Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ideaoita mistä köyhä saisi luotua hyvän joulumielen vähällä?

Vierailija
22.11.2024 |

En kerjää sääliä enkä lahjoja missään facen ryhmissä. Mieli ollut matala jo pitkään, joten saisinko vinkkejä mistä saisin ilmaista piristystä jouluun? Tekemistä mitä nyt vaan keksitte. Tontut kurkkii ikkunoista joten pidetään keskustelu asiallisena.

Kommentit (62)

Vierailija
61/62 |
23.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin paikkakunnan SPR:n kirpparilla ja siellä oli oikein koottu erilaista jouluun liittyvää hyvää tavaraa yhteen paikkaan ja jo muutamalla eurolla sieltä kyllä löytyisi yhtä jos toista millä saada kotiin joulutunnelmaa. Jouluruokiakin voi valmistaa halvalla jos vähän muuntelee sitä mikä on perinteistä, uunissa voi esimerkiksi paahtaa juureksia sen sijaan, että tekee kermalla ja voilla höystettyjä laatikoita tai ostaa niitä valmiina kaupan hyllystä ja joulukinkun sijasta voi uuniin laittaa jotain vähän edullisempaa lihaa tai vaikka kanaa ja pieneen talouteen riittäisi usein leikkelehyllystä kinkkupakettikin. Joululeivänkin voi leipoa itse, tulee halvemnaksi kuin kaupasta ostettu samoin kuin muutkin joululeivonnaiset, itse leivon usein jouluaattoaamuna joulupullaa rusinoilla tai ilman.

Vierailija
62/62 |
23.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

kävelylenkki lumisessa maisemassa on ihan ok kunhan vaan on liukaskeli kengät. moni kuvaa lumimaisemia maiseman takia. kun on puut kauniita lumesta.

netissä on ilmeisesti ilmaissivuja joissa löytyy kuvia esim.talvisista jutuista ja varmaan voi itse tulostaa niitä paperille. kopio kirjastossa taidekirjoista talvisia maalauksia kopiokoneella, niin saat seinälle talvisia kuvia.vanhoissa kalentereissa on usein talvisia kuvia, joista voi keksiä askarteluun materiaalia.vintage christmas haulla voit löytää vinkkejä kotiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla