Miten voi energeettinen kenttäsi?
Toivottavasti hyvin , myös chakrat ja meridiaanit.
Kommentit (14)
Vierailija kirjoitti:
Mikä?
Nyt oli meneillään kovin energeettiset purkaukset helmikuun lopussa, oletko saanut nukuttua vai piehtaroinut hereillä?
Oman kenttäsi pimeys voi lisääntyä kun valo voittaa vuodenkierron pimeyden. Raha ei ole merkityksellinen, se on suurin vääristy.ä energoakentässä, kehittyä irti rahan vallasta.
Juu, juu, kyllä, kyllä, niin, niin, aivan, aivan.
Minulla solar plexus tuli navan yläpuolella tennispalloksi. Kirurgi piilotti sen ja pani nahan alla titaaniläpän. Siellä nyt on ja pysyy , ei pääse pahat energiat.
Hyvin, kun opettelin Reikiä ja aloin ostamaan muita energeettisiä sintonisaatioita alan ammattilaisilta.
jatkoa edelliseen, sintonisaatioita(eng. attunements) löytää esim etsy.com:ista
Suosittelen!
Ihan hyvin voi. En tosin voi mitata kentän sijaintia tai nopeutta tarkasti. Jomman kumman voin mutta en molempia.
No mistä nämä kentät ja aurat väreineen + kokoineen maallikko näkisi? Nyt mulla on kyllä melkoinen alavire, melankolia, toivottomuus. Lasteni takia yritän olla reippaampi kuin olen, vaikka sisäisesti karjun apua.
Vierailija kirjoitti:
No mistä nämä kentät ja aurat väreineen + kokoineen maallikko näkisi? Nyt mulla on kyllä melkoinen alavire, melankolia, toivottomuus. Lasteni takia yritän olla reippaampi kuin olen, vaikka sisäisesti karjun apua.
Hyvin harvat niitä näkevät, eikä näkeminen ole se pointti. Ennemmin energiakehoa tai esim reikienergiaa tuntee, ihan kehollisella tavalla.
Ihan kivasti Solar plexuksessa on vähän tunkkainen olo, mutta eiköhän se helpota huomiseen mennessä.