IL: Yhteiskunta teki miehistä vihollisia: Nyt kärsimme seurauksista
Kun sanon, että vihaan naisia, niin en vihaa jokaista yksittäistä naista. Vihaan naiseutta sosiaalisena ja kulttuurisena ilmiönä. Vihaan sitä, miten naisille uskotellaan, että he voivat saada valtaa ja hyötyä muiden alistamisesta, vaikka todellisuudessa valta ei koskaan jakaudu kaikille naisille.
Tämä järkyttävä vihapaatos on oikeasti suomalaisen aktivistin ja podcasterin julkaisemaa tekstiä yhdellä pienellä erolla.Tekstin alkuperäisessä versiossa vihataan miehiä, ei naisia.
---
Mitä enemmän miehiä syyllistetään, vähätellään ja maalataan vaarallisiksi pelkän sukupuolensa vuoksi, sitä todennäköisemmin syntyy vastareaktio ja harvemmin tuo reaktio on sivistynyt keskustelu tasa-arvosta tai yhdenvertaisuudesta.
---
Kuinka monen miehen pitää kuulla olevansa toksinen, väkivaltainen, etuoikeutettu, iljettävä setämies, uhka tai huonompi sukupuoli ennen kuin he alkavat käyttäytyä sen mukaisesti?
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/84a8a239-8de1-40c3-a943-8f4832a4102c
Kommentit (502)
Vierailija kirjoitti: Kiitos intersektionaalisen vihervasemliston minulla ei enää ole omaa kansaa täällä. Kuolkaa itse rintamalla.
Koska olet luovuttaja luonteeltasi. Olen toisen aallon feministi ja vihaan lieroja intersektionaaleja, jotka ovat tuhonneet toisen aallon feminismin aikaansaamia parannuksia tasa-arvossa. Minä olen todellakin valmis puolustamaan maatani. Runkkaa sinä vaikka peiton alla pää pilvessä. Muutahan sinä et näköjään osaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä en vihaa miehiä. Suorastaan pidän miehistä. Mutta oman kattoni alle en enää huoli yhtäkään. Jokainen voi tykönään miettiä, että miksi.
Siksi, koska et osaa olla valitsematta dominoivia ja itsekkäitä miehiä, jotka saavat pikkarisi märiksi.
Koetko tuolla kielenkäytölläsi poikkeavasi edellämainituista? MOT
Vierailija kirjoitti:
Varmaankin siksi että miehet ovat itse pakottaneet itsensä asepalvelukseen? :) Miksi sukunimivallan saa mies, vaikka miehet tekevät universaalisti vähemmän perheen eteen ja käytännössä kaikki työ perheissä on naisen harteilla? :)
Se on jännä miten naiset itsekin haluavat itselleen yksipuolisia velvollisuuksia mutta miehet eivät! Kertokaapa miksi vain naiset vaihtavat nimeä ja pitävät huiveja? :) Miksi miehet eivät osallistu näihin uljaisiin, vapaisiin valintoihin?
Taas tämä virsi.
Ne naisten työt osaa kaikki.
Miesten työ on tehdä perheelle rahaa, joka tuntuu olevan naiselle helkkarin vaikeaa.
Yhteiskunnan sota kunnollisia ja hyviä miehiä vastaan ei nyt sitten ollutkaan niin hyvä idea, vai? Te ajoitte meidät kotiin ja yksinäisyyteen. Te veitte meiltä toivon parisuhteeseen, onneen ja rakkauteen kelpuuttamalla kumppaneiksi vain pitkiä jykeväleukaisia alfamiehiä. Te vaaditte meiltä liikoja: kavereita, urheiluharrastuksia, työpaikka. Te pilasitte ainoan elämänilomme, videopelit, feministisellä DEI-propagandalla. Teillä olisi ollut koko elämä olla aikaa pelehtiä koulukiusaajien, yritysjohtajien ja kaulatatuoitujren rikollisten kanssa mutta siltikään ei tullut mieleen että ne koulukiusatut hiljaiset ja ujotkin pulskat pojat olisivat sitä rakkautta kaivanneet.
Ei mene enää meille feministisen tasa-arvon valhe perille. Ei kiinnosta inkluusio tai diversiteetti. Sortamalla videopelaajia kaivoitte omaa kuoppaanne.
Jos nainen on liian kiltti ja hiljainen, sekin voi näitä provosoida väkivaltaan.
Kertoo tällaisten väkivaltaisten synnynnäisestä luonteesta.
Ja sitten pienikokoinen nainen voi saada näissä myös väkivaltaisen reaktion aikaan.
Tai se että ylipäätään on nainen. Sekin riittää.
Suomessa naisten on pakko teeskennellä äijää.
