Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi ateistit pilkkaavat aina etupäässä maallistunutta luterilaista kristinuskoa?

Vierailija
23.11.2024 |

Eivätkä vaikka keskiaikaa elävää fundamentaali-islamia?

Kommentit (287)

Vierailija
121/287 |
26.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jatkoa:

Ja minä en edusta mitään hölynpölyuskontoa, mutta jos jonkun uskonnon valitsisin, niin ainakaan valitsisi etenkään sairasta, barbaarista, primitiivistä, suvaitsematonta ja äärimmäisen kapeakatseista islamin-uskoa.

Edustat juuri sitä hölynpölyuskontoa.

Vierailija
122/287 |
26.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska:

1. isukkiongelmat. Ovat itse tuon taustaisia ja omia juuria on ikonoklastisinta mätkiä

2. evlut.-kirkko on helppo kohde, koska suuri osa tuon instituution toimijoista on itse Jumalan ja Raamatun kieltäviä pseudo-ateisteja. Alistuvaista ja heikkoa laitosta on helppo nuijia, kun se ei edes itse usko itseensä tai seiso minkään periaatteen takana

3. juutalaisia, muslimeja yms. ei kehdata haukkua samalla tavalla, koska lievimmillään kutsutaan rasistiksi, pahimmillaan lähtee henki

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/287 |
26.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jatkoa:

Ja minä en edusta mitään hölynpölyuskontoa, mutta jos jonkun uskonnon valitsisin, niin ainakaan valitsisi etenkään sairasta, barbaarista, primitiivistä, suvaitsematonta ja äärimmäisen kapeakatseista islamin-uskoa.

Edustat juuri sitä hölynpölyuskontoa.

Eh... Eeeeeen. Vaan juuri äskenhän mainitsin, että en ole uskonnollinen. En edusta mitään uskontoa. Olen agnostikko.

Vierailija
124/287 |
26.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi uskovaiset aina tunkevat uskontoaan muille?

Tunkee aina? Milloin viimeksi on kristillistä uskoa tungettu? Ja, sehän on vain kuvitelmaa, miksi pahastua sellaisesta jos jotkut kuvittelee milloin mitäkin. Jotenkin pimpelipom on sellainen itsekin,  joka tuosta pahastuu.  Islam on sitten eri juttu, voi mennä fyysisemmälle tasolle se.  

Kristittyjen harjoittama psykoterrorismi on myös väkivaltaa, vielä vaarallisempaa, koska se tuhoaa itsenäisen ajattelun ja tekee ihmisistä zombeja.

Vierailija
125/287 |
26.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

lepso piispat toimivat ateisteissa yrittävät näin tehdä itsensä tärkeäksi kirkon piirissä puollustelemalla kirkkoa. poikkeavat raamatun kieltäjät pihalle.

Vierailija
126/287 |
26.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska:

1. isukkiongelmat. Ovat itse tuon taustaisia ja omia juuria on ikonoklastisinta mätkiä

2. evlut.-kirkko on helppo kohde, koska suuri osa tuon instituution toimijoista on itse Jumalan ja Raamatun kieltäviä pseudo-ateisteja. Alistuvaista ja heikkoa laitosta on helppo nuijia, kun se ei edes itse usko itseensä tai seiso minkään periaatteen takana

3. juutalaisia, muslimeja yms. ei kehdata haukkua samalla tavalla, koska lievimmillään kutsutaan rasistiksi, pahimmillaan lähtee henki

juutalaisia, muslimeja yms. ei kehdata haukkua samalla tavalla, koska lievimmillään kutsutaan rasistiksi, pahimmillaan lähtee henki

KOSKA HE EIVÄT PAKOTA OMAA USKONTOA.

Vierailija
127/287 |
26.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenkin islamin-uskoiset ovat uskonnoista se selkein uhka vähintäänkin kaikille meille länsimaalaisille.

Kristityt nyt ovat sellaista harmitonta, nössöä, kilttiä ja yleisesti ihan mukavaa porukkaa. Hyvin suvaitsevaisia ja liberaalejakin.

Vierailija
128/287 |
26.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

juutalaisia, muslimeja yms. ei kehdata haukkua samalla tavalla, koska lievimmillään kutsutaan rasistiksi, pahimmillaan lähtee henki

PAREMPI KUOLLA KUIN TULLA KRISTILLISEKSI ZOMBIKIS.

Vierailija
129/287 |
26.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska:

Niin siis islam-uskoiset nimenomaan käännyttävät globaalisti ihmisiä muslimeiksi väkivallan avulla. Lähi- ja kaukoitä ovat näistä jatkuvista esimerkkeinä.

Vierailija
130/287 |
26.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska:

Kieltämättä vähemmän kuin "ateistit" omaa uskontoaan, mutta kyllä nämäkin ryhmät varsin aktiivisesti käännytystyötä tekevät. Jos muslimit olisivat enemmistö maassamme, sinutkin pakotettaisiin pois ateismi-uskonnostasi islamiin. 

Vierailija
131/287 |
26.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ainakin kritisoin nimenomaan i s l a mia, sillä se on naisia halventava uskonto. He ovat vääräuskoisia

Vierailija
132/287 |
26.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Kristityt eivät muodosta mitään merkittävää kansallista tai kansainvälistä uhkaa."

Kristinusko on uhka koko Suomelle. Jos sitä ei olisi edes miekalla tuotu maailmaan ja Suomeen, olisi täälläkin rauha. Muinaiset pakanalliset uskonnot olivat paljon järkevämpiä.

