Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Uskaltaako Temusta tilata?

Vierailija
24.11.2024 |

Vai voivatko varastaa korttitiedot?

Kommentit (102)

Vierailija
41/102 |
24.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole tilannut mutta selailin valikoimaa tylsyyttäni (en vaatteita), yllättäen löytyi samoja tavaroita mitä täältäkin mm. suurten kauppaketjujen valikoimista eli samaa krääsää nelinkertaisella hinnalla.

Vierailija
42/102 |
24.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole tilannut mutta selailin valikoimaa tylsyyttäni (en vaatteita), yllättäen löytyi samoja tavaroita mitä täältäkin mm. suurten kauppaketjujen valikoimista eli samaa krääsää nelinkertaisella hinnalla.

Siis Temusta 4krt halvemmalla, tarkoitin ;D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/102 |
24.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotain olen tilannut mutta en vaatteita, elektroniikkaa enkä leluja. Laatu samaa kuin muussakin kiinatuonnissa.

Vierailija
44/102 |
25.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Parempi ostaa kalliita kiinalaistuotteita kuin halpoja kiinalaistuotteita, tsuhnan logiikka hassua.

Jep. Ihan kuin ne samat tuotteet muuttuisi jotenkin laadukkaammiksi kun lätkäistään isompi hintalappu ja käytetään se tuote suomalaisen kaupan hyllyllä. 

Vierailija
45/102 |
25.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En siitä uskaltamisesta tiedä, mutta en koskaan tilaa mistään kiinalaisesta verkkokaupasta. Lisäksi jos suinkin voin välttää, niin en myöskään osta kivijalkakaupasta tuotetta, jossa lukee made in China. Tuen kotimaista ja vähintäänkin eurooppalaista valmistajaa. Se on meidän kaikkien hyväksi. 

Mutta se joka haluaa/uskaltaa tukea kiinalaista pääomaa ja kaupan herruutta, niin tekee sen. Muiden ostamisia en arvostele, minä toimin omatuntoni mukaan.

Oikein teet. 

Ottakaamme tästä mallia ja jättäkäämme kiinanromut hyllyyn pölyttymään, niin verkkokaupassa kuin kivijalassakin! 

Vierailija
46/102 |
25.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotain pientä olen tilannut. Ihan ok. Viimeksi joulukoristeita. Halpaa on. Mun tilaamiset ei edes ole suomalsten tuotteiden myynnistä pois, kun jos en tilaisi temusta, en ostaisi ollenkaan. 

47/102 |
25.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinan viimeaikaisten tekojen takia en ostaisi sieltä yhtään mitään 

Vierailija
48/102 |
25.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En siitä uskaltamisesta tiedä, mutta en koskaan tilaa mistään kiinalaisesta verkkokaupasta. Lisäksi jos suinkin voin välttää, niin en myöskään osta kivijalkakaupasta tuotetta, jossa lukee made in China. Tuen kotimaista ja vähintäänkin eurooppalaista valmistajaa. Se on meidän kaikkien hyväksi. 

Mutta se joka haluaa/uskaltaa tukea kiinalaista pääomaa ja kaupan herruutta, niin tekee sen. Muiden ostamisia en arvostele, minä toimin omatuntoni mukaan.

Et siis omista esim. tietotekniikkaa tai älypuhelinta? Kerro ihmeessä mitä kotimaisia brändejä ostat kun suurimmaksi osaksi heidänkin tuotteet valmistetaan halpamaissa.

Vierailija
49/102 |
25.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vältä kiinalaisia halpakauppoja. 

Vältä myös Tokmannia, Halpahalleja, Normalia, Rustaa, Puuiloa, Cubusta, H&M, Clas Olsonia, ... (lista on loputon) joissa myydään samaa kiinakrääsää.

Vierailija
50/102 |
25.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et siis omista esim. tietotekniikkaa tai älypuhelinta? Kerro ihmeessä mitä kotimaisia brändejä ostat kun suurimmaksi osaksi heidänkin tuotteet valmistetaan halpamaissa.

Ehhhh... Oletko sokea? Tyhmä? Pekingin trolli? Noita kaikkia saa muulta kuin Kiinasta. Saanut jo kauan aikaa. 

