Uskaltaako Temusta tilata?
Kommentit (102)
Vierailija kirjoitti:
En ole koskaan tilannut Temusta, mutta haluaisin. Miulla ei ole luottokorttia. Miten maksu suoritetaan? Klarna ei kuulemma ole luotettava?
Klarnan kanssa ei ole ollut ongelmia 10 vuoteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tilasimme Temusta naurettavan halpaa elektroniikkaa - saimme roskispussin
https://www.mikrobitti.fi/uutiset/tilasimme-temusta-naurettavan-halpaa-…
Onko tarkempaa tietoa itse tuotteista, olivatko asiallisia? Pusseissahan ne Temusta tulevat, joten pakkaukset monesti läjässä. Pääasia on kuitenkin, että tuotteet on ehyitä.
Tässä toisessa jutussa oli siitä tarkemmin:
https://www.mikrobitti.fi/uutiset/tilasimme-temusta-halpaa-elektroniikk…
Hyvin tehty juttu. Osa oli yllättävänkin laadukkaita.
Kiina kaveraa Venäjän kanssa. Sellaista toimintaako sinä haluat kannattaa? Rahoittaa Suomen vihollisia. Maita jotka tulee hyökkäämään todennäköisesti lähitulevaisuudessa Suomeen. En sano etteikö mitään ulkomaista sais ostaa, mutta mieti nyt edes mitä maita kannatat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko tarkempaa tietoa itse tuotteista, olivatko asiallisia? Pusseissahan ne Temusta tulevat, joten pakkaukset monesti läjässä. Pääasia on kuitenkin, että tuotteet on ehyitä.
Maksumuurin takana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Maksumuurin takana.
Niin oli, itse maksoin jutusta.
Mä olen tilannut Temusta nyt noin puoli vuotta. Koskaan ei mitään ongelmia kun itse ymmärtää mitä tilaa. Katso mitat ja värit! En ymmärrä miksi Suomessa itketään; ostovoima on vähentynyt. Kaikilla ei ole ostaa vastaavia tuotteita lähikaupasta saati kalliilla kivijalkakaupoista! Palkat tai tuet ei nouse mutta hinnat kaupoissa kyllä.
Mä olen tilannut mm. 10 euron älykellon, ladattavia lamppuja, keittiötavaraa.
Vierailija kirjoitti:
Kiina kaveraa Venäjän kanssa. Sellaista toimintaako sinä haluat kannattaa? Rahoittaa Suomen vihollisia. Maita jotka tulee hyökkäämään todennäköisesti lähitulevaisuudessa Suomeen. En sano etteikö mitään ulkomaista sais ostaa, mutta mieti nyt edes mitä maita kannatat.
Älä osta Ikeasta, tokmannilta, Maskusta, Puuilosta, Keskiseltä, Kärkkäiseltä, Jyskistä, Normalista...
Vierailija kirjoitti:
Tällä samalla periaatteella eri maista ei voi ottaa ihmisiä Suomeen. Tai ette voi matkustaa Lähi-Itään.
Jos ei ole rahaa ostaa kunnollista niin minä ettei, temu, ikea, h&m ja mitä näitä onkaan..
Vierailija kirjoitti:
Ei kannata, huonoa laatua ja tulevat palkaksi katkomaan tänne johtoja.
Samassa tehtaassa ne on valmistettu kuin sinun merkkivaatteesi ja kodinkoneesi.
Esim. mä tarttin meidän yläkerran rappusiin lampun liiketunnistimella. Ei pidä palaa koko ajan eikä viedä sähköä. Ostin Temusta "valomiekkoja" (näin meillä niitä kutsutaan). Maksoi noin 2 euroa kpl. Ladataan normi puhelimen laturissa usb. Ja voi siis liikutella tai laittaa magneetilla vaikka jääkaapinoveen.
Vastaavat airamit olisi maksanut enkä 10 euroa. En tiedä kun en tutustunut.
Sitten kun sota tulee ja ollaan Venäjän ja Kiinan vallan alla, niin sinäkin pääset tekemään työksesi noita pilipalituotteita alle euron tuntipalkalla. Siis jos on käynyt niin hyvä tuuri, että oot selvinnyt sodasta hengissä. Sekin on sitten kyseenalaista miten pitkään selviät hengissä sen jälkeen, kun uusissa orjatöissä pääset altistumaan samalla kaikille uusille kiinalaisille myrkyille, joita ei ole vielä tutkittu. Ne saattaa tappaa hitaasti tai vaikka parissa viikossa. Kaikenlaisia kuolemantapauksia Kiinassa on tuntunut olevan.
Vierailija kirjoitti:
Olen tilannut Temusta monta kertaa ongelmitta. Vain muutama heikkolaatuinen tuote on osunut kohdalle. Se on selvästi vähemmän kuin suomalaisista kaupoista. Shitflation on täyttä totta Suomessa. Isot ketjut tilaavat halvinta ja huonointa tavaraa eikä sitä mitenkään tutkittu ole. Myrkkyjä on löytynyt hiljattain esim Marimekon, XS-lelujen ja Citymarketin tuotteista. Tukesin vaarallisten tuotteiden listalta löytää lähes kaikki isot ketjut.
Elokuussa ostin kolme pakettia sukkia, kaksi Suomesta ja yhden Temusta. Suomesta ostetut ovat jo roskiskunnossa kun taas Temusta tilatut edelleen kuin uusia.
Lässyn lässyn ja höpölöpö.
Älä nyt ainakaan elektroniikkaa tilaa. Tutulta paloi koko omakotitalo Wishin laturin takia. Mitään iholle tulevaa ei kannata myöskään tilata, myrkyt imeytyy. Esim. vaatteista ja petivaatteista, kun ne on iholla tuntikausia.
Vierailija kirjoitti:
Sitten kun sota tulee ja ollaan Venäjän ja Kiinan vallan alla, niin sinäkin pääset tekemään työksesi noita pilipalituotteita alle euron tuntipalkalla. Siis jos on käynyt niin hyvä tuuri, että oot selvinnyt sodasta hengissä. Sekin on sitten kyseenalaista miten pitkään selviät hengissä sen jälkeen, kun uusissa orjatöissä pääset altistumaan samalla kaikille uusille kiinalaisille myrkyille, joita ei ole vielä tutkittu. Ne saattaa tappaa hitaasti tai vaikka parissa viikossa. Kaikenlaisia kuolemantapauksia Kiinassa on tuntunut olevan.
Sinun pitää pelastaa kiinalaiset ja muut.
Samoja myrkkyjä niissä kiinalaisissa tuotteissa on, jotka on muidenkin kauppojen hyllyillä.
Vierailija kirjoitti:
Älä nyt ainakaan elektroniikkaa tilaa. Tutulta paloi koko omakotitalo Wishin laturin takia. Mitään iholle tulevaa ei kannata myöskään tilata, myrkyt imeytyy. Esim. vaatteista ja petivaatteista, kun ne on iholla tuntikausia.
Vai että myrkyt imeytyy vaatteista😂😂😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikkea ihmiset uskookin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikkea ihmiset uskookin.
Minusta on kummallisempaa olla uskomatta.