Hyväksyisitkö kumppanilta vastakkaisen sukupuolen kaverit?
Jos tietäisit heillä olleen myös seikstailutaustaa keskenään.
Kommentit (166)
Vierailija kirjoitti:
Minulla on naisille helppo testi, jolla selvittää onko "ystävämies" aidosti pelkkä ystävä.
Laita ystävämiehelle viesti, jossa sanot että olet ajatellut häntä siinä mielessä ja ehdota seksiä. Näet nopeasti totuuden siitä, kuinka platoninen ystävyytenne on miehen puolelta.
M36
No kyllä minäkin sinkkuna saattaisin jotain ystävänaista käydä panemassa, jos hän haluaisi ja jos ei mitään muuta seksiseuraa olisi tarjolla. Mutta ei se välttämättä sitä tarkoita, että oikeasti pitäisin sitä naista seksuaalisesti haluttavana. Se saattaisi olla vain, että paremman puutteessa panisin.
Vierailija kirjoitti:
Tää on biseksuaalille kinkkinen kysymys.
Ei ollenkaan, entinen seksikumppani voi olla mies tai nainen. Entiset seksikumppanit eivät ole enää pelkkiä kavereita sukupuoleen katsomatta.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä hyväksyn. Toisaalta asian voisi kääntää näinkin, että hyväksynkö puolisoltani saman sukupuolen kaverit, edustaahan puolisoni samaa sukupuoltani kuin minä. Vastaan, että kyllä hyväksyn. Tuntuisi iahn älyttömältä, että ei saisi olla ystävinä naisia, koska puolisokin on nainen.
Unohdat sen tärkeän seikan, että kyseessä on entinen seksikumppani. Kyllä saa olla vastakkaisen sukupuolen edustajia kavereina, mutta ei entisiä seksikumppaneita!
Outo kysymys. Tottakai ystäviä voi olla kaikenlaisilla taustoilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla on naisille helppo testi, jolla selvittää onko "ystävämies" aidosti pelkkä ystävä.
Laita ystävämiehelle viesti, jossa sanot että olet ajatellut häntä siinä mielessä ja ehdota seksiä. Näet nopeasti totuuden siitä, kuinka platoninen ystävyytenne on miehen puolelta.
M36
No kyllä minäkin sinkkuna saattaisin jotain ystävänaista käydä panemassa, jos hän haluaisi ja jos ei mitään muuta seksiseuraa olisi tarjolla. Mutta ei se välttämättä sitä tarkoita, että oikeasti pitäisin sitä naista seksuaalisesti haluttavana. Se saattaisi olla vain, että paremman puutteessa panisin.
Niin, eli suhtautumisesi kaverinaisiin ei siis ole puhtaasti platonista ystävyyttä. "Pelkkään ystävyyteen" ei kuulu optio seksiin, jos toinen sitä ehdottaa. Se taas ei liity asiaan mitenkään, olisiko se ystävänainen ihanteesi mukainen vai ei.
Kommenttisi vain vahvistaa sen, että heteromies ei kykene suhtautumaan läheiseen naiseen puhtaasti epäseksuaalisesti, eli "vain ystävänä".
Vierailija kirjoitti:
Pakko kyllä sanoa rehellisesti tähän etten hyväksy vastakkaisen sukupuolen kavereita. Meitä oli iso kaveri porukka. Mä seurustelin omalla taholla ja moni muukin.
Kyllä sitä seksiä vaan oli useastikin näiden kavereiden kanssa, ihan sama oliko suhteessa vai ei. Mullakin oli vuosien säätö yhden naisen kanssa. Aina kun hänellä oli riitaa miehen kanssa mun puhelin soi.
