Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

IL: Yhteiskunta teki miehistä vihollisia: Nyt kärsimme seurauksista

Vierailija
22.11.2024 |

Kun sanon, että vihaan naisia, niin en vihaa jokaista yksittäistä naista. Vihaan naiseutta sosiaalisena ja kulttuurisena ilmiönä. Vihaan sitä, miten naisille uskotellaan, että he voivat saada valtaa ja hyötyä muiden alistamisesta, vaikka todellisuudessa valta ei koskaan jakaudu kaikille naisille.

Tämä järkyttävä vihapaatos on oikeasti suomalaisen aktivistin ja podcasterin julkaisemaa tekstiä yhdellä pienellä erolla.Tekstin alkuperäisessä versiossa vihataan miehiä, ei naisia.

---

Mitä enemmän miehiä syyllistetään, vähätellään ja maalataan vaarallisiksi pelkän sukupuolensa vuoksi, sitä todennäköisemmin syntyy vastareaktio ja harvemmin tuo reaktio on sivistynyt keskustelu tasa-arvosta tai yhdenvertaisuudesta.

---

Kuinka monen miehen pitää kuulla olevansa toksinen, väkivaltainen, etuoikeutettu, iljettävä setämies, uhka tai huonompi sukupuoli ennen kuin he alkavat käyttäytyä sen mukaisesti?

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/84a8a239-8de1-40c3-a943-8f4832a4102c

Kommentit (502)

Vierailija
441/502 |
25.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varmaankin siksi että miehet ovat itse pakottaneet itsensä asepalvelukseen? :) Miksi sukunimivallan saa mies, vaikka miehet tekevät universaalisti vähemmän perheen eteen ja käytännössä kaikki työ perheissä on naisen harteilla? :)

Se on jännä miten naiset itsekin haluavat itselleen yksipuolisia velvollisuuksia mutta miehet eivät! Kertokaapa miksi vain naiset vaihtavat nimeä ja pitävät huiveja? :) Miksi miehet eivät osallistu näihin uljaisiin, vapaisiin valintoihin?

Taas tämä virsi.

Ne naisten työt osaa kaikki.

Miesten työ on tehdä perheelle rahaa, joka tuntuu olevan naiselle helkkarin vaikeaa.

VÄÄRIN!

Miehen työ ISÄNÄ on olla esimerkki, tuki ja turva lapsilleen, osallistuva ja hoitava isä, joka opettaa sekä poika-, että tyttölapsilleen tarvittavat elämäntaido

No kyllä seksiäkin aviovaimolle pitää antaa

Vierailija
442/502 |
25.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sanna Ukkola on kirjoittanut todella hyviä kolumneja, mutta nyt oli mielestäni huono veto.

Miesten väkivaltaisuus ei lopu vastakkainasettelulla.

On kyse ihan todellisesta ongelmasta joihin naiset itse eivät ole syyllisiä.

Tämä asia pahenee vähättelemällä sitä.

Entä naisten väkivaltaisuus? Tästä media, feministit ja Orpo on ihan tarkoituksella vaienneet. Haluavat ihan syystäkin lopettaa miesten väkivallan mutta antavat naisille taas luvan jatkaa miehen hakkaamista.

Meidän tulee perustaa väkivaltaisten naisten lynkkauspartiot hävittämään tämä feministinen saaata Suomesta.

Tässä näkyy taas naisvihaajan ja miesvihaajan ero:

Mies haluaa hävittää naiset

Nainen haluaa, että miehet oppivat olemaan onnellisia yksin

I rest my case

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
443/502 |
25.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tunsin erään perheen missä oli erittäin väkivaltainen isä.

Tuskin kukaan uskoi mitä seinien sisällä tapahtui eikä päihdeongelmaakaan ollut.

Tää ukko pahoinpiteli vaimoaan jatkuvasti.

Joko perin juurin kieroutunut luonne, tai sitten hän viihdytti itseään sillä. Ehkä se oli hänestä hauskaa 

Voin vakuuttaa, että nainen oli tosi kiltti ja hyväluonteinen ihminen.

Lapset ehkä täysin traumatisoituneita. Eräs heistä on ihminen joka tekee toisten olon hankalaksi ja hänen kanssaan on vaikea olla.

Ulkopuolisten on vaikeaa parantaa väkivallasta traumatisoituneita ihmisiä.

Vierailija
444/502 |
25.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niinpä. Sitten kun sota Venäjää alkaa ens kesänä, jotku Tinzet ja SannaMarinit ja Sabinasärkät laittaa vaan kuvia hanureistaan iigeehen ja valittaa miten naisia aina syrjitään samalla ku nuoret miehet tuhoaa neuvostopanssareita

Päättäjät eivät ole halunneet naisia armeijaan. Mitä jos alkaisit kansanedustajaksi ja alkaisit ajamaan asevelvollisuutta naisille?