Muuten ei pärjää k u s i p ä i D e n kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ne seuraukset vielä näy, mutta annas olla kun venäläiset hyökkää. Miehiltä on viety kaikki motivaatio puolustaa globalistien uusliberaalia läävää jossa karkeloi feminasset kultamunineen.
Minä en tee sellaisella miehellä mitään, jolle ei riitä itsenäinen maa syyksi puolustukseen.
Mies kuolee jotta nainen voi jatkaa miesten vihaamista itsenäisessä maassa.
Minä en tee sellaisen naisen eteen mitään.
Ei sinun olekaan tarkoitus tehdä mitään jonkun yksittäisen naisen takia. Maata puolustetaan jotta oma kansa voi omassa maassaan elää haluamallaan tavalla. Mukaanlukien ne kansalaiset joista et pidä ja jotka eivät pidä
Eli ajattelit työntää propagandapaskaasi munun suuhuni sinä kuvottava punikkisaasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti: Kiitos intersektionaalisen vihervasemliston minulla ei enää ole omaa kansaa täällä. Kuolkaa itse rintamalla.
Koska olet luovuttaja luonteeltasi. Olen toisen aallon feministi ja vihaan lieroja intersektionaaleja, jotka ovat tuhonneet toisen aallon feminismin aikaansaamia parannuksia tasa-arvossa. Minä olen todellakin valmis puolustamaan maatani. Runkkaa sinä vaikka peiton alla pää pilvessä. Muutahan sinä et näköjään osaa.
Ja yritä sinä jaella julkisia häpeätuomioita. Muutahan sinä et näköjään osaa.
Sanna Ukkola on kirjoittanut todella hyviä kolumneja, mutta nyt oli mielestäni huono veto.
Miesten väkivaltaisuus ei lopu vastakkainasettelulla.
On kyse ihan todellisesta ongelmasta joihin naiset itse eivät ole syyllisiä.
Tämä asia pahenee vähättelemällä sitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ne seuraukset vielä näy, mutta annas olla kun venäläiset hyökkää. Miehiltä on viety kaikki motivaatio puolustaa globalistien uusliberaalia läävää jossa karkeloi feminasset kultamunineen.
Minä en tee sellaisella miehellä mitään, jolle ei riitä itsenäinen maa syyksi puolustukseen.
Mies kuolee jotta nainen voi jatkaa miesten vihaamista itsenäisessä maassa.
Minä en tee sellaisen naisen eteen mitään.
Ei sinun olekaan tarkoitus tehdä mitään jonkun yksittäisen naisen takia. Maata puolustetaan jotta oma kansa voi omassa maassaan elää haluamallaan tavalla. Mukaanlukien ne kansalaiset joista et pidä ja jotka eivät pidä
Haha. Jännä miten perhe käytännössä kuoli ilman miestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomessa vangeista n. 8 prosenttia on naisia. Että ihan turha väittää mitään sellaista, että naiset olisivat jotenkin erityisen väkivaltaisia varsinkaan miehiä kohtaan. Jos tuo pitäisi paikkansa, kyllä naisia olisi posessa paljon enemmän.
Häkessähän sanotaa miehelle jota nainen pahoinpitelee "otat sä naiselta pataan" ja poliisit vie hakatun miehen putkaan ja nauraa päälle tai ei ainakaan kirjaa väkivaltaisesta naisesta rikosilmoitusta kiitos feministien. Ei ihme että viralliset tilastot näyttää tuolta mutta todellisuus onkin sitten toinen.
"Kiitos feministien"? Tuo häken asennehan on nimenomaan malliesimerkki siitä ns. toksisesta maskuliinisuudesta josta feministit usein puhuvat. Feminist
Tarkoitatko yhteistyöllä sitä että miessakit ja miesten tasa arvo ry alkaa matelemaan Feministien edessä kuten miehet ry joka nimestään huolimatta ei aja miesten asiaa vaan miesvihaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varmaankin siksi että miehet ovat itse pakottaneet itsensä asepalvelukseen? :) Miksi sukunimivallan saa mies, vaikka miehet tekevät universaalisti vähemmän perheen eteen ja käytännössä kaikki työ perheissä on naisen harteilla? :)
Se on jännä miten naiset itsekin haluavat itselleen yksipuolisia velvollisuuksia mutta miehet eivät! Kertokaapa miksi vain naiset vaihtavat nimeä ja pitävät huiveja? :) Miksi miehet eivät osallistu näihin uljaisiin, vapaisiin valintoihin?
Taas tämä virsi.
Ne naisten työt osaa kaikki.
Miesten työ on tehdä perheelle rahaa, joka tuntuu olevan naiselle helkkarin vaikeaa.
