Hyväksyisitkö kumppanilta vastakkaisen sukupuolen kaverit?
Jos tietäisit heillä olleen myös seikstailutaustaa keskenään.
Kommentit (166)
En hyväksyisi enää mitään paskaa parisuhteessa. Jos haluaa elää kuin simpanssi niin eläkööt laumassa kaltaistensa pettäjien ja selkäänpuukottajien kanssa
Vierailija kirjoitti:
En hyväksyisi enää mitään paskaa parisuhteessa. Jos haluaa elää kuin simpanssi niin eläkööt laumassa kaltaistensa pettäjien ja selkäänpuukottajien kanssa
Mitä tekemistä sillä on pettämisen kanssa, jos on kaveri, jonka kanssa on joskus sekstaillut? Eri asia, jos sen tekee myös parisuhteen aikana.
Mun kumppani. ex on hänen paras kaverinsa nykyään.Ei musta mikään ongelma. Kai ne ois edelleen yhdessä, jos petipuuhat kiinnostaisivat?
En hyväksyisi. Eikä mielestäni tarvitsekaan, koska itsellänikään ei ole tarvetta pitää kaverina ihmistä, jonka kanssa on "sekstailutaustaa". Toisaalta sekin olisi vaihtoehto, että jos selviäisi että miehellä on tuollainen kaveri, voisin ottaa yhteyttä eksääni ja alkaisin lämmittelemään välejämme ja hengaamaan hänen kanssaan. Ihan vaan kaverina tietenkin, miehellä tuskin olisi mitään sitä vastaan :)
Riippuu henkilöistä. Hieman tuo aloitus kuulostaa teinisuhteelta.
Jos tietäisin heillä joskus olleen jotain, en hyväksyisi. Jos sanoo, että on ollut kaveri lapsuudesta asti, eikä ole koskaan ollut mitään, niin ok sitten. Tosin jälkimmäisessäkin on tilanteita, joita on haastavaa hyväksyä.
Esim. yönylireissuja eri sukupuolta olevan kaverin kanssa on vaikea hyväksyä, vaikka sanoisivat, ettei heillä koskaan ole ollut mitään. Se on jotenkin jo epäilyttävää. Mutten kuitenkaan eronnut miehestä, vaikka hän tuollaisellakin reissulla naispuolisen ystävänsä kanssa oli. Mutta kyllä siitä riita saatiin aikaiseksi. Mies väittää, että jos minulla olisi joku miespuolinen lapsuudenystävä, hänelle olisi ok, että menen tuon kaverin kanssa yöksi jonnekin. Helppo sanoa, kun tällaista henkilöä ei ole. Jotenkin en ihan usko, että se oikeasti olisi ok. Pitäisi varmaan sepittää joku tarina, että tällainen lapsuudenkaveri on, ja että menen hänen kanssaan nyt jonnekin mökille tms. Ihan vaan testata, että mikä reaktio sieltä tulee.
Vierailija kirjoitti:
Mun kumppani. ex on hänen paras kaverinsa nykyään.Ei musta mikään ongelma. Kai ne ois edelleen yhdessä, jos petipuuhat kiinnostaisivat?
Jo on taas naisen logiikalla ajateltua, että siihen tarvii parisuhteen, että miestä jonkun kanssa hässiminen kiinnostaa.
Vierailija kirjoitti:
Oletko miettinyt, että voi olla toisinpäin? Että petipuuhat edelleen kiinnostaa, mutta yhdessäelämisestä ei tullut mitään, ja siksi tapaavat vieläkin satunnaisesti?
Pakkohan se olisi. Mitä vain voi koska tahansa tapahtua. Ainoa asia silti johon voin vaikuttaa, on se, miten itse reagoin jos tulisin petetyksi tms. Sillon pitäisi kunnioittaa omia rajoja ja lähteä pois suhteesta. Ketään ei kuitenkaan kotiin kahlitsemalla omakseen saa. N
Netissä niitä kutsutaan videoilla evil personeiks.
