Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies haluaa, että vastaan heti hänen viesteihinsä, mutta itse voi olla viestimättä päiviä

Vierailija
23.11.2024 |

Ex-mielelläni oli jo parisuhteen aikana pahoja haasteita kommunikoinnissa. Mutta eron jälkeen ne vain pahenivat. Yritämme saada sovittua lasten tapaamisia ja hän ehdottaa aina tapaaminen tai max kaksi kerrallaan aikoja, jotka hänen menoihinsa sattuu sopimaan kun taas itse yritän saada lapsille säännölliset tapaamiset joka toinen vkonl. Esim. nyt mies ehdotti 3 päivää sitten seuraavaa tapaamisajankohtaa ja kun se ei minulle sopinut (ei ollut se joka toinen vkonl vaan pidemmälle edellisestä tapaamisesta ja arkena), niin hän ei jatkanut asiasta sopimista, vaan lopetti viestinnän. On todella kurjaa, kun en voi koskaan kertoa lapsille, milloin seuraavan kerran näkevät isäänsä.

Itse vastasin miehen ehdotukseen tunnin päästä viestin lähettämisestä, mutta nyt mietin miten tuollaisen ihmisen kanssa voi toimia kun hän sitten jättää päiviksi vastaamatta minun vastaehdotukseeni. Että seuraavan kerran kun hän jotain ehdottaa, onko minulla vastaava oikeus olla monta päivää vastaamatta.. Joskus parisuhteen aikana tein sitä, että yritin kommunikoida hänen tavallaan ja siitäkös hän raivostui kuinka törkeä olin kun en heti vastannut hänen viesteihinsä.

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
23.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko, että kukaan täällä voi kommenteillaan auttaa tilannettasi. Kuulostaa hankaltalta, mutta exäsi käytöksen voi muuttaa vain hän itse. Menkää lastenvalvojan luo sopimaan lapsille säännölliset tapaamiset, jotta heidän ei tarvitse kärsiä kommunikointivaikeuksistanne. Sitten sitoudutte sovittuihin tapaamisiin ja sovittelette omat menot sen mukaan, ovatko lapset luonasi vai toisen vanhemman luona. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan neljä