Naiseus - en jaksa
Täysin lohdutonta on elämä pmdd:n kanssa. Reilu kaksi viikkoa kuukaudesta on liian vaikeaa. Lisäksi kivut ja viikon vuoto. Ahdistusta, raivoa, katkeruutta. Kaikki apu kokeiltu, haitat liian suuria koska herkkä keinohormoneille myös. Muutenkin raivostuttaa "tasa-arvo", kuinka paljon naiseus maksaa gynekologikäynteineen, rintaliiveineen, kk-suojineen, kipulääkkeinen, vuodon hillitsemislääkkeineen jne. Enkä edes nyt puhu synnyttämisestä.
Tuntuu, että ketään ei kiinnosta. Aihe on tabu. Olen niin vihainen että haluaisin luovuttaa.
Kommentit (167)
Vierailija kirjoitti:
Nää vastaukset vaan vahvistaa haluani kuolla. En ole narsisti, olen loppu.
Ap
Elämää ei voi pidentää, mutta sitä voi aina lyhentää.
Ota kipulääke, kierukka, e-pillerit tai sitten vaan kestä vaivasi. Helppoa ja yksinkertaista. Mutta toki valittamisella saa huomiota, ja sitähän sinä haluat vain.
Mikään muu noista ei ole pakollinen kuin kuukautissuojat ja niitäkään ei ole pakko koko ajan ostaa, kun käyttää kuppia tai kestositeitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän miehet ostaa kortsuja, erektiolääkkeitä, liukkareita hiekkapimppinaisia varten jne. Ja joutuu käymään myös alapään takia urologilla jne. Turhaa itkua taas. Ota e-pillerit tai sitten kestä kipusi. Tai vaikka päätä päiväsi jos on niin ikävää. Jollain voi olla syöpä, joten menkkakivuista turha itkeä.
Mitä varten miehet jatkuvasti urologilla käyvät?Oma puoliso ei ole käynyt koskaan ja on +50v.
Itse olen käynyt muutaman kerran urologilla tutkimuksissa. Useammin olen kuitenkin joutunut käymään gynellä.
Minä en ole käynyt kertaakan gynellä ja olen 40v. Myöskään ystävistäni ei ole kukaan käynyt gynellä (paitsi yksi). Joten miksi terveen naisen pitäisi rampata gynellä? Sairaat sairaaloissa juoksevat.
Minä kävin jo 20 v.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Marttyyrius on yksi narsismin piirre.
Ja empatiakyvyttömyys on yksi sadismin piirre. Musta tuntuu etten jaksa elää näiden oireiden kanssa koska apua ei ole. Miksi se herättää sussa agressiivisen puolustusreaktion?
Piilonarsisti esittää uhria ja nauttii siitä. Piilonarsisti on toisaalla myötäilevä heittopussi, mutta toisaalla hän voi olla myrkyllinen ja muille todella ikävä. Jokainen, joka syyttää omista ongelmistaan aina muita, on jonkin sortin narsisti.
Ja ihmiset pyrkivät löytämään oman itsensä ulkopuolisen syyn negatiivisille asioille, ja hormoneita on helppo syyttää.
Vierailija kirjoitti:
Ota kipulääke, kierukka, e-pillerit tai sitten vaan kestä vaivasi. Helppoa ja yksinkertaista. Mutta toki valittamisella saa huomiota, ja sitähän sinä haluat vain.
Ja mene terapiaan.
Kohdunpoistoakaan ei saa, koska joku kasvoton mies tulevaisuudessa voisi haluta kehollasi lapsen, sinun mielipiteesi ei vaikuta.
Kestositeet? Vielä suurempi yökötys sitä kohtaan. Oletko joku ekohippi? Ne vasta haisee.
Olen miehenä lopettanut monen naisen tapailun siitä syystä, että käyttävät siteitä. Tamponinaiset on hygieenisempiä.
Harmi ettei meille naisille enää ole anonyymia keskustelupalstaa, jota nämä ulinalaudalta tulevat katkeromiehet eivät olisi pilanneet. Kommenteista huomaa, etteivät tiedä naisena olemisesta mitään ja vihaavat naisia ja sitä ettei maailma pyöri heidän napansa ympärillä.