Mä taas soittelin yhdelle vapaalle ns kaverille kun ei saanut tarpeeksi kotona
Varmasti riippuu ystäväpiiristäkin, varmaan jossain wt porukassa saattaa tuollainen meno ollakin. Ehkä se on niin että fiksummissa piireissä liikkuvat eivät niin niitä toisen sukupuolen ystäviä pelkää kun ihmisillä on hieman enemmän itsehillintää, moraalia ja rehellisyyttä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pakko kyllä sanoa rehellisesti tähän etten hyväksy vastakkaisen sukupuolen kavereita. Meitä oli iso kaveri porukka. Mä seurustelin omalla taholla ja moni muukin.
Kyllä sitä seksiä vaan oli useastikin näiden kavereiden kanssa, ihan sama oliko suhteessa vai ei. Mullakin oli vuosien säätö yhden naisen kanssa. Aina kun hänellä oli riitaa miehen kanssa mun puhelin soi.
Varmasti riippuu ystäväpiiristäkin, varmaan jossain wt porukassa saattaa tuollainen meno ollakin. Ehkä se on niin että fiksummissa piireissä liikkuvat eivät niin niitä toisen sukupuolen ystäviä pelkää kun ihmisillä on hieman enemmän itsehillintää, moraalia ja rehellisyyttä.
Tapahtuu kuule paremmissakin piireissä, jatkuvastihan noita saa lukea miten jotkut rikkaat, julkkikset ja jopa kuninkaalliset pettää puolisoitaan ja pitää salarakkaita. Camillakin oli Charlesin "vanha ystävä" aika kauan ennen kuin hänestä tuli nykyinen vaimo.
Joo ei ainakaan hienot tai sivistyneet piirit suojele pettämiseltä ja kaveriin rakastumiselta. On nähty minunkin tuttavapiirissä, jossa kaikki korkeakoulutettuja/akateemisia ja sinällään fiksuja ihmisiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En hyväksy. Niin monet miehet on sanoneet, että naisen kanssa ei voi olla täysin platoninen ystävä, jos on heteromies, että en usko että ne kaikki valehtelee.
Se on lukuisissa kyselytutkimuksissakin todettu, että enemmistö miehistä kokee, että aina herää myös seksuaalisia ajatuksia naista kohtaan, jos tulee tarpeeksi läheiset ja lämpimät välit. Ja viimeistään jos se nainen ehdottaisi seksiä, niin kyllä mies alkaisi ajatella vaikka mitä.
Täysin turhaa ja typerää luoda tahallaan sellaisia tilanteita, joissa on suurempi mahdollisuus sortua pettämään ja rikkomaan oma parisuhde. Miespuolisia ystäviä saa miehellä olla niin paljon kuin haluaa, mutta naisia en ystävinä suvaitse. Ei minullakaan ole miehiä ystävänä, ellei lasketa kaverin puolisoa, jonka kanssa en koskaan vietä aikaa ilman kaveriani.
Jos miehellä herää seksuaalisia tu
Ei pidä paikkaansa. 15v naimisissa ollut mies vastaa. Kyllä mä mietin päivittäin millainen pano työkaveri/ harrastus kaveri tai vaikka kaupan kassa olisi.
Asioissa eteneminen on sitten taas asia erikseen. Mulla on 3 naispuolista kaveria ja kyllä mä olen ajatukselle runkannut usein.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Wt piirissä. Suurin osa akateemisia. +30v porukkaa. Pitkissä suhteissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tietäisitpä vain..
En hyväksy. Vaikka aluksi olisikin viatonta, niin siinä on iso riski että alkaa tunteet kasvaa, kun yhdessä aikaa viettää. Tai jos on ex, niin alkaa vanha suola janottaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tietäisitpä vain..
Niinpä swinger bileissä nähnyt eniten hyvätuloisia menestyviä ihmisiä..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sen päivän näkisi kun aviomieheni polkisi jotain yliajettua, karvaista sammakkoa.
Voisin jopa kuvata tapahtuman täysin ainutlaatuisena myöhemmin muisteltavaksi.
Muista miehistä voisin olla mustasukkainen, jos mustasukkaisuuteen olisin yhtään taipuvainen.
Tehköön mitä huvittaa, en omista häntä, koska hän ei ole omaisuutta.
