IL: Yhteiskunta teki miehistä vihollisia: Nyt kärsimme seurauksista
Kun sanon, että vihaan naisia, niin en vihaa jokaista yksittäistä naista. Vihaan naiseutta sosiaalisena ja kulttuurisena ilmiönä. Vihaan sitä, miten naisille uskotellaan, että he voivat saada valtaa ja hyötyä muiden alistamisesta, vaikka todellisuudessa valta ei koskaan jakaudu kaikille naisille.
Tämä järkyttävä vihapaatos on oikeasti suomalaisen aktivistin ja podcasterin julkaisemaa tekstiä yhdellä pienellä erolla.Tekstin alkuperäisessä versiossa vihataan miehiä, ei naisia.
---
Mitä enemmän miehiä syyllistetään, vähätellään ja maalataan vaarallisiksi pelkän sukupuolensa vuoksi, sitä todennäköisemmin syntyy vastareaktio ja harvemmin tuo reaktio on sivistynyt keskustelu tasa-arvosta tai yhdenvertaisuudesta.
---
Kuinka monen miehen pitää kuulla olevansa toksinen, väkivaltainen, etuoikeutettu, iljettävä setämies, uhka tai huonompi sukupuoli ennen kuin he alkavat käyttäytyä sen mukaisesti?
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/84a8a239-8de1-40c3-a943-8f4832a4102c
Kommentit (502)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä miesviha on levinnyt nopeasti. Sellainen ennakkoluuloisuus ja ignooraaminen.
En pidä itseäni pahimpana suohirviönä ulkonäöltäni mutta lenkkeilessä yksi jos toinen nainen on satunnaisesti alkanut vaihtaa kadun puolta illalla liikkuessa sporttivaatteissa.
Kyse on varovaisuudesta, ei vihasta.
Rassismissakin on kyse vain maahanmuuttovarovaisuudesta juu-u näin on kyllä...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ne seuraukset vielä näy, mutta annas olla kun venäläiset hyökkää. Miehiltä on viety kaikki motivaatio puolustaa globalistien uusliberaalia läävää jossa karkeloi feminasset kultamunineen.
Minä en tee sellaisella miehellä mitään, jolle ei riitä itsenäinen maa syyksi puolustukseen.
Mies kuolee jotta nainen voi jatkaa miesten vihaamista itsenäisessä maassa.
Minä en tee sellaisen naisen eteen mitään.
Ei sinun olekaan tarkoitus tehdä mitään jonkun yksittäisen naisen takia. Maata puolustetaan jotta oma kansa voi omassa maassaan elää haluamallaan tavalla. Mukaanlukien ne kansalaiset joista et pidä ja jotka eivät pidä sinusta.
Vierailija kirjoitti:
Viime aikoina on puhuttu paljon naisten ja miesten eriytyneistä maailmankuvista. Naisista tulee entistä progressiivisempia, miehistä entistä konservatiivisempia.
Suomessa erityisesti yliopistokoulutettujen nuorten naisten arvot ovat vasemmistolaistuneet, kun taas miesten arvot ovat pysyneet ennallaan.
Yhdysvaltain presidentinvaaleissa Donald Trumpia äänesti useampi nuori mies kuin ketään republikaaniehdokasta koskaan aikaisemmin. Nyt Trumpin voitosta järkyttynyt vasemmisto yrittää pohtia, missä mentiin harhaan ja pakenee kollektiivina entisestä Twitteristä Blueskyn turvalliseen tilaan.
Hiljattain lueskelin Helsingin yliopiston teologisen tiedekunnan julkaisua Kyyhkynen.
Kyseinen julkaisu ei voisi olla kauempana teologiasta.
Eräs pastoriksi opiskeleva feministiksi tunnustautuva nainen kertoi eräässä jutussa runsaasta sukupuolielämästään ja psykedeelien käytöstään ja toisessa jutussa taasen miespuolinen pastoriopiskeluja kertoi omasta muunsukupuolisuudestaan.