Vierailija
51/102 |
25.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen tilannut Temusta monta kertaa ongelmitta. Vain muutama heikkolaatuinen tuote on osunut kohdalle. Se on selvästi vähemmän kuin suomalaisista kaupoista. Shitflation on täyttä totta Suomessa. Isot ketjut tilaavat halvinta ja huonointa tavaraa eikä sitä mitenkään tutkittu ole. Myrkkyjä on löytynyt hiljattain esim Marimekon, XS-lelujen ja Citymarketin tuotteista. Tukesin vaarallisten tuotteiden listalta löytää lähes kaikki isot ketjut.

Elokuussa ostin kolme pakettia sukkia, kaksi Suomesta ja yhden Temusta. Suomesta ostetut ovat jo roskiskunnossa kun taas Temusta tilatut edelleen kuin uusia. 

Mutta ymmärrätkö, että ne Suomessa myytävät tuotteet siis tutkitaan Tukesin toimesta? Siksi niitä huonoja löytyy. Mutta jos sä tilaat suoraan kiinasta, niin ei niitä tutki kukaan. Käyttöön menee myrkkyineen ja vi

Aivan. Sitäpaitsi jos ne kiinakrääsät niin tappavan vaarallisia olisi, niin kiinalaiset olisi jo kuolleet sukupuuttoin! Enkä minä sitäpaitsi tilaamaani eteisenmattoa ja olkkarin verhoja ole ajatellut syödä. Suurimmaksi osaksi pelottelu on pelkkää propagandaa jotta suomalaiset kalliit tuotteet menisi paremmin kaupaksi.

Vierailija
52/102 |
25.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vältä myös Tokmannia, Halpahalleja, Normalia, Rustaa, Puuiloa, Cubusta, H&M, Clas Olsonia, ... (lista on loputon) joissa myydään samaa kiinakrääsää.

Miksi valehtelet? Esimerkiksi Tokmannilta saa laadukkaita pakistanilaisia tekstiileitä pilkkahintaan.

Vierailija
53/102 |
25.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä ole tullut tilattua. On niin pienet tarpeet, että ihan löytyy täältä lähikaupoistakin mitä olen vailla. Lahjat valmistan pitkälle ihan itse tai ostelen pitkin vuotta ettei tarvitse esimerkiksi joulun alla ihan paljon kertarysäyksellä rahaa käyttää. Ensimmäiset jo löytyy tammialesta.

Vierailija
54/102 |
25.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Parempi ostaa kalliita kiinalaistuotteita kuin halpoja kiinalaistuotteita, tsuhnan logiikka hassua.

Jep. Ihan kuin ne samat tuotteet muuttuisi jotenkin laadukkaammiksi kun lätkäistään isompi hintalappu ja käytetään se tuote suomalaisen kaupan hyllyllä. 

Viisas jättää kiinanromut hyllyyn pölyttymään, niin verkkokaupassa kuin kivijalassakin. Yhdessä voimme kuivattaa kommarien rahavirrat! 

Vierailija
55/102 |
25.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollaan tyytyväisiä oltu Temun tuotteisiin.Ei mitään ongelmia.

Eihän me ruokaa sieltä osteta.

Vierailija
56/102 |
25.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehhhh... Oletko sokea? Tyhmä? Pekingin trolli? Noita kaikkia saa muulta kuin Kiinasta. Saanut jo kauan aikaa. 

Saa toki mutta katso missä osat ja komponentit valmistetaan. No, mitä ne kotimaiset brändit on joita ostat?

Vierailija
57/102 |
25.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi valehtelet? Esimerkiksi Tokmannilta saa laadukkaita pakistanilaisia tekstiileitä pilkkahintaan.

Mitä valehtelua tuossa oli? Kiinakrääsää myydään Tokmannillakin. 

Vierailija
58/102 |
25.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä valehtelua tuossa oli? Kiinakrääsää myydään Tokmannillakin. 

Sitä että niissä on paljon muuallakin tehtyä sopuhintaan. 

Vierailija
59/102 |
25.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin? Kiinasta ne silti on lähtöisin vaikka kuinka kierrätetään jonkun muun maan kautta. Sen kun makselette hyvässä uskossa enemmän. Minä ostan mahdollisimman halvalla kaiken minkä arvioin olevan riittävän laadukasta omiin tarpeisiin.

Vierailija
60/102 |
25.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

fuck yeah