VÄÄRIN!
Miehen työ ISÄNÄ on olla esimerkki, tuki ja turva lapsilleen, osallistuva ja hoitava isä, joka opettaa sekä poika-, että tyttölapsilleen tarvittavat elämäntaidot, jotta he selviävät hyvin sekä koulusta, että ihmissuhteistaan, että työelämästä.
Miehen työ AVIOMIEHENÄ on olla rakastava ja tasa-arvoinen kumppani vaimolleen, jonka kanssa YHDESSÄ päätetään YHTEISEEN elämään liittyvistä asioista, hellitään seksittömästi kumppania, hassutellaan, jaetaan elämän suruja ja iloja ja tuetaan toista vastavuoroisesti saavuttamaan tavoitteensa uralla yms.
Miehelle on näköjään vaikeaa olla muuta kuin karvainen kalukukkaro identiteetiltään.
Vierailija kirjoitti:
Miehet ovat itse itsensä pahimpia vihollisia. Ugh.
Ei vaan b-orbiitterit ja passport brothersit eli seksituristit ja kelaturistit, ne on suomalaisen miehen vihollisia ihan avoimesti
Vierailija kirjoitti:
Sanna Ukkola on kirjoittanut todella hyviä kolumneja, mutta nyt oli mielestäni huono veto.
Entä naisten väkivaltaisuus? Tästä media, feministit ja Orpo on ihan tarkoituksella vaienneet. Haluavat ihan syystäkin lopettaa miesten väkivallan mutta antavat naisille taas luvan jatkaa miehen hakkaamista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Entä naisten väkivaltaisuus? Tästä media, feministit ja Orpo on ihan tarkoituksella vaienneet. Haluavat ihan syystäkin lopettaa miesten väkivallan mutta antavat naisille taas luvan jatkaa miehen hakkaamista.
Meidän tulee perustaa väkivaltaisten naisten lynkkauspartiot hävittämään tämä feministinen saaata Suomesta.
Niinpä. Sitten kun sota Venäjää alkaa ens kesänä, jotku Tinzet ja SannaMarinit ja Sabinasärkät laittaa vaan kuvia hanureistaan iigeehen ja valittaa miten naisia aina syrjitään samalla ku nuoret miehet tuhoaa neuvostopanssareita
Kuulin tapauksesta joka tapahtui monta vuosikymmentä sitten.
Kyse oli perheenäidistä jonka mies t a p P o i hänet lasten silmien edessä . Luultavasti ukolla tainnut edes olla päihdeongelmaa.
Hän pahoinpiteli jo aiemminkin vaimoaan ja tästä oli tehty jo monta kertaa ilmoitus poliisille. Ellen väärin muista, myös naapurit yrittivät puolustaa naisparkaa.
Poliisia ei kiinnostanut puuttua asiaan ja lopulta tämä tyyppi t a p P o i vaimonsa.
Hän menetti henkensä, koska poliisi vähätteli asiaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja yritä sinä jaella julkisia häpeätuomioita. Muutahan sinä et näköjään osaa.
Niitä todellakin tulee. Herää oikeasti pahvi ja ala itse arvostamaan itseäsi ja elämään sellaista elämää, joka saa sinut arvostamaan itse itseäsi. Jos pidät itseäsi luuserina, joka ei arvosta omaa elämäänsä, niin SINÄ itse teet sen osan itsellesi. Se on SINUN valintasi. Nouse ylös ja toimi toisin. Se on SINUN tehtävä itse.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Entä naisten väkivaltaisuus? Tästä media, feministit ja Orpo on ihan tarkoituksella vaienneet. Haluavat ihan syystäkin lopettaa miesten väkivallan mutta antavat naisille taas luvan jatkaa mi
////
Minä en kyllä tiedä mistä amatsooneista sinä puhut. Turha yrittää syyttää syyttömiä
Väkivaltainen nainen on todella harvinainen poikkeustapaus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Entä naisten väkivaltaisuus? Tästä media, feministit ja Orpo on ihan tarkoituksella vaienneet. Haluavat ihan syystäkin lopettaa miesten väkivallan mutta antavat naisille taas luvan jatkaa mi
////
Minä en kyllä tiedä mistä amatsooneista sinä puhut. Turha yrittää syyttää syyttömiä
Väkivaltainen nainen on todella harvinainen poikkeustapaus.
Saadaan harvinaiseksi kun asiaa ei tilastoida, poliisi sanoo "otat sä naiselta pataan" ja Politiikot persuja lukuunottanatta vaikenee. Samalla keinolla neuvostoliitossakin oli täystyöllisyys koska työttömiä ei tilastoitu.
Meille opetetaan mm. aseen käsittelyä ja ampumista.