Taitaa olla sovittu kulissi-liitto.
Taitaa olla aika opetella yhdyssanoja...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla on muutama ystävämies "eri tarkoituksiin". Yhden kanssa käyn silloin tällöin lounaalla ja juhlissakin, yhden kanssa tanssimassa ja joskus teatterissa, yhden kanssa on liikunnallinen yhteinen harrastus, yksi on avulias lumitöissä jne. Kenenkään kanssa ei ole mitään seksuaalisia virityksiä. Kukaan ei ole koskaan edes mitään seksuaalista ehdottanut, arvostan. Aviomieheni tunsi nämä kaikki miehet.
Ja jos ehdottaisit seksiä yhdellekin näistä, hän hyppäisi sänkyyn saman tien. Hyväksikäytät miehiä hyötyäksesi heistä eri tavoin, ja he odottavat jonossa että annat merkin. Vastenmielinen kuvio.
Eivätkä hyppäisi. Olemme niiiiin vanhoja tuttuja, ettei enää yhtään innostuta. Miten hyväksikäytän miestä joka on tuntenut minut 75 vuotta, maksamme omat lounaamme, vaihdamme kuulumiset jne.? Kerropa minulle, kiitos. Kaikki nämä miespuoliset ystäväni ovat ikäryhmässä 75-80. Että sillai sitten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M36
Niin, eli suhtautumisesi kaverinaisiin ei siis ole puhtaasti platonista ystävyyttä. "Pelkkään ystävyyteen" ei kuulu optio seksiin, jos toinen sitä ehdot
Et ymmärtänyt pointtia ensinkään. Se on vähän sama juttu kuin nainen ja kurkku. Jos nainen joskus käyttää paremman puutteessa kurkkua dildona, niin se ei tarkoita, että hän ajattelisi kurkkuja sinänsä jotenkin seksuaalisessa mielessä ja etteivät ne olisi hänelle ruokaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ollenkaan, entinen seksikumppani voi olla mies tai nainen. Entiset seksikumppanit eivät ole enää pelkkiä kavereita sukupuoleen katsomatta.
Mikseivät ole, jos he eivät kiinnosta romanttisessa mielessä tai edes seksuaalisesti? Sellaista kiinnostusta ei ole ehkä alunperinkään ollut, vaikka olisi syystä tai toisesta harrastettu seksiä. Tai vaikka kiinnostusta olisi joskus ollut, se on voinut loppua kokonaan. Eivät kaikki haikaile loppuikäänsä jonkun vanhan ihastuksen perään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikseivät ole, jos he eivät kiinnosta romanttisessa mielessä tai edes seksuaalisesti? Sellaista kiinnostusta ei ole ehkä alunperinkään ollut, vaikka olisi syystä tai toisesta harrastettu seksiä. Tai vaikka kiinnostusta olisi joskus ollut, se on voinut loppua kokonaan. Eivät kaikki haikaile loppuikäänsä jonkun vanhan ihastuksen perään.
Ei tarvi haikailla ihastuksen perään. On miehiä ja naisia ketkä harrastaa seksiä vain nautinnon takia ilman tunteita.
Mä ja mun ex esim tehdään näin. Vaikka mä olen parisuhteessa.
Ei voi muuta sanoa kun kylläpä naiset on mustasukkaisia ja omistushaluisia. Naisilta kuitenkin outäö hyväksyä se että jatkuvasti viestittelee muille miehille ja jatkuvasti hakee muilta miehiltä tykkäyksiä somessa. En yhtään ihmettele että naisia vihataan näin paljon kun syykin on näin ymmärrettävä
Jos miehellä herää seksuaalisia tunteita kaikkia naisia kohtaan, joiden kanssa on läheiset ja lämpimät välit, niin ei siitä miehestä silloin ole parisuhteeseen. Silloinhan puuttuu kokonaan sen tyyppinen aito uskollisuus, jota parisuhde edellyttää.