Ehkäpä teologisen sijaan kyseisille herroille ja rouville parempi paikka olisi jokin vihervasemmistolainen järjestö/ala.
Vierailija kirjoitti:
Kuinka monen miehen pitää kuulla olevansa toksinen, väkivaltainen, etuoikeutettu, iljettävä setämies, uhka tai huonompi sukupuoli ennen kuin he alkavat käyttäytyä sen mukaisesti?
Vastatkaa, miesvihaajat.
Aikajärjestys on sekoitettu tässä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onneksi tämä ongelma ei ole maailmanlaajuinen vaan enemmän ja vähemmän länsimainen ongelma ja Suomi siellä kärkimaiden joukossa. Asun puolet vuodesta kaukoidässä Kiinaa myöten eikä siellä ole tällaista miesten ja naisten välistä kuilua. En ole myöskään huomannut siellä olevan edes keskustella feminismistä.
Kaukoidässä on paljonkin feminismiä ja puhetta siitä. Esim 4B on Kaukoidästä. Kuilu on myös hyvinkin jyrkkä, erityisesti Koreassa käy ilmi, jos osaat paikallista, tiedät yhtään kulttuuria ja seuraat uutisia.
MGTOW ja 4B on molemmat samanlaista sovinismihömppää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ne seuraukset vielä näy, mutta annas olla kun venäläiset hyökkää. Miehiltä on viety kaikki motivaatio puolustaa globalistien uusliberaalia läävää jossa karkeloi feminasset kultamunineen.
Minä en tee sellaisella miehellä mitään, jolle ei riitä itsenäinen maa syyksi puolustukseen.
Ei sinun olekaan tarkoitus tehdä mitään jonkun yksittäisen naisen takia. Maata puolustetaan jotta oma kansa voi omassa maassaan elää haluamallaan tavalla. Mukaanlukien ne kansalaiset joista et pidä ja jotka eivät pidä sinusta.
Ja miksihän tuo maanpuolustuksen tärkeys ei jakaudukaan sukupuolien välillä ihan tasan? :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onneksi tämä ongelma ei ole maailmanlaajuinen vaan enemmän ja vähemmän länsimainen ongelma ja Suomi siellä kärkimaiden joukossa. Asun puolet vuodesta kaukoidässä Kiinaa myöten eikä siellä ole tällaista miesten ja naisten välistä kuilua. En ole myöskään huomannut siellä olevan edes keskustella feminismistä.
Kaukoidässä on paljonkin feminismiä ja puhetta siitä. Esim 4B on Kaukoidästä. Kuilu on myös hyvinkin jyrkkä, erityisesti Koreassa käy ilmi, jos osaat paikallista, tiedät yhtään kulttuuria ja seuraat uutisia.
MGTOW ja 4B on molemmat samanlaista sovinismihömppää.
Eikä terveessä yhteiskunnassa ole kumpaakaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja miksihän tuo m
Koska miehet keskimäärin tuntuvat vastustavat naisia asevoimissa.
Joo, me naiset pelätään niitä yhden ammatin miehiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiitos intersektionaalisen vihervasemliston minulla ei enää ole omaa kansaa täällä. Kuolkaa itse rintamalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen joskus huvikseni lueskellut kansallisesta digiarkistosta löytyviä 1900-luvun alun suomalaisia sanomalehtiä. Sama sopu löytyy sieltäkin. Missään sen ajan valtamedian jutussa ei haukuta, pilkata tai demonisoida kumpaakaan sukupuolta. Hiukan esimakua miesten haukkumisesta löytyy jostain naisasiajulkaisuista, mutta se on hyvin lievää ja kilttiä.
Mitenkähän tasa-arvoisia naiset on silloin olleet miehiin verrattuna? Ei kai sitä vastakkainasettelua ole ollut, kun ei ole muita naisia päästetty ääneen kuin korkeintaan joitain etuoikeutettuja hienostorouvia, jotka ei tiedä muutenkaan mitään alhaisemman luokan naisten elämästä.
