Mikä on suurin ongelmasi? Muut yrittävät ratkoa?
Kommentit (25)
Olen av-mamma. Sinkku. Miehet välttelee, mutta tekisi mieli :(
Vierailija kirjoitti:
Nuoriin miehiin kohdistuva miesviha naisilta.
Matkustelu.
Esim. japanilaiset naiset ovat mukavia ja ystävällisiä. Ulkomaalaiset naiset ei ole miesvihaajia. M28
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kannabiksen laittomuus on suuri ongelma. Siihen auttaisi niin yksinkertainen asia kuin laillistaminen.
V#tun narkki! Kuole pois!
Hei höppänä kannabista ei narkata sitä nautitaan. Eikä kannabiksen käyttöön ole kuollut yhtään ihmistä. Vähiten haitallinen päihde.
Läheisen suhde alkoholistiin. Ei suostu jättämään holistia. Helppo sanoa että ei kuulu minulle, mutta miten olla välittämättä. Olen sanonut nätisti, olen sanonut rumasti.
Läheinen on myös hamstraaja. Haittaa vakavasti elämää kun ei mahdu edes tuolille istumaan.
Mulla sama ongelma. Töissä kyllä esittelen itseni uusille kollegoille ja se on siinä,muuta ei tartte välttämättä sanoa,mut en millään uskalla lähestyä uusia naapureita. Mitä mä sanon kun vaan oman nimeni? Öö ja jos mä lähestyn mun pitäs keksiä muutakin sanottavaa. Nimetkään mulla ei jää mieleen, et kehtaanko kysyä naapurin nimeä,en mä sitä enää 5min päästä kuiten muista. Pienehkö omakotitalo alue ja he muuttivat ihan viereen.