Vierailija kirjoitti:
Pakkohan se olisi. Mitä vain voi koska tahansa tapahtua. Ainoa asia silti johon voin vaikuttaa, on se, miten itse reagoin jos tulisin petetyksi tms. Sillon pitäisi kunnioittaa omia rajoja ja lähteä pois suhteesta. Ketään ei kuitenkaan kotiin kahlitsemalla omakseen saa. N
Mikä pakko se olisi? Voit pistää kumppanisi valitsemaan joko sinut tai hässintäkaverinsa.
Vierailija kirjoitti:
En hyväksyisi. Eikä mielestäni tarvitsekaan, koska itsellänikään ei ole tarvetta pitää kaverina ihmistä, jonka kanssa on "sekstailutaustaa". Toisaalta sekin olisi vaihtoehto, että jos selviäisi että miehellä on tuollainen kaveri, voisin ottaa yhteyttä eksääni ja alkaisin lämmittelemään välejämme ja hengaamaan hänen kanssaan. Ihan vaan kaverina tietenkin, miehellä tuskin olisi mitään sitä vastaan :)
Mistä niitä unnukkamiehiä riittää?
Vierailija kirjoitti:
Riippuu henkilöistä. Hieman tuo aloitus kuulostaa teinisuhteelta.
Eli meinaatko, että vain teineillä voi olla vastakkaisen sukupuolen kavereita?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä pakko se olisi? Voit pistää kumppanisi valitsemaan joko sinut tai hässintäkaverinsa.
Koen että tärkeämpää on luottamus. Varmasti pitkässä suhteessa tulee joskus houkutuksia suunnasta jos toisesta. Kyse on siitä, lähteekö niihin mukaan vai ei. Päättääkö pysyä niissä arvoissa, joita parisuhteen ylläpitäminen juuri siinä kyseisessä suhteessa vaatii. Toki tilannetaju olisi ihan jees. Kannattaako miehen/naisen ottaa riskiä mahdollisesta mustasukkaisuudesta pitämällä yhteyttä exään.
Puolisollani on yksi "kaveri" jonka kanssa hänellä on ollut joskus lyhyt suhde. Ovat edelleen tekemisissä, koska on yhteisiä läheisiä ystäviä, joten pakostikin tulee jossain illanistujaisissa ja juhlissa nähtyä. Ei tämä minua ole haitannut, heille tilanne tuntuu olevan aina vähän kiusallinen, veikkaan että enimmäkseen siksi, ettei tämä toinen osapuoli varmastikaan tiedä että minä tiedän ja se näkyy, ettei hän oikein tiedä miten päin olla ja miten paljon voi ottaa kontaktia ja miten jutella ilman että aiheittaa mitään draamaa.
Ehkä, jos kahden kesken viettäisivät aikaa tai pitäisivät yhteyttä enemmän niin asia häiritsisi, mutta kun se nyt on tuollaista ns. porukalla kun nähdään tyyppistä niin en ole kokenut tätä ongelmaksi ja olen tyytyväinen, että puolisoni tästä kertoi ennen kun ensimmäinen tällainen tilanne oli, muuten siitä ilmapiiristä olisi varmaan aistinut, että tässä on jotain outoa ja olisi herättänyt epäilyksiä.
Sekin vaikuttaa ovatko ne panokaverit sinkkuja vai tahoillaan parisuhteessa. Jos parisuhteessa ja varsinkin naimisissa, voisin sietää tilanteen. Sinkkukavereita en sietäisi joten kumppanini pitäisi tehdä valinta minun ja heidän välillä.
Aiemmin ei olisi tullut kyseeseen, mutta nykyinen mieheni on sellainen, jolla on aina ollut paljon naisia ystävinä, hänen kohdallaan voin luottaa, ettei mitään oikeasti tapahdu. Toki ap kysyi miten suhtautuisin, jos heillä olisi ollut suhde aiemmin, silloin tilanne olisi joo eri.
En todellakaan enää.