t. Myyjä
Olet aivan väärällä alalla, jos oikeasti olet myyjä. Sun tehtäväsi olisi palvella asiakasta. Laita firman omistajalle palautetta, jos asiakkaat valittaa liian kuumasta sisäilmasta. Laita sen t-paitasi päälle neule.
Niin että kaupan myyjille vaan epäinhimilliset työolosuhteet, että arvovaltaisella asiakkaalla ei ole kuuma. Oot kyllä röyhkeä tyyppi.
Siinä ei ole mitään epäinhimillistä että myyjä ei tarkene t-paidassa talvella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika pienet on ongelmat.
t. Myyjä
Myyjä voi sitten olla yksin siellä liikkeessään, kunhan hänellä on mahdollisimman mukava olla, eihän asiakkaita mihinkään tarvita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika pienet on ongelmat.
t. Myyjä
Myyjä voi sitten olla yksin siellä liikkeessään, kunhan hänellä on mahdollisimman mukava olla, eihän asiakkaita mihinkään tarvita.
No ei ainakaan vittumaisia asiakkaita! Siitä voit olla varma.😂
Helpompi tilata vaatteet netistä, kun mennä hikoilemaan vaatekauppoihin. Jos kaupat eivät tajua laskea lämpötiloja, se näkyy asiakaskadossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika pienet on ongelmat.
t. Myyjä
Siinä ei ole mitään epäinhimillistä että myyjä ei tarkene t-paidassa talvella.
Mun mielestä useissa kaupoissa, joissa mä oon käynyt, on kyllä myyjillä ollut pitkähihaiset. Esim hupparit tai ttikoopaidat. Ei täällä päin kyllä t- paitoja oo näkynyt...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap:n kommentteja kun lukee, tulee mieleen, miten noin uusavuton ihminen on selvinnyt edes sinne kauppaan asti.
Kuule minä olen harvinaisen kaukana uusavuttomasta :"""D idiootti.
Ap
Ja älykkyysosamääräsikin on huomattavan korkea. Omasta mielestäsi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap:n kommentteja kun lukee, tulee mieleen, miten noin uusavuton ihminen on selvinnyt edes sinne kauppaan asti.
Kuule minä olen harvinaisen kaukana uusavuttomasta :"""D idiootti.
Ap
Ja älykkyysosamääräsikin on huomattavan korkea. Omasta mielestäsi.
Juu, ap on kyllä älykäs, uniikki lumihiutale🤗
Vierailija kirjoitti:
Saahan sen takin kärryyn jos meinaa paahtua.
KauppaKESKUKSESSA? Prisma on ihan eri asia kuin kauppakeskus
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saahan sen takin kärryyn jos meinaa paahtua.
KauppaKESKUKSESSA? Prisma on ihan eri asia kuin kauppakeskus
No jättää jonnekin lokeroon tai sitoo vyötärölle. Tai helpointa on kun jää kotiin kitisemään ja kirjoittelemaan tänne, miten vaikeeta on käydä kaupoissa.
Olen samaa mieltä, että kaupoissa on liian kuuma. Pakkasilla kun kävelee ulkona, niin pitää olla myös toppahousut ja paksut kengät jalassa. Vaikka takin heittäisi pois, niin on silti liian kuuma.
Vierailija kirjoitti:
Olen samaa mieltä, että kaupoissa on liian kuuma. Pakkasilla kun kävelee ulkona, niin pitää olla myös toppahousut ja paksut kengät jalassa. Vaikka takin heittäisi pois, niin on silti liian kuuma.
Mä en kyllä koskaan talvella kulje toppahousuissa kun kävelen. Että ei kaikki kyllä tarvii...
Minusta on huvittavaa miten paljon villa on esillä vaatetuksessa, mutta käytännössä sitä ei voi käyttää muuta kuin ohuena kerrastona tai pipoissa/hanskoissa kun kaikkialla on niin kuuma.
Myymälöissä voisi aivan hyvin talvisin olla vaikka +16-18c ja työntekijöillä enemmän vaatetta päällä.
"Yhyy tulee kylmä"
Aijaa itse teen vaihtelevasti töitä välillä sisätiloissa ja välillä ulkona. Kesällä voi aivan hyvin olla se +30c ja talvella -30c. Työvaatetus lämpötilan mukaan. Toki joskus työtilanteet vaatii kädet/käsivarret paljaiksi, jopa niillä kovimmilla pakkasilla.
Myymälöiden tehtävä on myydä mahdollisimman paljon ja siten mukauttaa asiointi asiakkaille mahdollisimman mukavaksi. Jos jollekin myyjälle on kynnyskysymys pitää töissä enemmän vaatetta päällä niin varmasti löytyy töihin joku jolle asia ei ole ongelma.
Vierailija kirjoitti:
Henkilökunnan työskentelymukavuuden takia.
Miksi ihmeessä menet niin raskaissa vaatteissa kauppaan? Minä laitan kauppareissulle kevytvanutakin ja sen alle poolo tai pitkähihainen t-paita. Pipon ja hanskat otan mukaan mutta jätän autoon. Ei mitään ongelmia.
Niin kun et sinä ymmärrä etteivät kaikki kulje autolla kauppaan, v*tun tollo.
Vierailija kirjoitti:
Porvoossa on sitten ihan erilaiset kaupat kuin muualla. Kylmälaitteiden takia kaupoissa on tosi viileää, työntekijät ovat kesälläkin pitkähihaisissa ja pitkissä housuissa.
Keksi jotain parempaa.
Ei pidä paikkansa ainakaan Kuninkaanportin kaupoissa kun kesällä siellä paahtuu sisätiloissa niin asiakkaat kuin työntekijätkin koska ilmastointia ei voida pitää päällä. Tukahduttavan kuumaa useammassa kaupassa.
Vierailija kirjoitti:
Ja kesällä jäädytään kaupoissa, kun ei voi laittaa kylmätuotteita ovellisiin kaappeihin ja laatikoihin. Energia on liian halpaa.
Missä takapajulassa on edelleen avoimet kylmätiskit?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en kyllä koskaan talvella kulje toppahousuissa kun kävelen. Että ei kaikki kyllä tarvii...
En mäkään.
Jotkut tykkäävät saunoa autossa (lämmitys täysillä) ja ajaa ilman takkia, pipoja jne, eli kauppaankin mennään sitten ilman päällysvaatetta. Sehän ratkaisisi ongelman, mutten itse vain pysty olemaan niin kuumissa autoissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Henkilökunnan työskentelymukavuuden takia.
Miksi ihmeessä menet niin raskaissa vaatteissa kauppaan? Minä laitan kauppareissulle kevytvanutakin ja sen alle poolo tai pitkähihainen t-paita. Pipon ja hanskat otan mukaan mutta jätän autoon. Ei mitään ongelmia.
Ei ole kaikilla autoa. Kuljetaan julkisella ja pitää pukeutua lämpimästi.
Ja sitten sinunkaltaisen kusisen persnöyhdän takia henkilökunnan pitäisi koko päivä palella siellä töissä?
Tilaa vatipäinen idioottivajakki ostoksesi netistä.
Tuo edellinen kirjoittaja hoitaa kaikki ostokset Prismassa, myös vaate, ei hän ymmärrä mikä on kauppakeskus.