Liity ap Facebookin pmdd ryhmään. Siellä ymmärretään kyllä, ja saat tukea.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis käyttääkö joku siteitä, hyi hitto. Itse olen käyttänyt tampooneita aina. Siteidenkäyttäjät kyllä tunnistaa kerran kuussa hajusta. Verinen rätti alapäätä vasten, yök.
Pakko sanoa, että näin naisena muutama ystävä ärsyttää tosi paljon. Haistaa kyllä ystävistä, milloin menkat. Tampooni ei haise, koska sisällä.
No vähän häiriintynyt pitää olla, jos haistelee toisten hajuja. Haistat varmaan seksinkin?
Minä en enää voi tamponia tai kuukuppia laskeuman vuoksi käyttää, se painaa ilkeästi kokoajan, ja kuukautiset on tosi runsaat.
Ei sun auta kuin haistella vain sitten, mua ei kiinnosta pätkääkään.
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti lahtaa wokefeministinaiset.
Olet sairas tuon pakkomielteisyytesi kanssa. Joka ikiseen ketjuun tulet horisemaan wokefeminismistä. Lahtaamista vielä toivot. Kuuluisit lukkojen taakse. Ilman kuukautisiakin olet vaaraksi muille.
AP:lle voimia.
Vierailija kirjoitti:
Kestositeet? Vielä suurempi yökötys sitä kohtaan. Oletko joku ekohippi? Ne vasta haisee.
Ne ei haise. Kertakäyttösiteiden kemikaalit aiheuttaa sen kummallisen hajun.
Maria nordinin meditaatiolla ovat kuulemma jotkut päässet eroon kuukautiskivuistaan. Yleensä ongelmat pahenevat, mitä enemmän niille antaa huomiota. Itse en suostu enää mihinkään lääketeolliseen sukuelimiini liittyvään tiomintaan, kun on oppinut miten misogynististä ja haitallista se on. E-pillerit voidaan jatkossa syöttää miehille
Vierailija kirjoitti:
Siis käyttääkö joku siteitä, hyi hitto. Itse olen käyttänyt tampooneita aina. Siteidenkäyttäjät kyllä tunnistaa kerran kuussa hajusta. Verinen rätti alapäätä vasten, yök.
Äitis oli yök, kun sinua teki🤭
Minulta poistettiin endometrioosin vuoksi kohtu 40-vuotiaana, elämä parani.
Olisiko mahdollinen vaihtoehto sinulle?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Marttyyrius on yksi narsismin piirre.
Ja empatiakyvyttömyys on yksi sadismin piirre. Musta tuntuu etten jaksa elää näiden oireiden kanssa koska apua ei ole. Miksi se herättää sussa agressiivisen puolustusreaktion?
Piilonarsisti esittää uhria ja nauttii siitä. Piilonarsisti on toisaalla myötäilevä heittopussi, mutta toisaalla hän voi olla myrkyllinen ja muille todella ikävä. Jokainen, joka syyttää omista ongelmistaan aina muita, on jonkin sortin narsisti.
Ja ihmiset pyrkivät löytämään oman itsensä ulkopuolisen syyn negatiivisille asioille, ja hormoneita on helppo syyttää.
Et selkeästi tiedä mikä on PMDD. Noh, aina Suomesta on löytynyt kaltaisiasi henkilöitä jotka vähettelevät muita, masennus paranee ottamalla itseään niskasta kiinni, syöpä hyvällä uskolla, murtunut jalka ei voi olla kipeä ja muutenkin kaikki on aina oma vika ja muilla on aina paremmin/pahemmin, joten et saa ikinä valittaa tai kehua mistään. Tällainen käytös kertoo oikeasti vain siitä, että sinua on vähätelty lapsena, hätääsi ei ole kohdattu ja nyt pyrit pääsemään pahasta olostasi eroon vähättelemällä muita, etkä ymmärrä ettei se toimi.