Mitä ihmettä sä selität? Täällä olisi parempi olla jos i s l a min uskoisia ei olisi täällä, is lam aiheuttaa ongelmia

Vierailija
133/287 |
26.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska:

Tämä oli hyvä tiivistelmä. Juuri näin se on.

Suurin osa ateisteista on köyhistä vasemmistoperheistä lähtöisin ja ovat saaneet päähänsä, että lapsuutensa kärsimykset ovat kristittyjen syytä.

Lähes kaikki luterilaiset Suomessa ovat tapauskovaisia ja henkilökunta leipäpappeja. Sanoissa uskotaan, mutta oikeasti se on vähän niin ja näin, palkkapussi kiinnostaa eniten. Niin kauan kuin oma palkka juoksee ei olle kiinnostuneita kirkon asemasta tai siihen kohdistuvasta hyökkäyksistä.

Jos erehdyt pilkkaamaan muita uskontokuntia, niin vastaus on välitön tiedotusvälineissä ja joidenkin kohdalla voi tulla mellakoita ja mielenosoituksia.

Vierailija
134/287 |
26.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska:

En oo koskaan elämässäni nähnyt kenenkään pakottavan omaa uskontoaan. Tai itse asiassa joo, jotkut ä h lä mit yrittävät kovasti saada naisia kääntymään is l a miin

Vierailija
135/287 |
26.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Kaivamalla kaivaen löysit jonkun pienen marginaalikristittyfundamentalistiryhmän, jonka määrän voi laskea olevan ehkä sadoissa, korkeintaan tuhansissa."

Lyhytkin tutkimus maailmanhistoriasta osoittaa, että kristillinen risti on  aiheuttanut tuskaa, kärsimystä, kuolemaa ja kulttuurista kansanmurhaa miljoonille viattomille ihmisille ja kulttuureille eri puolilla maapalloa.

Mutta ennen kuin annamme Haagin sotarikostuomioistuimen tuomita hakaristin ja haudata sen vihatun natsin rinnalle, meidän olisi muistutettava maailmaa siitä, että yksi toinen symboli on tuonut kuolemaa, tuhoa ja täydellistä inhimillistä hulluutta tähän maailmaan yhä uudelleen ja uudelleen vuosisatojen kuluessa - risti. Kyllä, risti, kristinuskon pyhistä pyhin symboli.

Kun piiritetty Beziersin kaupunki kaatui, sotilaat kysyivät tiettävästi paavin neuvonantajalta, miten he voisivat erottaa uskovaiset ja vääräuskoiset vangittujen joukosta.

Hän käski: "Tappakaa heidät kaikki. Jumala tunnistaa omansa." Lähes 20 000 teurastettiin - monet ensin sokeutettiin, silvottiin, raahattiin hevosten perässä tai käytettiin maalitauluna.

Tutustu sitten ristiretkiin ja kertomuksiin viattomista ihmisistä, jotka surmattiin ristiretkien aikana Lähi-idässä vuosina 1095-1272.

Siis sä ihan vakavissas esität mielestäsi painavia väitteitä, ja selität jostain vuosisatoja vanhoista tapahtumista? 

-eri 

Vierailija
136/287 |
26.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Kaivamalla kaivaen löysit jonkun pienen marginaalikristittyfundamentalistiryhmän, jonka määrän voi laskea olevan ehkä sadoissa, korkeintaan tuhansissa."

Kuten Clairvaux'n pyhä Bernard julisti käynnistäessään toisen ristiretken vuonna 1147: "Kristitty iloitsee pakanan kuolemasta, koska siten Kristus itse kirkastuu."

Mitä kidutususkonnon historia opettaa meille? Että se on kaikkialla lietsonut suvaitsemattomuuden liekkejä, levittänut tasangoille ruumiita, juottanut maan vereen, polttanut kaupunkeja, tuhonnut kansakuntia, mutta ei ole koskaan tehnyt ihmisistä parempia, vain huonompia.

Muodostaako jokin kristitty ryhmä uhan Suomelle? Ei.

Muodostaako jokin kristitty ryhmä uhan Euroopalle? Ei.

Muodostaako jokin kristitty ryhmä uhan länsimaalaisille arvoille? Ei.

Mitä ihmettä sinä siis oikein horiset????

Se mitä o

Tämä. Juuri näin!

Vierailija
137/287 |
26.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska:

En oo koskaan elämässäni nähnyt kenenkään pakottavan omaa uskontoaan. Tai itse asiassa joo, j

Etkö ole koskaan ollut kristityssä kaste tilaisuudessa? Vai kuvittelitko että se vastasyntynyt on itse valinnut liittyä kirkkoon?

Vierailija
138/287 |
26.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska:

En oo koskaan elämässäni nähnyt kenenkään

Ja mitä helvetin väliä sillä on?? Lapsi voi erota kirkosta vaikka itse kun täyttää 18-vuotta. Niin minäkin tein säästääkseni kirkollisveroissa.

Sen sijaan islamin uskosta eroaminen voi usein olla kuolemantuomio.

Vierailija
139/287 |
26.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

ateistit ei pilkkaa muiden uskontoja ja uskoa. ei vain itse hyväksy niitä, koska ateisti elää ilman uskontoa

Vierailija
140/287 |
26.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, aivan hölynpölyä edes verrata väkivaltaista islamin-uskoa rauhalliseen kristinuskoon. Aivan eri planeetalta.

Montako kristinuskon terroritekoa tunnistat viimeisen 100 vuoden ajalta?

Entä montako islamin-uskon terroritekoa tunnistat viimeisen 100 vuoden ajalta?

Niin. Siinäpä teille mietittävää.

T. Agnostikko

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi kolme