Vierailija
445/502 |
25.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen naiset sinnittelevät väkivaltaisessa avioliitossa ja ongelmat pyrittiin salaamaan. Tai asiaa vähäteltiin.

Mitä tekevät naiset nykyään?

He jättävät väkivaltaiset miehet. Pakko.

Ei enää yhtään enempää kuolonuhreja.

Vierailija
446/502 |
25.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuskin kukaan uskoi mitä seinien sisällä tapahtui eikä päihdeongelmaakaan ollut.

Joko perin juurin kieroutunut luonne, tai sitten hän viihdytti itseään sillä. Ehkä se oli hänestä hauskaa 

Lapset ehkä täysin traumatisoituneita. Eräs heistä on ihminen joka tekee toisten olon hankalaksi ja hänen kanssaan on vaikea olla.

Parasta parannusta on, kun olet se kiltti ihminen, johon hän voi luottaa.

Vierailija
447/502 |
25.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti: Kiitos intersektionaalisen vihervasemliston minulla ei enää ole omaa kansaa täällä. Kuolkaa itse rintamalla.

Koska olet luovuttaja luonteeltasi. Olen toisen aallon feministi ja vihaan lieroja intersektionaaleja, jotka ovat tuhonneet toisen aallon feminismin aikaansaamia parannuksia tasa-arvossa. Minä olen todellakin valmis puolustamaan maatani. Runkkaa sinä vaikka peiton alla pää pilvessä. Muutahan sinä et näköjään osaa.

Ja yritä sinä jaella julkisia häpeätuomioita. Muutahan sinä et näköjään osaa.

Niitä todellakin tulee. Herää oikeasti pahvi ja ala itse arvostamaan itseäsi ja elämään sellaista elämää, joka saa sinut arvostamaan itse itseäsi. Jos pidät itseäsi luuserina, joka ei arvosta omaa elämäänsä, niin SINÄ itse teet sen

Täh?

Vierailija
448/502 |
25.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ennen naiset sinnittelevät väkivaltaisessa avioliitossa ja ongelmat pyrittiin salaamaan. Tai asiaa vähäteltiin.

Ikävää vaan, että Orpon hallitus estää naisia kaikin keinoin lähtemästä. On vähentänyt rahoitusta turvakodeilta, kohdistanut leikkauksia naisiin, vähentänyt tukia ym.

Vierailija
449/502 |
25.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huutonaurua. Miehet syyttävät aina muita kaikesta. Miehet ovat sortaneet naisia tuhansia vuosia jokaisessa maailman maassa, eivät naiset silti riehu vaan päinvastoin! Akka avaa jokaisen kehon reikänsä miehelle, kokkaa jokaisen aterian, vaihtaa nimensä, omistaa koko kehonsa ukolle. Kun tulee nyrkistä ja kun petetään, akka vain takertuu lisää ja syyttää kaikkea paitsi itse miestä.

Minua naisena sorretaan kaikkialla, eipä kukaan nainen silti tuolla riehu, uhkaile tai muutakaan. Miehet ovat todellisia susia naiselle.

Vierailija
450/502 |
25.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten tunnen vielä kolmannenkin naisen jonka mies oli väkivaltainen, mutta miehellä oli myös 

päihdeongelma.

Nainen on tosi kiva, mutta pienikokoinen. 

Perheellä on useampia lapsia.

Kun yksi perheen pojista kasvoi isommaksi ja kerran oli taas ns. tilanne päällä, hän nosti tän ukon seinälle. Väkivalta loppui siihen.

Vierailija
451/502 |
25.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisten täytyy lopettaa miesten vihaaminen ja pyytää anteeksi. Etenkin nuorilta miehiltä, joiden maineen naiset ovat pilanneet.

Ai pitäisikö mun pyytää anteeksi niiltä miehiltä, jotka kourivat mua intiimialueiltani ilman lupaa, kun heidän maineensa pilasin? Voi itkuparkuvonku, nyyh kun omilla teoilla on seurauksensa.

Voi nyyhkistä onko sua kourittu ihan hirveetä 😢 arvaa kiinnostaako sun ongelmat miehiä 😆

Eivät tietenkään kiinnosta. Siksi juuri miehet eivät enää saa pildeä. 1 + 1 = ?

Vierailija
452/502 |
25.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ikävää vaan, että Orpon hallitus estää naisia kaikin keinoin lähtemästä. On vähentänyt rahoitusta turvakodeilta, kohdistanut leikkauksia naisiin, vähentänyt tukia ym.

Kannattaisiko alumperinkin vältellä sellaisia miehiä jotka ajaa naisen turvakotiin. Yhdellekkään naiselle miehen väkivaltaisuus ei tule täytenä yllätyksenä vaikka aina muuta väitetään.

Vierailija
453/502 |
25.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

VÄÄRIN!