Ihan samoin voi havaita ettei sukupuolten välillä ole kitkaa jossain vanhoillisessa kehitysma assa, muttei sillä ole tasa-arvon kanssa itään tekemistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä en vihaa miehiä. Suorastaan pidän miehistä. Mutta oman kattoni alle en enää huoli yhtäkään. Jokainen voi tykönään miettiä, että miksi.
Siksi, koska et osaa olla valitsematta dominoivia ja itsekkäitä miehiä, jotka saavat pikkarisi märiksi.
Olet väärässä. Päin vastoin, mutta silti; kiitos ei enää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja miksihän tuo m
Varmaankin siksi että miehet ovat itse pakottaneet itsensä asepalvelukseen? :) Miksi sukunimivallan saa mies, vaikka miehet tekevät universaalisti vähemmän perheen eteen ja käytännössä kaikki työ perheissä on naisen harteilla? :)
Se on jännä miten naiset itsekin haluavat itselleen yksipuolisia velvollisuuksia mutta miehet eivät! Kertokaapa miksi vain naiset vaihtavat nimeä ja pitävät huiveja? :) Miksi miehet eivät osallistu näihin uljaisiin, vapaisiin valintoihin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiina tietää mistä on kyse ja feministit katoavat leireille.
Suomessakin feministeille voitais alkaa järjestämään pakollisia uudelleenkoulutuksia alkean ihan perustason käytöstavoista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ukkolan mielestä kysely oli "tarkoitushakuinen" koska tulos oli hänen mielestään väärä. Tosi objektiivista hei.
No tässä sinulle selvennystä:
Tuoreessa kyselyssä 2 prosenttia miehistä hyväksyi naisiin kohdistuvan fyysisen väkivallan pukeutumisen perusteella ja 3 prosenttia ulkonäön perusteella. 18 prosenttia miehistä hyväksyi naisiin kohdistuvan väkivallan käytöksen perusteella.
Kun käytöksen perusteella naisiin kohdistuvan väkivallan hyväksyviltä kysyttiin asiasta tarkemmin, 93 prosenttia miehistä vastasi hyväksyvänsä väkivallan vain itsepuolustukseksi.
En ole yllättynyt.
Kun mietin asiaa, naiset pääsevät kuin koira veräjästä kaikesta.
Minua on lähennelty ties kuinka moneen kertaan, ja aina kyseessä on ollut varattu nainen. A
Se olisikin hauska idea, että naisia kohdeltaisiin vaikka vuosi tasan samalla tavalla kuin miehiäkin.
Flirttailet baarissa viinipäissäsi -> keräilet hampaitasi lattialta juhlamekko veressä. Sitten selvittelet poliisille miksi ahdistelit Nuorta Miestä.
Pyydät miestä auttamaan jonkin vempeleen kanssa -> sinulle sanotaan, että opettelet itse niin ei tavitse aina ruinata apua muilta.
Kirjoitat naisten syrjinnästä -> sinut teilataan valtakunnallisesti vinkujana, ulisijana ja säälittävänä mammantyttönä jonka pitäisi auttaa miehiä.
Hetkinen? Nytkö naiseus onkin sosiaalinen ja kulttuurinen ilmiö? Minä luulin, että naiseus määrittelee ainoastaan että mihin urheilusarjaan voi osallistua ja mitä vessaa käyttää. Kaikki muu käsienheiluttelupaska on kuulemma wokeilua. Miten tämä nyt näin oikein kääntyi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No eihän se pidä edes itsestään sen vertaa, että haluaisi pitää itsensä hengissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiitos intersektio
Eli Suomen kansa oli olemassa vain silloin kun sinusta eroavat ihmiset olivat toisen luokan kansalaisia?
Vierailija kirjoitti: Siksi, koska et osaa olla valitsematta dominoivia ja itsekkäitä miehiä, jotka saavat pikkarisi märiksi.
Ihan jos haluat runkata kuivaan, niin miksi et saman tien runkkaa vaikka halkoliiterin halkoon?
Hyvä pointti.