Mikä on suurin ongelmasi? Muut yrittävät ratkoa?
Kommentit (42)
Olen av-mamma. Sinkku. Miehet välttelee, mutta tekisi mieli :(
Vierailija kirjoitti:
Nuoriin miehiin kohdistuva miesviha naisilta.
Matkustelu.
Esim. japanilaiset naiset ovat mukavia ja ystävällisiä. Ulkomaalaiset naiset ei ole miesvihaajia. M28
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kannabiksen laittomuus on suuri ongelma. Siihen auttaisi niin yksinkertainen asia kuin laillistaminen.
V#tun narkki! Kuole pois!
Hei höppänä kannabista ei narkata sitä nautitaan. Eikä kannabiksen käyttöön ole kuollut yhtään ihmistä. Vähiten haitallinen päihde.
Läheisen suhde alkoholistiin. Ei suostu jättämään holistia. Helppo sanoa että ei kuulu minulle, mutta miten olla välittämättä. Olen sanonut nätisti, olen sanonut rumasti.
Läheinen on myös hamstraaja. Haittaa vakavasti elämää kun ei mahdu edes tuolille istumaan.
Miehen tytär aiheuttaa huolta alkoholinkäytöllään ja sekoilullaan. En jaksaisi asua samassa taloudessa enää, jatkuvaa huolta ja murhetta.
Vierailija kirjoitti:
Miehen tytär aiheuttaa huolta alkoholinkäytöllään ja sekoilullaan. En jaksaisi asua samassa taloudessa enää, jatkuvaa huolta ja murhetta.
Alkoholistit pihalle ja välit poikki.
Tykkään työstäni, mutta vihaan sitä, että se päätyy jatkuvasti julkisuuteen ruodittavaksi. Enkä saa sanoa julkisesti mitä ajattelen, vaan pitää hymistellä ja siloitella. Tosi raskas puoli työssä. Mikäs tähän avuksi?
Haluan pois oravanpyörästä. Teen töitä että on varaa maksaa vuokraa, että voi asua sillä paikkakunnalla missä tekee töitä.
Vierailija kirjoitti:
Miten päästä eroon 5 vuoden p-toimista?
P-toimet estävät töihin menemisen, joka olisi yksi ratkaisu päästä elämässä eteenpäin
eikö se ole vain hyvä asia että p toimii?
Mihin voi muuttaa Tampereelta / Tampereella, jos haluaisi? Ei isompaan, vaan vettä, harjua ja kuusimaisemia. Tai ulkomaat. Köyhä. Keskussairaala ja kaupat ei liian kaukana. No niin, siinäs huomaat ettei ole helppo.
Sen gang stalkingin pääpomot? Suunnittelijat ja toteuttajat ulkomailta ja kotimaassa? Kerä me on?
Asun kaksikerroksisessa rivarissa, jossa on paljon hyviä puolia. Iso piha, hyvä pohjraaratkaisu, korkea katto, n 5m, valoisa, päätyhuoneisto. Lyhyehkö 10 km pyöräilymatka töihin. On kuitenkin alkanut tulla nivelrikkoa, joten portaat eivät ole niin helpot enää, ja piha ei ole ihan ideaali. Piha on kadulle päin, vaikkakin hiljaiselle. Pidän hiljaisuudesta ja luonnosta, ja vaikka alue on hiljainen, se on enemmän puutarhakaupunginosa kuin luonnon keskellä. Mietin, muuttaisinko, ja muuttaisinko kerrostaloon vai yksitasoiseen omakotitaloon. Ja muuttaisinko vanhalle alueelle pk-seudulla, vai uudelle ja kehittyvälle alueelle (mahdollisuus muuttaa jopa aivan uuteen asuntoon.) Kiitos jo etukäteen asiallisista vastauksista.
Vierailija kirjoitti:
Sen gang stalkingin pääpomot? Suunnittelijat ja toteuttajat ulkomailta ja kotimaassa? Kerä me on?
Siis: Ketä ne on
Autocorrect !
Vierailija kirjoitti:
Olen av-mamma. Sinkku. Miehet välttelee, mutta tekisi mieli :(
Palkkkaa gigolo.
Vierailija kirjoitti:
Haluan pois oravanpyörästä. Teen töitä että on varaa maksaa vuokraa, että voi asua sillä paikkakunnalla missä tekee töitä.
Hyppää pois oravanpyörästä. Esimerkiksi Kaakkois-Aasiassa asuu tosi edullisesti.
Tai vuokraa asunto muuttotappiokunnasta, se on halpaa.
Vierailija kirjoitti:
Työttömyys! Mun kaikki ongelmat ratkeaisivat, jos pääsisin töihin ja saisin palkkaa.
Pystyisitkö hakemaan töitä ulkomailta, esimerkiksi Ruotsista? Tai Norjasta?
Vierailija kirjoitti:
Tykkään työstäni, mutta vihaan sitä, että se päätyy jatkuvasti julkisuuteen ruodittavaksi. Enkä saa sanoa julkisesti mitä ajattelen, vaan pitää hymistellä ja siloitella. Tosi raskas puoli työssä. Mikäs tähän avuksi?
Miksi et voi sanoa rehellisesti? Jos se on totuus, se on totuus.
Vierailija kirjoitti:
En osaa pitää puoliani enkä tiedä miten sellaista voi opetella. Jos työkaveri on ilkeä ja puhuu paskaa selän takana, mustamaalaa niin miten sellaiselle voi laittaa kampoihin?
Voitko keskustella asiasta HR:n kanssa ja saada heidät puuttumaan asiaan?
Ikivanha sukulainen, joka ei pärjää yksin ja on vaativa.
Mulla sama ongelma. Töissä kyllä esittelen itseni uusille kollegoille ja se on siinä,muuta ei tartte välttämättä sanoa,mut en millään uskalla lähestyä uusia naapureita. Mitä mä sanon kun vaan oman nimeni? Öö ja jos mä lähestyn mun pitäs keksiä muutakin sanottavaa. Nimetkään mulla ei jää mieleen, et kehtaanko kysyä naapurin nimeä,en mä sitä enää 5min päästä kuiten muista. Pienehkö omakotitalo alue ja he muuttivat ihan viereen.