Miehen työ ISÄNÄ on olla esimerkki, tuki ja turva lapsilleen, osallistuva ja hoitava isä, joka opettaa sekä poika-, että tyttölapsilleen tarvittavat elämäntaidot, jotta he selviävät hyvin sekä koulusta, että ihmissuhteistaan, että työelämästä.

Miehen työ AVIOMIEHENÄ on olla rakastava ja tasa-arvoinen kumppani vaimolleen, jonka kanssa YHDESSÄ päätetään YHTEISEEN elämään liittyvistä asioista, hellitään seksittömästi kumppania, hassutellaan, jaetaan elämän suruja ja iloja ja tuetaan toista vastavuoroisesti saavuttamaan tavoitteensa uralla yms.

Miehelle on näköjään vaikeaa olla muuta kuin karvainen kalukukkaro identiteetiltään.

Uittu mitä lässytystä!

Se taito tehdä rahaa on elämän tärkein taito. Poislukien tietysti ne kotiäidit.

Miten niitä lapsia muuten syntyy seksittömästä hellittelystä?

Vierailija
454/502 |
25.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Parasta parannusta on, kun olet se kiltti ihminen, johon hän voi l

////

Älä puhu P a s K a a . Juuri kaltaistesi takia tämä väkivallan kierre ei lopu. 

Vierailija
455/502 |
25.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niinpä. Sitten kun sota Venäjää alkaa ens kesänä, jotku Tinzet ja SannaMarinit ja Sabinasärkät laittaa vaan kuvia hanureistaan iigeehen ja valittaa miten naisia aina syrjitään samalla ku nuoret miehet tuhoaa neuvostopanssareita

Päättäjät eivät ole halunneet naisia armeijaan. Mitä jos alkaisit kansanedustajaksi ja alkaisit ajamaan asevelvollisuutta naisille?

Naiset on voinu käydä armeijan jo 1996 lähtien. Jostain syystä ne naiset, jotka on eniten äänessä mediassa siitä miten naisia syrjitään ei oo sitä vapaaehtoista asepalvelusta suorittanut.

Vierailija
456/502 |
25.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti: Kiitos intersektionaalisen vihervasemliston minulla ei enää ole omaa kansaa täällä. Kuolkaa itse rintamalla.

Koska olet luovuttaja luonteeltasi. Olen toisen aallon feministi ja vihaan lieroja intersektionaaleja, jotka ovat tuhonneet toisen aallon feminismin aikaansaamia parannuksia tasa-arvossa. Minä olen todellakin valmis puolustamaan maatani. Runkkaa sinä vaikka peiton alla pää pilvessä. Muutahan sinä et näköjään osaa.

Ja yritä sinä jaella julkisia häpeätuomioita. Muutahan sinä et näköjään osaa.

Niitä todellakin tulee. Herää oikeasti pahvi ja ala itse arvostamaan itseäsi ja elämään sellaista elämää, joka saa sinut arvostamaan itse itseäsi. Jos pidät itseäsi luuserina, joka ei arvosta omaa elämäänsä, niin SINÄ itse teet sen

Eli se että kieltäydyn menemästä tapettavaksi niiden puolesta jotka halveksivat minua on merkki siitä että EN arvosta itseäni.

No nyt ollaan logiikan syvässä päädyssä. Olet kaiken avun tavoittamattomissa.

Vierailija
457/502 |
25.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miesvihan täytyy loppua. M28

Ja tätä on alapeukutettu. Naiset, lopettakaa miesviha.

Vierailija
458/502 |
25.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kannattaisiko alumperinkin vältellä sellaisia miehiä jotka ajaa naisen turvakotiin. Yhdellekkään naiselle miehen väkivaltaisuus ei tule täytenä yllätyksenä vaikka aina muuta väitetään.

Nokun se oli niiiiiin ihana kun se väkivalta kohdistui ulkoisiin uhkiin.

Vierailija
459/502 |
25.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiset on voinu käydä armeijan jo 1996 lähtien. Jostain syystä ne naiset, jotka on eniten äänessä mediassa siitä miten naisia syrjitään ei oo sitä vapaaehtoista asepalvelusta suorittanut.

Puolustusvoimissa ja Rajavartiolaitoksessa vapaaehtoisen asepalveluksen on suorittanut jo yli 13 000 naista.

Ei sinne edes oteta kaikkia hakeneita.

Vierailija
460/502 |
25.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisten täytyy lopettaa miesten vihaaminen ja pyytää anteeksi. Etenkin nuorilta miehiltä, joiden maineen naiset ovat pilanneet.

Vasta sitten, kun miehet ovat nuolleet kengänpohjiani sen vuoksi, että minua on kourittu työharjoittelussa, koulussa, vapaa-ajalla jne. Sovitaan, että 5 lipaisua per kengänpohja jokaiselta mieskansalaiselta riittää.

Joku mies jolla on jalkafetissi ois ihan bonereissa